Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistäisittekö viestin miehelle vai ettekö?

Vierailija
30.10.2014 |

Olen seurustellut rekkaa ajavan miehen kanssa. Tiistaina sain hältä puhelun, että meidän juttu ei tule toimimaan. Osa syy siihen hänen mielestään on hänen työ. On useita viikkoja putkeen poissa kotoa. 
Sanoi, että jos sydämellä miettii niin ottaisi mut heti, mutta jos miettii järjellä niin tämä suhde ei voi toimia.
Puhelun aikana alkoi empiä "Tuntuu, että teen ihan väärän päätöksen", mutta silti päätti että erotaan.
Kertoi puhelussa myös, että on ihastunut minuun ja pitää minusta valtavasti. "Luultavasti teen tässä elämäni suurimman virheen kun jätän sinut". 

Olen tässä nyt muutamanpäivän miettinyt, että pistänkö hälle viestin jossa pyydän häntä miettimään sydämellään. Ei täällä eletä kuin kerran! Minä tiedän mitä haluan, hän ilmeisesti ei. 

Mitä teen? Pistänkö viestiä vaiko en? 

Minä rakastan tuota ukonretalella ylikaiken!

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 09:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 09:23"]

Klisee klisee klisee, vai että ihan elämä solmussa. Elä vaan haavemaailmassasi jos haluat, mutta hyvää, pysyvää suhdetta tuosta miehestä ei sulle tule. Pistä tämä viisaus muistiin ja opi siitä edes tän "suhteen" jälkeen.

Ps: 99,99% miehistä ei voisi vähempää välittää jostain biisinpätkistä ja runoista. Nolaat itsesi.

[/quote]

En ole sanonut, että hälle niitä olisin laittamassa, vaan että moni kuvaa tilannettani. Sitä paitsi, vaikka laittaisinkin tuskin nolaisin itseäni, sillä ko. mies on pistänyt erään biisin sanat myös minulle. 

Teidän on helppo epäillä tuota "elämän solmua" , mutta totuus kuitenkin on että hällä ei ole easy tilanne. 
Ja tosiaan koko yksityiselämäämme en tässä nyt ala avaamaan. 

Sillä pointtini oli, että laitanko hälle viestiä vaiko en? 
ei se pettääkö hän vai leikkiikö kanssani. Sillä meistä vain minä hänet tunnen ja tiedän hänen sanansa yms. 

Tahdotte ehkä yrittää loukata minua noilla pettämis jutuilla ym. Valitettavasti ette siinä kuitenkaan onnistu.

ap

[/quote]

Loukata?! Miten me yritämme loukata, kun yritämme tuoda sinulle niitä syitä ja vastauksia kysymykseesi. Olet jo päättänyt ottaa yhteyttä niin mitä sinä hyvä ihminen täällä enää tuubaasi länkytät.

V***u näitä aloittajia, jotka kiukuttelevat kuin pikkulapset, joilta on viety kaikki lelut ja karkit, jos ei vain myötäile! 

[/quote]

Ei minua tarvitse myötäillä. Sillähän niitä mielipiteitä kyselenkin? 
Se, että miten satamavaimot liittyy tähän, en ymmärrä?! :o 
Kyse kun edelleen kuitenkin oli siitä, että onko minun järkeä hälle viestiä laittaa vaiko ei.
Sillä en tiedä tulenko sillä pilaamaan meidän välit vaiko mahdollisesti ne parantamaan. 

Ap

Vierailija
42/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla logiikalla se ei koskaan saa naista eikä parisuhdetta, ellei nainen elä sen kanssa rekan hytissä.  

sano sille että kestät sen että se on poissa. 

t. mies 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 08:53"]

Jos olisit itse varma asiasta, et kyselisi vaan olisit jo soittanut.

[/quote]

Sepä se kun mä olen varma! Mä epäröin siksi, että en halua menettää häntä kokonaan! 

ap
[/quote]

Miksi sä haluat olla ihmisen kanssa joka ei halua sua?

Vierailija
44/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tuppaa itse jättämään nämä miehet, mitkä ei kokoajan huomioi. sitten itkette täällä palstalla taas miehiä. Nainen voi itsekin olla aktiivinen ja selvittää asioita. Monesti pääsette helpomalla. Älkää aina miesten vastuulle jättäkö, eivät osaa lukea ajatuksia niin kun ei naisetkaan.

Vierailija
46/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 09:38"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 09:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 09:23"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei minua tarvitse myötäillä. Sillähän niitä mielipiteitä kyselenkin? 
Se, että miten satamavaimot liittyy tähän, en ymmärrä?! :o 
Kyse kun edelleen kuitenkin oli siitä, että onko minun järkeä hälle viestiä laittaa vaiko ei.
Sillä en tiedä tulenko sillä pilaamaan meidän välit vaiko mahdollisesti ne parantamaan. 

Ap

[/quote]

Mitekö satamavaimot liittyy?! Niinpä, mitenköhän! Anna hyvä ihminen mennä vaan. Sokka irti. Ihan sama tuletko mahdollisesti loukkaamaan, jotain satamavaimoa jne. Pidä kivaa! Ei meillä ole kuin tämä yksi minäminämaa. 

Ihan sama on myös miehen tuntemat omatunnon tuskat yms. omasta poissaolostaa, kun ei pysty olemaan 110% läsnä niinkuin haluaisi. Mitä väliä miten mies suhteen näkeen jne.

Vierailija
47/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomeksi: "Voin panna sua ku oon maisemissa, mutta aion panna muitakin"

Vierailija
48/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jätä koskaan asioita puolitiehen! On ihan reilua, että vaadit rehellisen syyn miehen jättöpäätökseen. Jos susta tuntuu, että sinua ei haittaisi reissutyö, ei sen pitäisi haitata miestäkään. Jos taas syy on toinen, vaadi miestä sanomaan rehellisesti, että sinä et kiinnosta. Muuten asia vaivaa sua ties kuinka pitkään.

Vierailija
49/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan miehen nimikirjaimet T.V eli mun ukko ajaa rekkaa kalju,viikset ja epäilen, et ettii sivusuhdetta.

Vierailija
50/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 09:39"]

tuolla logiikalla se ei koskaan saa naista eikä parisuhdetta, ellei nainen elä sen kanssa rekan hytissä.  

sano sille että kestät sen että se on poissa. 

t. mies 

[/quote] No ei kai se mies niin tyhmä voi olla ettei itse sitä tajua. Kysehän vaan on siitä ettei se haluakaan ap:ta, jonkun muun kanssa ei sitten ongelmaa olekaan. Tosin kyllähän tuosta ap:n kiertelystä voikin sitten rivien välistä jo lukea että varattua miestä se tässä vonkaa, ja se selittääkin kaiken.

Vierailija
51/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:04"]

Onkohan miehen nimikirjaimet T.V eli mun ukko ajaa rekkaa kalju,viikset ja epäilen, et ettii sivusuhdetta.

[/quote]

Tai minun V.S. Mentiin just naimisiin ja hän jäi kiinni sivusuhteesta, ja yrittää syöttää minulle suunnilleen samaa sontaa, kun muutin muualle. Ehkä haluaa ylläpitää toista suhdetta samoin sanoin. Varapatjoja onkin hyvä aina vähän säästää varoiksi.

Vierailija
52/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep, tapailin itekki yhtä rekkamiestä ja sillä tosiaan oli naisia siellä sun täällä. Nyt toinen pyys treffeille, en lähteny! :D Ei rekkamiehiä enää...

Vierailija
53/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän pähkinä: miksi miesten on niin vaikeaa jättää nainen?

Ilmeisesti siksi, kun miehet eivät tahdo loukata naista, mutta naiset loukkaantuvat niin herkästi.

Vierailija
54/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:04"]

[/quote]

Tai minun V.S. Mentiin just naimisiin ja hän jäi kiinni sivusuhteesta, ja yrittää syöttää minulle suunnilleen samaa sontaa, kun muutin muualle. Ehkä haluaa ylläpitää toista suhdetta samoin sanoin. Varapatjoja onkin hyvä aina vähän säästää varoiksi.
[/quote]Taitaa olla joka rekkamiehen patja tämä ap.eipä uskalla vastata, että tunteeko.

Vierailija
55/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, mä niin sympatisoin sua!

