Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten seksisessio teillä päättyy?

Vierailija
29.10.2014 |

Meillä miehen tulemiseen, jonka jälkeen mies menee välittömästi vessaan pesulle eikä vahingossakaan koske muhun millään tavalla. Aina näin.

Olisitko tyytyväinen?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin menen pesulle aina, usein samaan aikaan kuin mies. Paitsi jos en ole tullut niin hoitelen itseni vaivihkaa miehen olleassa vessassa. Ap

Vierailija
22/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaivihkaa? Ihan reippaasti vaan miehen nähden kaivat vibran esiin! Mitä tää on, että mies ei tyydytä sinua ja lisäksi pitää vielä salata se, että itse tyydytät itsesi, ettei miehelle VAAN tulisi paha mieli??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästymiseen, kumpikaan ei tule ja sitten käännetään kylkeä ja ruvetaan nukkumaan.

Vierailija
25/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen laukeamiseen, minä olen joko tullut tai en. Yleensä en. Sitten joko hetki pötkötellään tai mennään saman tien suihkuun (vuorotellen, pieni suihku), riippuen vähän onko kiire. Yleensä se olen minä joka ei jaksa sängyssä loikoilla. Suihkun jälkeen palataan omiin hommiin tai tehdään jotain yhdessä.

Vierailija
26/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

W

Vierailija
27/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:16"]

Miehen laukeamiseen, minä olen joko tullut tai en. Yleensä en. Sitten joko hetki pötkötellään tai mennään saman tien suihkuun (vuorotellen, pieni suihku), riippuen vähän onko kiire. Yleensä se olen minä joka ei jaksa sängyssä loikoilla. Suihkun jälkeen palataan omiin hommiin tai tehdään jotain yhdessä.

[/quote]

Miksi miehesi ei anna sinulle orgasmia??? Minä saan helpoiten ratsastamalla, kun saan oikein hinkata pilluani miehen kaluun haluamallani tavalla.

Vierailija
28/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko te säntäätte pesulle seksin jälkeen?! Yli 15v olen harrastanut seksiä eikä koskaan ole tapahtunut tuollaista, että jompikumpi olisi lähtenyt seksin jälkeen pesulle!

Vierailija
30/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:23"]Ihan oikeastiko te säntäätte pesulle seksin jälkeen?! Yli 15v olen harrastanut seksiä eikä koskaan ole tapahtunut tuollaista, että jompikumpi olisi lähtenyt seksin jälkeen pesulle!
[/quote] no hyi!
Ap

Vierailija
31/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:20"]

Mies tulee, hymyilee, silittelee ja suukottelee mua. Onhan se kiva, kun sillä on kivaa, mutta miksi ihmeessä en saa koskaan orgasmia??? Sitten mies lähtee suihkuun tai vaihtoehtoisesti meinaa pyörtyä matkalla.

[/quote]

Onko se miehesi vika jos et saa?

Vierailija
32/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 08:23"]

Meillä vähän sama tilanne kuin AP:lla, mutta vaimo lähtee välittömästi seksin jälkeen pesulle. Ei paljoa enää halailla tms.

[/quote]

Sama täällä. Jos käytetään kondomia, niin selän kääntö ja ryhtyy nukkumaan.

Itsellä olisi hellyyden ja läheisyyden kaipuuta, koska on jonkinlaisessa onnen ja kiintymyksen tilassa (= rakkaushormoneja erittynyt varmaan).  

Vierailija
33/54 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:20"]

Mies tulee, hymyilee, silittelee ja suukottelee mua. Onhan se kiva, kun sillä on kivaa, mutta miksi ihmeessä en saa koskaan orgasmia??? Sitten mies lähtee suihkuun tai vaihtoehtoisesti meinaa pyörtyä matkalla.

[/quote]

Onko se miehesi vika jos et saa?

[/quote]

Sanoisin, että molempien vika. Ollaan niin vähän aikaa sitten aloitettu yhdyntä, että ei olla vielä löydetty niitä kaikkein sopivimpia juttuja. Olen lähinnä turhautunut itseeni. No tuntuuhan seksi hyvältä, vaikken orgasmia saakaan. Ja miehen nautinnon näkeminen on ihanaa! Harmi vaan, että sillä on aina sellainen hoppu suihkuun.

Vierailija
34/54 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan housut jalkaan ja poistun paikalta mahdollisimman huomaamattomasti. Harmi kun hyvä huora asuu summeritalossa:/

Vierailija
35/54 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin seksiä

Vierailija
36/54 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/54 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikkaan

Vierailija
38/54 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laukeaa ja kääntää kylkeä. Siinä se.

Vierailija
39/54 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sentään useimmiten huolehtii orkustani session alku- tai keskivaiheessa. Ap

Vierailija
40/54 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee ja sen jälkeen sormettaa mulle vielä yhden orkun, jos tuntuu että vielä haluan. Tai minä tulen ja sen jälkeen otan mieheltä suihin.

Lopuksi pötkötellään rauhassa, halaillaan, pussaillaan, jutellaan ja hassutellaan. Tai nukahdetaan samantien. Miten milloinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä