Kirjoita omalla murteellasi:
Oletko hieman tyhmä? Minä tiedän olevani oikeassa. Älä sinä väitä vastaan minulle, olen sentään kouluja käynyt ihminen ja nähnyt tätä elämää ehkä hiukan laajemmalti kuin sinä!
Kommentit (94)
Ooksä vähä tyhymä? Mä tiärän että moon oikias. Älä sä väitä mulle vastahan, moon sentähän kouluja käyny ihiminen ja moon nähäny tätä elämää ehkä pikkuusen enemmän ku sä.
-Etelä-Pohojammaa
Ootsie vähän tyhmä? Mie tiijjän et mie oon oikeessa. Elä sie ruppee väittää vastaan, mie oon sentäs kouluja käyny immeinen ja nähny tätä elämmää ehkä hiuka laajemmi ku sie!
Ootsä vähän tyhmä? Mä tiiän et mä oon oikees. Älä sä väitä vastaa mulle, mä oon sentää käyny koului ja nähny tät elämää ehkä vähä enemmän ku sä!
Ootsie vähä tyhmä? Mie tiijjän olevain oikeessa. Elä väitä vastaa miulle, mie oon kouluja käynt immeine ja nähnt tätä elämee hiuka laajemmi ku sie!
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:40"]Oletko hieman tyhmä? Minä tiedän olevani oikeassa. Älä sinä väitä vastaan minulle, olen sentään kouluja käynyt ihminen ja nähnyt tätä elämää ehkä hiukan laajemmalti kuin sinä!
[/quote]
Ootsä vähän tyhymä? Mä tiiän olevani oikeessa. Elä viitti väittää vastaan mulle, oon sentäs kouluja käyny ihmine ja nähny tätä elämmää ehkä pikkase enempi ku sinä!
Kuten joku saattaa huomata, ympäri suomen asuminen on tehny sekotuksen.. :D
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:43"]
Ootko vähä tyhmä? Mä tiiän olevani oikeessa. Älä sä väitä mulle vastaan, oon sentään kouluja käyny ihmine ja nähny tätä elämää ehkä vähä laajemmin ku sä!
Tosi vaikeeta kyllä miettiä, miten tuon sanoisin, koska en ikinä oikeasti sanoisi mitään tuonsisältöistä :)
[/quote]
Mulla on ihan sama, ollaan yhdessä mitäänsanomattomia.
Ookko nää ihan pölijä? Mää täsä oon oikiasa. Älä sää väitä vastaan ku mää oon sentään koulujaki käyny ja nähäny elämää pikkusen enämpi ku sää.
Outko sää vähän tyhymä? Mää tiiän olevani oikeessa. Elä viiti väettee vastoon mulle, oun sentään kooluja kääny ihiminen ja nähäny tätä elämee ehket pikkusen enemmälti kun sää.
Ooks sää vähä tyhmä? Mää tiedä et mää oo oikees. Älä sää väit vastaa mul, mää oon sentää koului käyny ihmine ja nähny tätä elämää ehkä vähä laajemmi ko sää!
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:40"]
Oletko hieman tyhmä? Minä tiedän olevani oikeassa. Älä sinä väitä vastaan minulle, olen sentään kouluja käynyt ihminen ja nähnyt tätä elämää ehkä hiukan laajemmalti kuin sinä!
[/quote]Oleks vähä tyhmä. Mä tiärä et ole oikkias. Äläkä väit mul vasta, mää ole koului käyny ja nähnyt tätä elämä varma pikkase enemmä ku sää!
Ooksä vähä tyhymä? Moon oikias ja soot vääräs, älä sä yhtään kuule rupia sanomaha vastaha. Moon sentäs kouluja käyny ihimine ja nähäny tätä maailmaa piirun verra enemmä ku teikälääne.
Etelä-Pohjanmaa
Ooksä vähä tyhymä? Mä tiärän olevani oikias. Älä sä väitä vastahan mulle, moon sentää kouluja käyny ihimine ja nähäny tätä elämää ehkä pikkuusen enemmä ku sä!
Ookko nää vähä tyhymä? Minä tiiän että oon oikiasa. Elä väitä mulle vastaa, mää oon sentää kouluja käyny ihimine ja nähäny tätä elämää ehkä hiukan laajemmin entäkö nää.
Ookko nää pölijä. Mää tiijjän, että moon oikiasa. Eläkä väitä mulle vastaan, mää oon kuitenki käyny kouluja ja nähäny elämää pikkusen enämpi ko sää.
Ootsie ihan pikkusen tyhymä. Mie tiiän et mie oon oikeessa. Elä sie väitä miulle vastaan, mie oon sentään kouluja käynä immeinen ja nähnynnä tätä elämee pikkusen lavveemmin ku sie.
Terv. Tyttönen itärajalta, jonka suku on Savossa. Tämmönen ite sotkettu murre :'D
Ootko hieman tyhymä? Mää tiedän olevani oikiasa. Älä sää väitä vastaa mulle, oon sentää kouluja käyny ihimine ja nähäny tätä elämä ehkä hiuka laajemmaltikki kuin sää.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:40"]
[/quote]
Ootsiä hieman tyhmä? Miä tiiän et oon oikeessa. Älä siä väitä vastaa mulle, oon sentää kouluja käyny ihminen ja nähny tät elämää ehkä hiukan laajemmalti ku siä!
Ihan hirveetä. Kotkan murre...
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:54"]
Oot sää vähä tyhmä? Mää tiärä olevan oikkias. Älä sää väit mul vasta, mää ole kuiteski koului käyny ihmine ja nähn tätä elämä ehkä hiuka enemmä ko sää.
[/quote]
rauma giäl tai sinnepäin?