Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennutteko te muut noista miinuspeukuista?

Vierailija
30.10.2014 |

Mulle tulee tosi paha mieli! :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä alapeukku on ihan turha!
täällä alapeukutetaan vaikka ei ole mitään syytä.
yläpeukun vois jättää mutta alapeukku pois!
minulle ainakin tulee niistä paha mieli.

Vierailija
22/24 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä turhaan masentua tuollaisesta. Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä ja joillakin vielä hullunkurisuutta mukana, jolloin voivat alapeukuttaa ihan vaan kiusallaan, vaikka todellisuudessa ajattelisivatkin sen yläpeukun oikeaksi. Ei mua häiritse, vaikka niitä katsonkin. Sen mukaan en koskaan peukuta, mitä muut on peukuttaneet. Minulla on OMA mielipide ja sen mukaan toimin. Jotkut on noita massan mukana peukuttajia.

Älkää takertuko noihin peukkuihin, vaan lukekaa niitä kommentteja. Jos peukut vaivaavat, jätä itse kokonaan peukuttamatta, ajattelitpa miten tahansa ko kommentista. Peukut kertovat vain suuntaa, miten ihmiset yleensä ajattelevat, ja joka ikisellä SAA olla OMA mielipide, ei sen peukkujen määrän mukainen! Joskus olen yleistä mielipidettä täysin vastaan, ja vaikka olisi 100 peukkua puolesta, niin laitan sen oman vastaan, yhtään häpeämättä mielipidettäni. Se on ihan yhtä arvokas kuin niiden sadan puolesta-olijan! Asennetta kehiin! Sun oma mielipiteesi on se, mikä merkkaa, muut ajatelkoon kuten ajattelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa mua masentais, että joku on eri mieltä mun kanssa? Taidat olla aika herkkä

Vierailija
24/24 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:08"]Mulla on lääkkeet tähän peukkumasikseen onneksi :D
[/quote]

Mikä lääke siihen auttaa?

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan