Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita omalla murteellasi:

Vierailija
29.10.2014 |

Oletko hieman tyhmä? Minä tiedän olevani oikeassa. Älä sinä väitä vastaan minulle, olen sentään kouluja käynyt ihminen ja nähnyt tätä elämää ehkä hiukan laajemmalti kuin sinä!

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:40"]

Oletko hieman tyhmä? Minä tiedän olevani oikeassa. Älä sinä väitä vastaan minulle, olen sentään kouluja käynyt ihminen ja nähnyt tätä elämää ehkä hiukan laajemmalti kuin sinä!

[/quote]

Ootsiä hieman tyhmä? Miä tiiän et oon oikeessa. Älä siä väitä vastaa mulle, oon sentää kouluja käyny ihminen ja nähny tät elämää ehkä hiukan laajemmalti ku siä!

Ihan hirveetä. Kotkan murre... 

[/quote]

Korjaus: "Miä tiiän et oon oikees". Vielä kamalampaa...

Vierailija
82/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleksää vähä tyhmä? Mää tiärä et mää ole oikees. Älä sää väit mul vastaa, mää ole sentää käyny koului ja nähny elämää iha satavarmast hiuka enemmä ko sää! (Pori)

Pakko linkittää opetusvideo:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sä vähä tyhmä? Mä tiedän et oon oikees. Älä sä väitä vastaan mulle, mä oon sentään käyny kouluja ja nähny tät elämää ehkä snadisti enemmän ku sä!

Näin tuo kuuluis, mun suusta..

Vierailija
84/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooksä vähä tyhmä? Mä tiiän et oon oikees. Älä sä väitä vastaan mulle,mä oon sentää koului käyny ihminen ja nähny tätä elämää ehkä hiuka enemmä ku sä!

Turku :-)

Vierailija
85/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:40"]Oletko hieman tyhmä? Minä tiedän olevani oikeassa. Älä sinä väitä vastaan minulle, olen sentään kouluja käynyt ihminen ja nähnyt tätä elämää ehkä hiukan laajemmalti kuin sinä!
[/quote]

Ookko sä vähä tyhymä? Mä tierän että mä oon oikias. Älä sä väitä vastahan mulle, oon sentähä kouluja käyny ihiminen ja nähäny tätä elämää ehkä vähä enemmän ku sä.

Vierailija
86/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:49"]

Ooksä vähä tyhymä? Mä tiiän et moon oikias. Älä väitä mulle vastata, moon sentäs kouluja käyny ihimine, ja nähny tätä elämää vähä enemmän ku sä notta!

[/quote]

ja sitten pitää arvata, että mistäpäin eteläpohjanmaata tämä on...?
[/quote]

Siellä ei sanota "tiiän".

Vierailija
87/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko vähä tyhymä? Mää tiiän et oon oikiasa. Älä sää väitä mulle vastaan, oon sentäs kouluja käyny ihiminen ja nähäny tätä elämää ehkä vähä enempi ku sää!

Vierailija
88/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:40"]Oletko hieman tyhmä? Minä tiedän olevani oikeassa. Älä sinä väitä vastaan minulle, olen sentään kouluja käynyt ihminen ja nähnyt tätä elämää ehkä hiukan laajemmalti kuin sinä!
[/quote]Ootsää vähä tyhmä? Mää tiiän et oon oon oikees, oon sentään käyny kouluja ja kokenu kaiken enemmän ku sä

Vierailija
89/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu!! Ootko tosissas?? Mie satun kyl tietämään, miten se asia on. Älä rupee miulle mitään. Miulla on ehkä vähän enemmän kokemusta tosta hommasta ku siulla, et turha jauhaa mitään paskaa.

eli siis meilläpäin ei kukaan käytä tollaisia sanamuotoja ja lauseita niin, ku ap:n aloituksessa oli.

Vierailija
90/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ookko vähä tyhymä? Tiejän että oon oikiasa. Älä vihti väittää vastahan, oon kumminki kouluja käyny ihimine ja nähäny tätä elämää vähä enämpi ko sää!

Vierailija
91/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ooksä vähät tyhmä? Mä tiiän et mä oon oikeessa. Älä sä mulle väitä vastaa, mä oon sentää kouluja käynny ihminen ja nähny tät elämää ehkä pikkase laajemmin ku sä!

Vierailija
92/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Ookko nää vähä tyhymä?Älä sää siinä länkytä mulle, oon sentähe kouluja käyny ihimine ja nähäny tätä elämää ehkä vähä enemmän ku sää!

Vierailija
93/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä vähä tyhmä? Mä tiiän et mä oon oikees. Älä sä väitä mulle vastaan, mä oon sentään käyny kouluja ja nähny tätä elämää ehk vähä enemmänku sä!

Vierailija
94/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ooks vähä tyhmä? Mä tiiän et mä oon oikees. Älä sä väitä vastaan mulle, mä oon sentään kouluja käyny ihminen ja nähny tätä elämää ehkä hiukan laajemmalti ku sä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi