Kirjoita omalla murteellasi:
Oletko hieman tyhmä? Minä tiedän olevani oikeassa. Älä sinä väitä vastaan minulle, olen sentään kouluja käynyt ihminen ja nähnyt tätä elämää ehkä hiukan laajemmalti kuin sinä!
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:40"]
Oletko hieman tyhmä? Minä tiedän olevani oikeassa. Älä sinä väitä vastaan minulle, olen sentään kouluja käynyt ihminen ja nähnyt tätä elämää ehkä hiukan laajemmalti kuin sinä!
[/quote]
Ootko iha hölömö. Elä ruppee mulle, oun sentäs koulun penkkiä kuluttana ja matikkasoppoo ryystänä vähä kauvemmin ku sinä.
[/quote] Ooksie vähä tyhmä? Mie tiiän olevani oikees. Älä sie rupee väittää miulle vastaa, oon sentään koului käyny ihmine ja nähny tätä elämää ehkä vähä enemmä ku sie.
Ooksä vähä tyhymä? Mä tiärän olevani oikiassa. Älä sä väitä vastaan mulle, olen sentähä kouluja käyny ihiminen ja nähäny tätä elämää ehkä hiuka laajemalti ku sinä!
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:40"]Oletko hieman tyhmä? Minä tiedän olevani oikeassa. Älä sinä väitä vastaan minulle, olen sentään kouluja käynyt ihminen ja nähnyt tätä elämää ehkä hiukan laajemmalti kuin sinä!
[/quote]
Ookko nää vähä tyhymä? Minä tiiän että oon oikeessa. Elä sinä väitä mulle vastaan, oon sentään kouluja käyny ihiminen ja nähäny tätä elämää ehkä vähä enemmän ku sä!
Olek sää vähäse tyhmä? Mää tiijän et mää ole oikkiassa. Älä sää väittele vastaa minul, mää ole senttä kouluijja käyny ihmine ja nähny tätä elämää hiukkase enemmä ku sää!
Ooksä vähä tyhymä? Mä tiiän et moon oikias. Älä väitä mulle vastata, moon sentäs kouluja käyny ihimine, ja nähny tätä elämää vähä enemmän ku sä notta!
Ooksää vähä tyhymä? Kyl mää tiärän olevani oikias. Älä sää väitä mulle vastahan, moon sentähän kouluja käyny ihimine ja nähäny tätä mualimaa ehkä pikkaasen enempi ku sää!
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:45"]
[/quote]
Ooksää vähä tyhmä! Mää tiärä et mää ole ain oikees. Älä sää kuule väit mul vastaa, mää ole sentää käyny koului ja nähny tätä elämää vähä enemmä ko sinä!
[/quote]
Sori, korjaan viimeisen sanan... sinän tilalle pitää tietenkin laittaa "sää".
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:40"]Oletko hieman tyhmä? Minä tiedän olevani oikeassa. Älä sinä väitä vastaan minulle, olen sentään kouluja käynyt ihminen ja nähnyt tätä elämää ehkä hiukan laajemmalti kuin sinä!
[/quote]
Ootsiä vähän tyhmä? Miä kyllä oon oikeessa. Älä väitä miulle vastaan, miä oon kuitenki käyny kouluja ja nähny tätä elämää ehkä pikkusen enemmän ku siä!
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:49"]
Ooksä vähä tyhymä? Mä tiiän et moon oikias. Älä väitä mulle vastata, moon sentäs kouluja käyny ihimine, ja nähny tätä elämää vähä enemmän ku sä notta!
[/quote]
ja sitten pitää arvata, että mistäpäin eteläpohjanmaata tämä on...?
Ookko vähä tyhymä. Mää tiijän että mää oon oikiassa. Äläpä sää kuule väitä vastaan mulle, mää oon sentään kouluja käyny ihiminen ja nähäny tätä elämää pikkasen enemmän ku sää!
Ooksä vähän tyhmä? Tiiän et oon oikeessa. Älä väitä mulle vastaan, mä oon kouluja käyny ihminen ja nähny tätä elämää ehkä vähä laajemmalti ku sä.
Laitan kielitaitoni peliin:
Är du dumme? Jag knya Jag är right. Inte prata till mig Jag är skoolamannen. Och Jag är mera gammal dän dig
Ookko nää ihan tampio? Moon tasan oikiasa. Älä ala räkyttää mulle. Moon sentää kouluja käyny ihimine ja nähäny elämää pikkuse leviämmältä ku nää.
[/quote]Ookkonää vähä tyhymä? Minä tiijän olevani oikeessa. Elä sinä ala väittämmään vastaan mulle, oon käyny sentää kouluja ja nähäny tätä elämää vähän enemmän ku sinä!
Ooksää vähä tyhymä. Älä sinä väitä mulle vastaan. Mää oon sentään kouluja käyny ihiminen ja nähny tätä maailmaa ehkä pikkusen enempi ku sinä.
Oot sää vähä tyhmä? Mää tiärä olevan oikkias. Älä sää väit mul vasta, mää ole kuiteski koului käyny ihmine ja nähn tätä elämä ehkä hiuka enemmä ko sää.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:45"]
[/quote]
Ooksää vähä tyhmä! Mää tiärä et mää ole ain oikees. Älä sää kuule väit mul vastaa, mää ole sentää käyny koului ja nähny tätä elämää vähä enemmä ko sinä!
[/quote]
Sori, korjaan viimeisen sanan... sinän tilalle pitää tietenkin laittaa "sää".
[/quote]
... ja tyhmä-sanan voisi korvata vaikka sanalla pöffeli.
[/quote]
"Vitun idiootti"
Mä olen lyhyitten ja ytimekkäitten mielipiteitten kannattaja.