Meillä meni poikki tai jotenkin lopahti suhde, kun ei asuta samassa kaupungissa ja ei voida nähdä kuin viikonloppuisin eikä aina silloinkaan. Mies on myös välillä aika kova menemään ja hänellä oli sitten muitakin naisia kun kertoi, mutta kavereiksi mekin jäätiin, vaikka viestittely olikin välillä taas tulevaisuuden suunnittelua..Mies sanoi syyksi välimatkan ja ettei halua loukata minua (tietänee että hairahtuu helposti kun ei tykkää olla yksin)..

Minäkin olen tässä pähkäillyt nyt 2 viikkoa laitanko miehelle viestin. Mies kun ei ole sellainen, että tyrkyttäisi itseään ja jos ei ole varma ettei saa pakkeja niin ei uskalla kysyäkään mitään. Toisaalta ajattelen että kun kavereita ollaan, niin voin hyvin kysellä kuulumisia.  Kuitenkin toivon, että mies vastaisi kuulumisten lisäksi että on ikävä ja haluaisi taas tapailla. Toisaalta tiedän varmasti, kun mikään ei ole muuttunut, että hän vastaa vain ne kuulumiset ja kertoo kuinka tykkää musta jne., mutta se siitä. Ja mä vaan "masennun". Eli toisaalta olisi järkevintä olla viestimättä yhtään mitään ennenkuin oikeesti haluaa olla kuulematta vain ne kuulumiset, ei mitään tunnehömppää.

Minäkin olen aina uskonut, että kyllä mies ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut. Ja jos on toisesta kiinnostunut, niin silloin haluaa olla yhdessä ja tapailla, niin se vaan menee, niinhän sitä toimii itsekin! Kun munkin mies alkuun halusi tapailla ja tuli silmät ristissä mun luo vaikkei kerennyt kuin pari tuntia olla (ja tiedoksi, ei ees harrastettu seksiä sillon vaan oltiin vaan lähekkäin ja juteltiin), mutta sitten loppuvaiheessa se muuttui ja tuli myös välillä omia viikonloppumenoja.

Tsemppiä sulle! Toisaalta, jos sen viestin sinä ja minä laitetaan miehelle, niin eihän siinä mitään pahaa tapahdu, joka alkaa vuosisadan rakkaustarina tai sitten ollaan sillä kaverilinjalla ja mökötetään itteksemme muutama viikko. Kumpaankaan ei kai kuole! 

Vierailija
56/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, miehellä on toinen ja sen takia se sut jättää. Älä laita viestiä vaan jatka elämääsi. Voit saaa vapaana olevan miehen.

Vierailija
57/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen minäkin kallistun, toiset miehet haluaa vaan pehmeän eron. Eli ns. pitää varalla tarvittaessa. Vaikkei ap siihen halua uskoa niin niin se vaan on loppupeleissä. Jopa miehet jos löytävät elämänsä rakkauden, tekevät sen eteen kyllä työtä.

Vierailija
58/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein mokomalle luntulle, joka toisten miehiä jahtaa.

Vierailija
59/59 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän asia nyt vain yksinkertaisesti ole niin, että jos mies haluaisi sinun kanssasi olla oli rekkamies tai ei, kokoajan töissä tai ei, hän ei sinulle tuollaisia eroviestejä lähettäisi. 

Itse seurustelin 3v aikanaan miehen kanssa, joka aina välillä "päätti" , että ollaanpa sittenkin ystäviä, eipä sittenkään kun seurustellaan, erotaanpa, pidetään taukoa, seurustellaanpa sittenkin sun muuta. Itse olin silloin nuorena (24-27v) ja tyhmänä niin rakastunut, että ikäänkuin "totuin" tilanteeseen. Se oli äärettömän raskasta. Loppujenlopuksi mies sitten jätti minut kuin nallin kalliolle. Kaduttaa todellakin tuollainen, mutta opinpa ajasta jotain. 

Minulla oli tuon eron jälkeen pari lyhyempää seurustelu/tapailusuhdetta. Vaikka ne eivät kovin kauaa kestäneetkään, ei niissä ollut mitään tuollaista epäröintiä ja se oli kyllä "sielunhoitoa", sillä niin monta vuotta olin elänyt tuollaisessa epävarmassa suhteessa.  Kesti aika kauan oppia luottamaan, että kun tulee puhelu/viesti, siinä ei tosiaan luekaan, että erotaan tms. Nyt olen ollut naimisissa jo 15v eli homma meni loppujenlopuksi hyvin.

En sinuna soittelisi ko miehelle, antaisin olla.