Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistäisittekö viestin miehelle vai ettekö?

Vierailija
30.10.2014 |

Olen seurustellut rekkaa ajavan miehen kanssa. Tiistaina sain hältä puhelun, että meidän juttu ei tule toimimaan. Osa syy siihen hänen mielestään on hänen työ. On useita viikkoja putkeen poissa kotoa. 
Sanoi, että jos sydämellä miettii niin ottaisi mut heti, mutta jos miettii järjellä niin tämä suhde ei voi toimia.
Puhelun aikana alkoi empiä "Tuntuu, että teen ihan väärän päätöksen", mutta silti päätti että erotaan.
Kertoi puhelussa myös, että on ihastunut minuun ja pitää minusta valtavasti. "Luultavasti teen tässä elämäni suurimman virheen kun jätän sinut". 

Olen tässä nyt muutamanpäivän miettinyt, että pistänkö hälle viestin jossa pyydän häntä miettimään sydämellään. Ei täällä eletä kuin kerran! Minä tiedän mitä haluan, hän ilmeisesti ei. 

Mitä teen? Pistänkö viestiä vaiko en? 

Minä rakastan tuota ukonretalella ylikaiken!

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaus, kuin Harlequin-romaanista. Kuinka teidän katseenne tulee tämän jälkeen kohtaamaan ja elätte onnellisena hautaan asti.

Vierailija
22/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit itse varma asiasta, et kyselisi vaan olisit jo soittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 08:53"]

[/quote]

Tämäkin on totta.

Vierailija
24/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 08:53"]

[/quote]

Sepä se kun mä olen varma! Mä epäröin siksi, että en halua menettää häntä kokonaan! 

ap

Vierailija
25/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on laittamassa sen vuoksi poikki suhdettanne, että hän on rakastunut sinuun ja pelkää että pitkistä poissaoloista johtuen tulet satuttamaan häntä olemalla vaikkapa uskoton.

Jos haluat hänet sinun kannattaa laittaa hänelle viestiä, ja kertoa että tunteistasi ja sanoa ettei sinua haittaa vaikka hän on poissa pitkiä aikoja ja että olet valmis odottamaan häntä ja sitoutumaan häneen etkä ole aikeissa pettää häntä.

t. Mies

Vierailija
26/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en haluaisi tyrkyttää itteäni hälle. Salaa toivon, että hän ottaisi minuun yhteyttä.
Pistin tiistai-illalla hälle viestin, jossa kerroin, että osapuilleen näin - "Minun on pakko laittaa sinulle viestin, jotta saisin itselleni mielenrauhan siitä, että tiedän sinun tietävän. Mulla itsellä ei sanat riitä kertomaan muuta, kuin että sulla on aina paikka minun sydämessä ja toivon itsekkin että pysyttäisiin edes ystävinä. Sillä muuten joudun luopumaan liian paljosta" 
Yöllä oli tullut vastaus: "Tottakai haluan olla ystäväsi! Olet Enkeli" 

Sen jälkeen en ole laittanut mitään. 

Mielessä hän on kokoajan ja monet laulunsanat ja runot tuo esiin juuri ne minun tunteeni. 
Haluaisin kirjoittaa hälle jotain. Haluaisin että hän miettii sydämellään! Sillä minä haluan hänet!!
Mutta pelkään, että tulen menettämään hänet 'ystävänäkin', jos nyt pistän hälle vielä perään rakkaudentunnustuksia tms.

Ap

Vierailija
27/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juma mitä teinimeininkiä. Usko jo, että jos se mies sinua oikeasti rakastaisi, niin ei se sinua matkatyön takia jättäisi. Jokainen järkevä ihminen ymmärtää tämän itsekin, eikä ala selitellä mitään kliseisen huvittavia "hän pelkää tunteitaan, ja rakastaa liikaa ollakseen kanssani". Huvittavan lapsellista. Hän vaan ei tykkää susta tarpeeksi, elä sen kanssa.

Vierailija
28/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 09:15"]

Voi juma mitä teinimeininkiä. Usko jo, että jos se mies sinua oikeasti rakastaisi, niin ei se sinua matkatyön takia jättäisi. Jokainen järkevä ihminen ymmärtää tämän itsekin, eikä ala selitellä mitään kliseisen huvittavia "hän pelkää tunteitaan, ja rakastaa liikaa ollakseen kanssani". Huvittavan lapsellista. Hän vaan ei tykkää susta tarpeeksi, elä sen kanssa.

[/quote]

Mikään ei osu oikeaan. Ei ole ikinä mulle väittänyt että rakastaisi liikaa ollakseen kanssani tai pelkäävänsä tunteitaan. Sen sijaan on sanonut, että hänen oma elämä on liian solmussa. (tiedän miten, ja en nyt sitä tähän avaa sen enempää)

ap

Vierailija
29/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klisee klisee klisee, vai että ihan elämä solmussa. Elä vaan haavemaailmassasi jos haluat, mutta hyvää, pysyvää suhdetta tuosta miehestä ei sulle tule. Pistä tämä viisaus muistiin ja opi siitä edes tän "suhteen" jälkeen.

Ps: 99,99% miehistä ei voisi vähempää välittää jostain biisinpätkistä ja runoista. Nolaat itsesi.

Vierailija
30/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä. Tuli ihan tippa linssiin, enkelini...

Vierailija
31/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 08:45"]

Rekkamiehet ne on mestareita tossa naisten kusettamisessa. Kokemusta on. Suosittelen lämpimästi ettet enää vastaa jos se vielä soittaa. Et nimittäin ole ainoa jota se pyörittää.

[/quote]

Näinhän se menee: nainen joka levähdyspaikalla. Hieno ammatti pettäjille toi rekkakuskintyö...

Vierailija
32/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pistäisi. Mies on selvästi varattu ja yrittää kohteliaasi irrottautua sinusta.

Vierailija
33/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on tiivistettävissä yhteen kysymykseen:

Haluatko miehen, jolle työ on tärkeämpi kuin sinä itse?

Vierailija
34/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda, unohda, unohda !

Vierailija
35/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 09:26"]

En pistäisi. Mies on selvästi varattu ja yrittää kohteliaasi irrottautua sinusta.

[/quote]

Ap. taitaa sen tietääkin, että mies on varattu ja se on se elämänsolmu. Hän ei vaan sitä halua kertoa, kun alkaisi se saatanallinen syyllistäminen.

Vierailija
36/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 09:10"]

Ja en haluaisi tyrkyttää itteäni hälle. Salaa toivon, että hän ottaisi minuun yhteyttä.
Pistin tiistai-illalla hälle viestin, jossa kerroin, että osapuilleen näin - "Minun on pakko laittaa sinulle viestin, jotta saisin itselleni mielenrauhan siitä, että tiedän sinun tietävän. Mulla itsellä ei sanat riitä kertomaan muuta, kuin että sulla on aina paikka minun sydämessä ja toivon itsekkin että pysyttäisiin edes ystävinä. Sillä muuten joudun luopumaan liian paljosta" 
Yöllä oli tullut vastaus: "Tottakai haluan olla ystäväsi! Olet Enkeli" 

Sen jälkeen en ole laittanut mitään. 

Mielessä hän on kokoajan ja monet laulunsanat ja runot tuo esiin juuri ne minun tunteeni. 
Haluaisin kirjoittaa hälle jotain. Haluaisin että hän miettii sydämellään! Sillä minä haluan hänet!!
Mutta pelkään, että tulen menettämään hänet 'ystävänäkin', jos nyt pistän hälle vielä perään rakkaudentunnustuksia tms.

Ap

[/quote]

Siis tuo sinun viestisihän kuulostaa siltä, että hyväksyt tilanteen ja että haluat miehen elämääsi - ystävänä. Mielestäni sinun pitäisi sanoa hänelle, että rakastat häntä ja haluat olla häneen kanssaan, unohdat nyt kaikki ystävyys-bullshitit! Sanot suoraan kuinka asia on ja katsot miten hän reagoi.

Vierailija
37/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 09:23"]

Klisee klisee klisee, vai että ihan elämä solmussa. Elä vaan haavemaailmassasi jos haluat, mutta hyvää, pysyvää suhdetta tuosta miehestä ei sulle tule. Pistä tämä viisaus muistiin ja opi siitä edes tän "suhteen" jälkeen.

Ps: 99,99% miehistä ei voisi vähempää välittää jostain biisinpätkistä ja runoista. Nolaat itsesi.

[/quote]

En ole sanonut, että hälle niitä olisin laittamassa, vaan että moni kuvaa tilannettani. Sitä paitsi, vaikka laittaisinkin tuskin nolaisin itseäni, sillä ko. mies on pistänyt erään biisin sanat myös minulle. 

Teidän on helppo epäillä tuota "elämän solmua" , mutta totuus kuitenkin on että hällä ei ole easy tilanne. 
Ja tosiaan koko yksityiselämäämme en tässä nyt ala avaamaan. 

Sillä pointtini oli, että laitanko hälle viestiä vaiko en? 
ei se pettääkö hän vai leikkiikö kanssani. Sillä meistä vain minä hänet tunnen ja tiedän hänen sanansa yms. 

Tahdotte ehkä yrittää loukata minua noilla pettämis jutuilla ym. Valitettavasti ette siinä kuitenkaan onnistu.

ap

Vierailija
38/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sano suoraan, että tykkäät miehestä ja olisit halunnut jatkaa seurustelua? Jos se ei sitten sulle lämpene niin ei sitten mutta minusta kannattaa sanoa suoraan mitä haluaa jos jotakin meinaa saada.

Vierailija
39/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 09:30"]
ei se pettääkö hän vai leikkiikö kanssani. Sillä meistä vain minä hänet tunnen ja tiedän hänen sanansa yms. 

[/quote]

Eiköhän hän tunne itsensä myös. En ainakaan millään tavalla kuvittele olevani 'me' kanssasi.

Vierailija
40/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 09:23"]

[/quote]

En ole sanonut, että hälle niitä olisin laittamassa, vaan että moni kuvaa tilannettani. Sitä paitsi, vaikka laittaisinkin tuskin nolaisin itseäni, sillä ko. mies on pistänyt erään biisin sanat myös minulle. 

Teidän on helppo epäillä tuota "elämän solmua" , mutta totuus kuitenkin on että hällä ei ole easy tilanne. 
Ja tosiaan koko yksityiselämäämme en tässä nyt ala avaamaan. 

Sillä pointtini oli, että laitanko hälle viestiä vaiko en? 

Tahdotte ehkä yrittää loukata minua noilla pettämis jutuilla ym. Valitettavasti ette siinä kuitenkaan onnistu.

ap

[/quote]

Loukata?! Miten me yritämme loukata, kun yritämme tuoda sinulle niitä syitä ja vastauksia kysymykseesi. Olet jo päättänyt ottaa yhteyttä niin mitä sinä hyvä ihminen täällä enää tuubaasi länkytät.

V***u näitä aloittajia, jotka kiukuttelevat kuin pikkulapset, joilta on viety kaikki lelut ja karkit, jos ei vain myötäile!