Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita omalla murteellasi:

Vierailija
29.10.2014 |

Oletko hieman tyhmä? Minä tiedän olevani oikeassa. Älä sinä väitä vastaan minulle, olen sentään kouluja käynyt ihminen ja nähnyt tätä elämää ehkä hiukan laajemmalti kuin sinä!

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooksä vähä tyhymä? Mä tiärän notta moon oikias. Älä sä väitä vastahan mulle, minoon sentäs kouluja käyny ihiminen ja nähäny tätä elämää vähä laajemmas mittakaavas ku sä!

Vierailija
2/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookkonä ihan pöliä. Minä tiiän että minä oon oikiassa. Älä nä väitä mulle vastaan, minä oon kuitenki kouluja käyny ihiminen ja nähäny tätä elämää ehkä pikkusen enemmän ko nä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsie vähä tyhmä? Mie tiiän et mie oon oikees. Älä sie väitä vastaa miulle, oon sentää käyny koului ja nähny tätä elämää ehkä vähä enemmä ku sie!

Vierailija
4/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Je tu hejlt knorin i knoppin? Ja vejt nou att ja hava he reijt. Tu ska itt böri knasa emot mieg naa, ja hava åtminsoni suti op skoul bienchin o skåda op heje live kanski litshi mejr en tu! ;)

Vierailija
5/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:40"]

Oletko hieman tyhmä? Minä tiedän olevani oikeassa. Älä sinä väitä vastaan minulle, olen sentään kouluja käynyt ihminen ja nähnyt tätä elämää ehkä hiukan laajemmalti kuin sinä!

[/quote]

Helisöököhän sinu piäkopassa ennee mikkää? Minä kyllä tiijän että minä oun oekeessa. Elä sinä minulle ala jäkättämmään, minnoun kuitennii kouluja käynyt immeinen ja nähäny tätä elloo aenaskii jonnii verra enämpi ku sinä.

Vierailija
6/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä bonjaa? Mä tiedän mitä mä bamlaan ni älä ala aaplaa tai ajeeraa! Mä oon blukannu ja skolet lusinu, oon dallannu tätä stradaa pidempää kui sä! 

Vierailija
7/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:40"]Oletko hieman tyhmä? Minä tiedän olevani oikeassa. Älä sinä väitä vastaan minulle, olen sentään kouluja käynyt ihminen ja nähnyt tätä elämää ehkä hiukan laajemmalti kuin sinä!
[/quote]
Ootko vähä tyhmä?Elä väitä vastaan mulle, oon kuitenki kouluja käyny ihiminen ja nähny tätä elämää vähä laajemmin kuin sää.

Vierailija
8/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:52"]

Ookkonä ihan pöliä. Minä tiiän että minä oon oikiassa. Älä nä väitä mulle vastaan, minä oon kuitenki kouluja käyny ihiminen ja nähäny tätä elämää ehkä pikkusen enemmän ko nä.

[/quote]

Ouluko se siellä huutelee? :D

Vierailija
9/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko sä vähä tyhymä? Mää tiijjän että mää oon oikiasa. Elä vihti väittää vastaan, minnoon sentään kouluja käyny ihiminen ja mää oon nähäny tätä elämää ainaki meleko palijo enämpi ko sää.

Vierailija
10/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sie vähä tollo? Mie tiijjän jotta oon oikkeessa. Elä sie väitä vasttaan miulle, oon senttään kouluja käynä immeinen ja nähnynä tätä elämmee ehkä vähä luajemmalti ku sie!

Vierailija
11/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleks vähä tyhmä? Mä kyl ole oikkias. Älä sä väit mul vastaha, mä ole kuitenki käyny koului ja nähny elämä ehk pikkase enemmä ko sä!

Vierailija
12/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä dille? Kyll mä bonjaan tän duunin. Älä bamlaa skeidaa, olen skolet käynyt böönä ja tsiigannut cityy snadisti enemmän kuin sä.

Vierailija
13/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:40"]

[/quote]

Ooks vähä tyhmä? Mä tiedä et mä ole oikkees. Älä sä vaitä vastaa mul, mä ole senttä koului käyny ihmine ja nähny tätä elämä ehk hiuka laajemmi ku sä.

Vierailija
14/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:40"]Oletko hieman tyhmä? Minä tiedän olevani oikeassa. Älä sinä väitä vastaan minulle, olen sentään kouluja käynyt ihminen ja nähnyt tätä elämää ehkä hiukan laajemmalti kuin sinä!
[/quote]

Ookkonää vähä tyhymä? Mää tiijän että oon oikiasa. Elä nää väitä mulle vastaan, mää oon sentäs kouluja käyny ihiminen ja nähäny tätä elämää vähä enempi ku nää oot.

Vierailija
15/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ootsie vähä tyhmä? Mie tiijjän et mie oon oikkeessa. Elä sie väitä vasttaan miulle, mie oon kuitennii kouluja käyny ihmine ja nähny tätä elämmää ehkä vähä laajemminkku sie!

Vierailija
16/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ooksää vähän tyhmä? Mää tiädän että oon oikeessa. Älä sää tuuv väittääm mulle vastaan kummää oon sentään kouluja käyny ihminejja nähnykki vähä enemmä elämää ku sää!

Tampere

Vierailija
17/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko vähä tollo? Mä tiiän ettoon oikees. Älä sä ruve väittään mulle, oon sentää koului käyny ja nähnys tätä elämää hiukkasen enemmä ko sä.

Vierailija
18/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä houkkaa! Kyllä mie nämä jutut tiijän. Älä sie väitä mulle vasthan, mie olen sentäs käyny koulut ja nähny muutaki ko navetan peräseinän!

Vierailija
19/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitenkä helevetin tyhmä sie oot? Mie tiijän että oon oikkeessa. Eläkä väitä vasttaan mulle, mie oon se meistä joka on käynyt kouluja ja ehkä vähän laajemmalti nähny tätä elämmää.

Vierailija
20/94 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden mukaisesti;

Ookko sie vähä tyhymä? Mie tiiän että oon oikiassa. Elä sie väitä vastaan mulle, oon sentään kouluja käyny ihiminen ja nähäny tätä elämää ehkä hippase enemmä ku sie!

Nykyään;

Ootsä vähä tyhmä? Mä tiedän et oon oikees. Älä sä väitä vastaa, mä oon sentää kouluja käyny ihminen ja nähny tätä elämää ehkä hiukan laajemmin ku sä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi