Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten seksisessio teillä päättyy?

Vierailija
29.10.2014 |

Meillä miehen tulemiseen, jonka jälkeen mies menee välittömästi vessaan pesulle eikä vahingossakaan koske muhun millään tavalla. Aina näin.

Olisitko tyytyväinen?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:14"]Meillä miehen tulemiseen, jonka jälkeen mies menee välittömästi vessaan pesulle eikä vahingossakaan koske muhun millään tavalla. Aina näin.

Olisitko tyytyväinen?
[/quote]

En olisi. Vaatisin miestä ottamaan myös minut huomioon. Aina ei miestä ole kiinnostanut pyynnöistä huolimatta, silloin runkkaan itse enkä mitenkään peittele asiaa. Tulee miehelle ainakin selväksi, että minä tosiaan jäin ilman.

Vierailija
42/54 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hempeillään, ja tietysti käydään suihkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan hetki sylikkäin, suukotellaan ja sitten yhdessä pesulle.

Vierailija
44/54 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tuosta tosi hyvän vitsikuvaparin joskus.

Ensimmäisessä kuvassa elokuvahenkisesti poltettiin raukeina tupakkaa. Toisessa kuvassa käännettiin selät ja tempaistiin kännykät esiin. :D

Vierailija
45/54 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussillinen, silitellään ja hassutellaan jos ei ole kiire

Vierailija
46/54 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän paperin vessanpönttöön ja huikkaan jälkeläisille hyvästit

Vierailija
47/54 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei (omasta halustaan) tule (ei siis ejakuloi), vaan aikamme kuksittuamme (ja muutaman melkein-orgasmin minulle tuottaneena) kierähdämme lusikkaan halailemaan ja myöhemmin ehkä matraamme yhdessä. Sitten pesuille (ja vauva herää sopivasti ehkä tissille)

Vierailija
48/54 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:26"]

Näin tuosta tosi hyvän vitsikuvaparin joskus.

Ensimmäisessä kuvassa elokuvahenkisesti poltettiin raukeina tupakkaa. Toisessa kuvassa käännettiin selät ja tempaistiin kännykät esiin. :D

No meillä noin, minä käyn tupakilla(pihalla toki) ja alan sit vielä sängyssä luurilla surffaileen yleensä =D =D

[/quote]

Vierailija
49/54 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussaillaan ja halitaan, jutellaan, makoillaan. :)

Vierailija
50/54 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelu päättyy siihen, että vähän aikaa vaan ollaan ja halaillaan ja sitten yhdessä pesulle. Jos otan mieheltä suihin niin nielen jonka jälkeen vielä pussailen penistä hellästi. Jos mies antaa mulle suuseksiä niin jään täysin tyydytettynä sänkyyn makaamaan raukeana ja mies käy pesemässä naaman jonka jälkeen tekee mitä tekee. Makailen hetken omissa limoissani jonka jälkeen menen pyyhkimään paikat, kunhan jalat ensin kantavat. Sen jälkeen virnistelen onnellisena miehelle ja käyn antamassa suukon.

Vierailija
51/54 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:14"]

Meillä miehen tulemiseen, jonka jälkeen mies menee välittömästi vessaan pesulle eikä vahingossakaan koske muhun millään tavalla. Aina näin. Olisitko tyytyväinen?

[/quote]

Äläs nyt, mieti jos se pyyhkäisis vain vehkeet makkarin verhoon ja menis katsomaan kymppiuutisia TV:stä!

Vierailija
52/54 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama kuin ap:lla, eli kun hommat on hommailtu, lähtee mies suihkuun ja kuselle. Mä jään sänkyyn huolehtimaan itsestäni jos sillä päällä olen. Halailua tai suutelua ei ole ollut enää vuosiin ja tuskin enää tuleekaan.

Vierailija
53/54 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vetää tiukasti kiinni itseensä hetkeksi ja sitten yhdessä suihkuun. Suihkun jälkeen takaisin sänkyyn ja miehen kainaloon hempeilemään.

Vierailija
54/54 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen käymään nopeasti pesaisemassa esim liukkarin alakerrasta ja mies saa sen aikaa hetken hengähtää ja nauttia olostaan. Sitten palaan miehen kainaloon ja katsotaan yleensä yhdessä tabletilla jotain hömppää netflixistä tai youtubesta ennen nukkumaan laittoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi