Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten seksisessio teillä päättyy?

Vierailija
29.10.2014 |

Meillä miehen tulemiseen, jonka jälkeen mies menee välittömästi vessaan pesulle eikä vahingossakaan koske muhun millään tavalla. Aina näin.

Olisitko tyytyväinen?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki makaillaan kiinni toisessa ja annetaan hengityksen tasaantua, mies meinaa nukahtaa siihen paikkaan, mutta käy vielä pesulla. Mies nukahtaa yleensä parissa minuutissa sänkyyn takaisin tullessa ja mä valvon vielä pimeässä hetken.

Vierailija
2/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa orgasmin ja laukean siitä ihanasta tunteesta, kun miehen sperma ryöpsähtää limakalvoilleni. Se on ihan huippu kiihottava tunne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 07:20"]

Mies saa orgasmin ja laukean siitä ihanasta tunteesta, kun miehen sperma ryöpsähtää limakalvoilleni. Se on ihan huippu kiihottava tunne

[/quote]

tai yhdyntä loppuu tuohon, hetken aikaa hän vielä makaa päälläni tai ollaan vierekkäin, silittelee ja suukottelee, sanoo usein rakastavansa minua. sitten minä lähden suihkuun ja mies tulee sitten perässä suihkuun

Vierailija
4/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vähän aikaa makoillaan lusikassa, tai muutenvain halaillaan. Sitten suihkuun, missä poikaystävä auttaa minua peseytymään, vaikka itsekkin pystyisin (yleensä istuskelen suihkun lattialla, kun jalat ei kanna rajumman jälkeen ja kroppa ihanan hellänä), ja siitä joko takaisin makoilemaan, tai sitten molemmat pelaamaan pc:lle tms.

Vierailija
5/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulemiseen, sitten jää sisälle vielä ja suudellaan ja ollaan hikisinä ihan kiinnikkäin, nauretaan onnesta ja sitten pikkuhiljaa siirrytään pesuille.

Miten niin monilla teillä voi olla noin kurjaa? Vai onko trolleja?

Vierailija
6/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä junttilassa teidän miehet on eläneet, kun he eivtä tyydytä naistaan???

Naisen orgasmin pitää tietenkin tulla ennen miestä, jotta nainenkin saa tyydytyksen. Tietenkin nuoren miehen voi antaa laueta ensin ja toisella kierroksella saa itse nautiskella hitaasti ja ajan kanssa - ja ehtii taatusti itse saada. 

Aivan perseestä tuollainen, että mies ei anna naiselle orgasmia. En katselisi sellaista miestä päivääkään.

ps. Se vasta on ihanaa, kun mies nuolee ensin orkun ja saa yhdynnässä vielä toisen orkun! Emätinorkku tuntuu minusta paremmalta.

Vierailija
7/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättyy molempien huohotukseen ja hymyilyyn.Mies ottaa paperia molemmille ja jäämme sylikkäin tai vierekkäin selälleen käsikädessä tuijottamaan kattoon outo hymy huulilla tai katselemme toisiamme :D

Ei valittamista.

Vierailija
8/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä loppuu siihen kun hieron itselleni orgasmin ja usein mies tulee kun näkee että minä saan. Käy nakkaamassa kortsun roskiin ja tulee takaisin makoilemaan. Useimmiten rupeaa haukottelemaan ja meinaa nukahtaa.

Vierailija
9/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
10/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen laukeamiseen, eikä siinä ole mitään pahaa, koska yleensä muna on niin hellänä laukeamisen jälkeen että se vaan sattuisija kutittaisimiestä. Välillä kyllä on jatkanut. Yleensä jos minäkin laukean niin laukeamme samaan aikaan. Seksin jälkeen makoilemme hetken sisäkkäin jonka jälkeen vielä vierekkäin ja käymme yhdessä alapesulla

Vierailija
11/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laukeaa, ollaan vielä hetki sisäkkäin ja sitten mies ottaa minut kainaloonsa ja hymyillään tyhmästi. Yleensä mies hoitaa mulle vielä tässä vaiheessa orgasmin, joka voi olla session ensimmäinen tai toinen. Hempeillään vielä hetki ja mennään pesulle. Ollaan kyllä asuttu yhdessä vasta vuosi. Toivottavasti pysyy edes suunnilleen tällaisena! Tosi ankeita kuvauksia täällä joillain.

Vierailija
12/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
13/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin joo, tuo se välillä paperia mulle, vaikken sitä tartte koska saan käden yleensä suojaksi vessaan mennessä. Mutta tosiaan - mitään läheisyyttä tms. ei seksin jälkeen ole. Eikä mies todellakan huolehdi joka kerta saamisetani, eikä esileikkejäkään ole, koska en niitä välttämättä tartte koska en ole koskaan niin kuiva, etteikö yhdyntä heti onnistuisi.Mitäköhän tarttis tehdä? En halua valittaakaan, kun pelkään että sitten seksi loppuu kokonaan!

Vierailija
14/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:14"]Meillä miehen tulemiseen, jonka jälkeen mies menee välittömästi vessaan pesulle eikä vahingossakaan koske muhun millään tavalla. Aina näin.

Olisitko tyytyväinen?
[/quote]

minäkin toimin noin :/ t. Nainen

Vierailija
15/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 siis ap

Vierailija
16/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama tilanne kuin AP:lla, mutta vaimo lähtee välittömästi seksin jälkeen pesulle. Ei paljoa enää halailla tms.

Vierailija
17/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
18/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voisit kertoa miehellesi, että läheisyys on sinulle tärkeää. Ja että kun hän on käynyt seksin jälkeen pissalla / pesulla, olisi kiva, jos hän tulisi vielä viereesi halimaan.

Vierailija
19/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn seksin jälkeen heti pissalla ja alapesulla - se vie minuutin - ja palaan sen jälkeen kullan kainaloon. Tuo edellinen siksi, että naisella seksi voi altistaa virtsatietulehdukselle. 

Vierailija
20/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

R

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme