Kirjoita omalla murteellasi:
Oletko hieman tyhmä? Minä tiedän olevani oikeassa. Älä sinä väitä vastaan minulle, olen sentään kouluja käynyt ihminen ja nähnyt tätä elämää ehkä hiukan laajemmalti kuin sinä!
Kommentit (94)
Ooks vähä tyhmä? Kyl mä tiiän olevani oikees. Älä sä väitä vastaa mul, oon sentää koului käyny ihmine ja nähny tätä elämää ehkä hiuka laajemmi ku sä!
Ooksää vähä tyhymä?Mä tierän olevani oikiassa.Älä väit mulle vastaan,oonha mä sentää kouluja käyny ihimine ja nähyny tät elämää ehekä hiuka laajemmi ku sie
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:40"]Oletko hieman tyhmä? Minä tiedän olevani oikeassa. Älä sinä väitä vastaan minulle, olen sentään kouluja käynyt ihminen ja nähnyt tätä elämää ehkä hiukan laajemmalti kuin sinä! Ootko vähän tyhmä. Mä tiiän että oon oikeassa. Älä sä väitä vastaan mulle, oon sentään kouluja käyny ihmine ja nähny tätä elämää ehkä hiukka enempi ku sä. Ooksä vähä tyhmä.
[/quote]
Ootko sie vähä tyhymä? Mie tiiän että oon oikiassa. Älä sie väitä vastaan mulle, mie oon senthää kouluja käyny ihiminen ja nähäny tätä elämää ehkä pikkasen enemmän ku sie!
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:40"]
Oletko hieman tyhmä? Minä tiedän olevani oikeassa. Älä sinä väitä vastaan minulle, olen sentään kouluja käynyt ihminen ja nähnyt tätä elämää ehkä hiukan laajemmalti kuin sinä!
[/quote]
Ooksä vähä tyhymä? Mä tiärän, jotta moon oikias. Älä sä väitä vastahan mulle, moon sentäs kouluja käyny ihiminen ja nähäny tätä elämää varmahan vähä laajemmalti ku sä.
Ootsä vittu daiju. Kyl mä hei snaijjaan tän homman. Älä jauha mitää paskaa! Oon käyny skoles vähä enemmän ja dallannubtääl pidempää ku sä.
Ootko vähä tyhmä? Mä tiiän olevani oikeessa. Älä sä väitä mulle vastaan, oon sentään kouluja käyny ihmine ja nähny tätä elämää ehkä vähä laajemmin ku sä!
Tosi vaikeeta kyllä miettiä, miten tuon sanoisin, koska en ikinä oikeasti sanoisi mitään tuonsisältöistä :)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:43"]Ootko vähä tyhmä? Mä tiiän olevani oikeessa. Älä sä väitä mulle vastaan, oon sentään kouluja käyny ihmine ja nähny tätä elämää ehkä vähä laajemmin ku sä!
Tosi vaikeeta kyllä miettiä, miten tuon sanoisin, koska en ikinä oikeasti sanoisi mitään tuonsisältöistä :)
[/quote]
Ootko jostai hyvinkäältä ku oli noin mitäänsanomaton
Ootsä vähä tyhmä? Mä tiiän et mä oon oikeessa. Älä käy urputtaan, mä oon kouluja käyny ja nähny tätä elämää enemmän ku sä!
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:42"]Ootsä vittu daiju. Kyl mä hei snaijjaan tän homman. Älä jauha mitää paskaa! Oon käyny skoles vähä enemmän ja dallannubtääl pidempää ku sä.
[/quote]
Tää oli hyvä!
Ootko vähä älynen? Minä tiijjän olevani oekkeessa. Älä rättyytä turpoos minulle, minä oon sentään koolut kääny immeinen ja tihrustanna tätä elämää ehkäpä pikkusen luajemmalti ku sinä.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:43"]Ootko vähä tyhmä? Mä tiiän olevani oikeessa. Älä sä väitä mulle vastaan, oon sentään kouluja käyny ihmine ja nähny tätä elämää ehkä vähä laajemmin ku sä! Tosi vaikeeta kyllä miettiä, miten tuon sanoisin, koska en ikinä oikeasti sanoisi mitään tuonsisältöistä :) [/quote] Ootko jostai hyvinkäältä ku oli noin mitäänsanomaton
[/quote]
Ha, läheltä! Ei kaikki puhu mitään mongerrusmurretta.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:40"]
[/quote]
Ooksää vähä tyhmä! Mää tiärä et mää ole ain oikees. Älä sää kuule väit mul vastaa, mää ole sentää käyny koului ja nähny tätä elämää vähä enemmä ko sinä!
Oot sie vähä tyhmä? Mie tiiän et oon oikeessa. Älä väitä miulle vastaan, mie oon sentään kouluja käyny ihminen ja nähny tätä elämää hiukan enemmän ku sie!
Ookko nää vähä tyhymä? Mää tiiän että mää oon oikiassa. Eläkä väitä mulle vastaa, mää oon kouluja käyny ihimine ja nähäny tätä elämää ehkä vähä enemmän ku nää!
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:43"]Ootko vähä tyhmä? Mä tiiän olevani oikeessa. Älä sä väitä mulle vastaan, oon sentään kouluja käyny ihmine ja nähny tätä elämää ehkä vähä laajemmin ku sä! Tosi vaikeeta kyllä miettiä, miten tuon sanoisin, koska en ikinä oikeasti sanoisi mitään tuonsisältöistä :) [/quote] Ootko jostai hyvinkäältä ku oli noin mitäänsanomaton
[/quote]
Ha, läheltä! Ei kaikki puhu mitään mongerrusmurretta.
[/quote]
Mekämanne o stadin kovin linnakundi. Ne kutsuu eevil stööks.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:40"]Oletko hieman tyhmä? Minä tiedän olevani oikeassa. Älä sinä väitä vastaan minulle, olen sentään kouluja käynyt ihminen ja nähnyt tätä elämää ehkä hiukan laajemmalti kuin sinä!
[/quote] ookko vähän tyhymä? Mie tiän olevani oikeassa. Älä sie väitä vastaan mulle, olen sentään kouluja käyny ihiminen ja nähäny tätä elämää ehkä hiukan laajemmalti ko sie!
Lapsuuden murre Keski-Pohjanmaalta:
Ookko sää vähä tyhymä? Mää tiijän että mää oon oikijasa. Älä sää väitä mua vastaa, oon sentää kouluja käyny ihiminen ja nähäny tätä elämää ehkä vähä laajemmin kuin sää.
Ootsä vähän tyhmä? Mä tiedän olevani oikeessa. Älä sä väitä vastaan mulle, oon sentään kouluja käyny ihminen ja nähny tätä elämää ehkä vähä enemmän ku sä.