Menikö teidän kissat ympyrän sisälle?
Hesarissa oli juttu siitä, että kissat menevät heti ympyrän sisälle (esim. kaulaliinasta tai johdosta yms. tehty ympyrä lattialle). Mä kokeilin meidän kissojen kanssa, niitä ei kiinnostanut. Miten teillä?
Kommentit (64)
Tein johdosta ympyrän ja herätin kissan. Hyökkäsi johdon kimppuun ja hajotti ympyrän.
Mitä se tarkoittaa?
Kumpaakaan ei sähköjohtoympyrä kiinnosta lainkaan. Ehkä kokeilen vielä jollain toisella materiaalilla.
Toinen jäi viereen pyörimään, toinen teki heti pesän keskelle. Samainen kolli rakastaa torkkua imurin kiepillä olevan letkun silmukassa.
Eivät mennyt meilläkään. Kumpikaan kissa siis. Mutta kaiken muun päälle kyllä tunkevat.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:03"]Käveli läpi.
[/quote]
Siis itse asiassa meilläkin toi vanhempi käveli siitä läpi, mutta muuten ei mitään kiinnostusta asiaa kohtaan. T ap
Katsotaas kohtapuoliin.
Ehkäpä ne kissat ovat noitien lemmikkeinä tottuneet noitaympyrän sisällä pysymään :P Tuokin mulkoilee aina vain niin pahaenteisesti että tiedä mikä paholaiskissa siinä piilee.
Kissa röhnöttää puoliksi siinä ympyrän päällä selällään.
Toinen meni, toinen käveli vaan läpi ;)
Ei. Toista kissaa ei kiinnostanut ollenkaan ja toinen käveli läpi.
Mulla ei ole kissaa mutta pyysin kaveria testaamaan. Hänen kissansa ei mennyt.
Toinen säntäsi heti legginseistä muodostamaani ympyrään mutta pysyi siinä vain pari sekuntia. Toinen ei tainnut edes huomata.
Mua alko kiinnostaa, että miksi ne menee siihen keskelle? :)
Tein maalarinteipistä ympyrän. Kissa meni nuolemaan teippiä...
Teimme kolme erilaista ympyrää eri huoneisiin, yksikään neljästä kissasta ei menny yhteenkään.
Myth busted.
Meil tehtii narust ympyrä lattialle. Toinen käppäili vaa ohi siit ja nuorempi sit otti narun suuhunsa ja alko roudaa sitä ympäri kämppää.
Eli ei toiminu meilläkää! :D