Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajien mysteeri-draama-postaukset

Vierailija
30.10.2014 |

Miksi julkisissa portaaleissa bloggaavat tekevät epämääräisiä, draamaa täynnä olevia postauksia kaikkien luettavaksi? Mitä järkeä? Esim. tässä yksi esimerkki:

http://kideblogi.fi/butimahumannotasandwich/2014/10/29/kahden-vaiheilla/

Sitten lukijat komentoivat että hkä saattavat tietää mistä on kyse. Eikö tuollaista posttausta voisi laittaa vaikka pelkästään asianosaiselle? Vai onko kyseessä taktikointi? Että lukija lukisi vaikka enemmän postauksia läpi jotta saisi vinkkiä mitä asiaa postaus ehkä koskisi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks toi Deryalle suunnattu...?

Vierailija
2/5 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleisesti lähes kaikille bloggaajille, jotka kirjoittavat postauksia tyyliin "Mulla on nyt tosi kurja olo koska on tapahtunut sellaista josta en voi puhua mutta joka vaikuttaa suuresti mielialaani ja on vaikuttanut jo pitkään. Asia koskee erästä ihmistä/asiaa joka on muhinut pinnan alla mielessäni mutta nyt se jotenkin vaikuttaa enemmän syystä X. Mutta älkää huoliko, kyllä tästä vielä toivutaan! Halusin vain kertoa tämän kaikille rakkaille lukijoilleni jotka ovaat aina tukenani ja ymmärtävät minua"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi oli ihan hyvä kannanotto tilanteeseen. Suurin osa hänen bloginsa lukioista varmaan myös tietävät mihin hän viittaa, mutta vaikkei tietäisikään on teksti silti pätevä mielestäni todella hyvin kirjoitettu. Oon itsekin paininut samojen juttujen kanssa ja oli todella kiva lukea tää teksti. Tää ei mun mielestä todellakaan ole ns mukaanmenemistä siihen teinidraamaan tai she said he said -syyttelyä, vaan hyvä kannanotto yleisellä tasolla. Go Iina!

Vierailija
4/5 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan saanut selvää mistä on kyse, mutta ehkä kyseessä onkin sisäpiiriblogi ihan tarkoituksella.Luulisi vaan että yhteistyökumppanien puolesta tuollainen ei ole ok, kun kyse on kuitenkin kaupallisesta blogista.

Vierailija
5/5 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä siinä on kyse?