Tunnistatteko yleistyksen että naiset tykkää kasviksista, mutta miehet eivät?
Että naisille kasvikset maistuu ja terveellinen ruoka. En taida tuntea lähipiirissäni ketään naista, joka pitäisi kasviksista.
Hmmmm...
Kommentit (25)
En. Mun mies rakastaa mun laittamaa kasvisruokaa siinä missä liharuokiakin
En ja olen ollut miesvaltaisella alalla töissä. Terveellisemmin useempi (mies) työkaveri söi mitä minä (nainen).
Minä tunnen naisia jotka pitävät kasviksista ja miehiä jotka myös syövät niitä nurkumatta. Taitaa tuo "en tykkää" olla miehillä lapsellista jääräpäisyyttä ja periaate.
Tunnen myös pari ihnistä, miehiä ja naisia, jotka eivöt pidä kasviksista mutta heitä on vähän
Naiset vetää salaattia koska terveellistä. Salaatin tervellisyyden varjolla siihen voi sitten ruutata puoli litraa jotain öljypohjaista salaattikastiketta makua tuomaan.
Mun isä tykkää kasviksista, erityisesti juureksista, mun mies tykkää kasvisruuasta, erityisesti sosekeitoista ja mun veli on vegaani. Koska kaikki syö kasviksia, minäkin rupesin vegaaniksi. Ei sitä yhdelle ihmiselle (itselleni) viitsi liharuokia laitella.
Naiset eivät tykkää kasviksista vaan syövät niitä suorittaakseen hyvää naiseutta. Siksi on olemassa kaikki paskanmakuinen vegaanieinekset.
Naisille myös syöminen on todella suorittamista.
Nainen tekee sosekeiton perunasta ja kukkakaalista ja kermasta ja mikrottaa sitä töissä pienen purkillisen. Ja sitten omasta mielestään sekä laihtui että jaksaa hyvin töissä 😆
Uskoisin, että valintoja tehdään hyvin paljon muista syistä, ja tykkääminen on vain pienessä roolissa.
Mun havainto on, että monet miehet ovat kaikkiruokaisia.
Onko sinusta ap. yksin puhuminen kivaa? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ei läheskään niin kivaa kuin copypasteaminen sinulle.
Ohis
En erityisemmin pidä kasviksista. Salaatin tai raasteen puputtaminen tympii. En myöskään pidä tärkkelyksistä. Mieluimmin paistan jauhelihasta pihvin ja siihen päälle kananmunan ja syön ne ilman rehulisää. Maksalaatikko voilla rikastettuna ja lusikallinen puolukoita, nami. Grillattu kanankoipi lihatiskistä on mun yleisin lounas töissä. Voissa paistettu lohimedaljonki ripauksella sitruunaa on kunnon pyhäruokaa.
Elän lähes karnivooristi, saatan syödä silloin tällöin marjoja tai hedelmän, ehkä tomaattia tai kurkkua, kesällä tuoreita herneitä. Mungpavun idut on hyviä, mutta en useinkaan jaksa idätyshommiin ryhtyä. Kasvisten osuus ruokavaliossani on noin 0-1 kourallista päivässä.
Usein olen kyllä kuullut, että naiset tykkää kasviksista ja miehet on lihansyöjiä. Tuntemani "lihansyöjämiehet" vetää lihaa, lihavalmisteita ja sen päälle hirveät määrät tärkkelysmättöjä transrasvoilla ja oluet päälle.
N43v
Täh? Kai nyt suunnilleen kaikki ihmiset syövät kasviksia.
Harva syö tarpeeksi monipuolisesti mutta naiset syövät himpun verran paremmin. Miehet syövät enemmän lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei läheskään niin kivaa kuin copypasteaminen sinulle.
Ohis
Mulle? Miksi?
Meillä syödään joka päivä salaattia ruoan lisäksi. Minä ja mies. 🤷
Ei naisetkaan oikeasti niistä tykkää. Kyllä pihvi maistuu jos ei tartte ruokapostausta IG:iin laittaa.
Toiset tykkää ja toiset ei katsomatta sukupuoleen. Eihän kasvikset monille herkkua ole, mutta menee terveellisyyden nimissä.
Juu, meillä töissä naiset (minä mukaanlukien) on varsinaisia salaattien ja hedelmien puputtajia. Myös vegaanituotteita käytetään varmasti enemmän kuin miesvaltaisilla aloilla. Mutta mitä sitten? Aikuiset ihmiset osaavat yleensä itse päättää mitä haluavat syödä. N