Miksi et ole ottanut koronarokotetta?
Minua kiinnostaisi tietää, miksi et ole rokotuttanut itseäsi koronaa vastaan. Tiedetään, että terveydelliset syyt, jotka estävät rokotteen ottamisen, ovat äärimmäisen harvinaisia. Uskotko valepropagandaan vai onko kyse vain välinpitämättömästä asenteesta?
Kommentit (661)
Aloittajan kysymykseen, että miksi ihminen ei ole ottanut koronapassia. Niin, kaikki eivät pidä syrjinnästä. Olisi jotenkin ihmisarvoa alentavaa liittyä kiusaajarinkiin potkimaan kiusattuja. Ja minkälaiseen maailmaan johtaa se tie, jossa kansallisesta päätösvallasta ja perustuslaista luovutaan? On vaikea uskoa kasvottomien kansainvälisten organisaatioiden digitaalisten lupiensa kanssa olevan pienelle ihmiselle turvallisia leikkikavereita.
Sairastin vuosi sitten, ei ollut paha, jäin miettimään että kannattaa sen takia ottaa rokotetta. No ei ole sitä aikaa tullut, jos Lappu olisi postiin tullut että teille on varattu aika rokotukseen, olisin varmaan ottanut. Kuukausi ainakin ollaan puhuttu että pitäiskö se ottaa, mutta ei muista soittaa aikaa kaiken kiireen keskellä. M33v
Jos saan vakavia rokotehaittoja, niin kukaan ei tunne mitään myötätuntoa. Sanotaan vaan että mitäs läksit.
Tuskin pääsisin edes sairaalaan sellaisessa tapauksessa, kun se on nyt muutenkin tiukkaa.
Sanoisivat vain että kuole kotiisi äläkä tule ruuhkauttamaan päivystystä. Sitten joku lääkäri vain vittuilisi että olet vähän obeesi, ota burana, ei ei ei ei tää voi rokotteesta johtua missään nimessä, ei tätä rokotehaitaksi kirjata.
Vetäkää...
Olen todella lääke allerginen saanut monesta lääkkeestä ne pahimmatkin haittavaikutukset tyyliin 1/100 000:(
Koska en usko että rokotteesta on mitään hyötyä. Sikapiikistä nousi saman päivän aikana korkea kuume, jäykkäkouristuksesta kipeä käsi ja hepatiitista tuli hieman flunssainen ja väsynyt olo. Pelkään että koronarokotteesta tulisi joku pahempi haitta.
Vierailija kirjoitti:
Koska en usko että rokotteesta on mitään hyötyä. Sikapiikistä nousi saman päivän aikana korkea kuume, jäykkäkouristuksesta kipeä käsi ja hepatiitista tuli hieman flunssainen ja väsynyt olo. Pelkään että koronarokotteesta tulisi joku pahempi haitta.
Jäykkäkouristus tappaa hoitamattomana aina ja joskus myös hoidosta huolimatta. Siinä ei paljon kipeä käsi paina.
Influenssa voi myös olla hengenvaarallinen varsinkin, jos jo piikistä tulee kova kuume.
Hepatiitti taas (mikä niistä?) voi tuhota esimerkiksi maksan, joten hieman flunssainen ja väsynyt olo on pieni hinta sen välttämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen se raskaana ollut, lisään vielä synnyttäneenikin yksin sillä emme voineet koronariskin takia ottaa kahdelle muulle lapselle hoitajaa, joten mies jäi kotiin.
Kun rokottamattomista puhutaan, moni muistaa mainita miten juntteja ja itsekkäitä rokottamattomat ovat eikä ketään enää kiinnosta pitää maskia, turvaväliä yms. rokottamattomien suojaksi. Moni kuitenkin tuntuu unohtavan, että alle 12-vuotias rokottamaton voi kuulua riskiryhmään... Aikuisten rokotus ei mm. meidän arkeemme vaikuttaisi juurikaan koska emme silti voi tavata ketään, käydä ravintolassa yms. juuri niiden riskiryhmään kuuluvien lasten takia, jotka eivät saa rokotetta.
Olen monta kertaa ollut teholla ihan tavallisen flunssan takia, olen aika varma, että kuolisin koronaan.
Lapsilla on luontaisesti hyvä immunuteetti ja he eivät tarvitse rokotteita lainkaan. Husin Lehtonen on huolissaan siitä että tietyt tahot levittävät huolta tahallaan. (Ilta-Lehti).
Monta syytä:
-en pidä tautia vakavana
-en pidä siitä, miten koronarokotetta ja itse tautia rummutetaan mediassa
-luotan Jumalan varjelukseen
-en pelkää kuolemaa
-rokote on minulle turha
-ihmisten elämää ei voi suojella kaikin mahdollisin keinoin
-ihmiset ovat vieraantuneet kuolemasta
-nyky-yhteiskunta on järjetön ja rokote pitäisi ottaa sen takia, että muutkin ottavat
Vierailija kirjoitti:
Monta syytä:
-en pidä tautia vakavana
-en pelkää kuolemaa
-rokote on minulle turha
-nyky-yhteiskunta on järjetön ja rokote pitäisi ottaa sen takia, että muutkin ottavat
Pandemiaa eivät maailmalla useimmat tutkijat ole vieläkään löytäneet. Ajattelen asioita kanssasi
samalla lailla. Uskon että tämä vielä ratkeaa jotenkin ja päättyy lopulta kokonaan.
En ole koskaan ottanut influenssarokotuksiakaan ja tämä vaikuttaa poikkeuksellisen pelottavalle piikille.
Yritän pärjätä ilman lääkkeitä ja lääkäreitä mahdollisimman pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sairastanut koronan.
Sama.
Olen minäkin todistetusti koronan sairastanut, mutta kaksi annosta rokotetta ottanut. Ei se immuniteetti kauaa kestä.
Israelilaisten mukaan immuniteetti sairastumisen jälkeen kestää ainakin vuoden. Piikin jälkeen noin 2-6kk.
Vierailija kirjoitti:
Rokote on kokeellinen ihmiskoe jonka testaustiedot ovat edelleen puutteelliset. Olen noin 50v ja lapsena saatuihin polio, jäykkäkouristus, hinkuyskä etc rokotteisiin on noin 60 vuotta silkkaa testattua tietoa ja varmuutta kuinka rokote toimii.
Toisekseen on noussut "maksuttomuus"
Rokote ei todellakaan ole ilmainen. Lääkeyhtiöt saavat rahansa, sitä varten ne on olemassa, tekemässä omistajille voittoa ja heidän bisnes on terveys.
Noin 6 000 000 Suomessa asuvaa ja vakaasti sairastuneita ja kuolleita on vähän kaikesta mediamyllytyksestä huolimatta.
Muistathan ettet sitten osta buranaa etkä reseptivapaata ulostuslääkettä. Niiden myyntivoitothan menee sinne lääkeyhtiöiden taskuun myös.
Huono hyöty-haittasuhde kohdallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
USA:n tartuntatautiviraston pääjohtaja Anthony Fauci varoittaa, että korkeat koronatartuntamäärät lisäävät todennäköisyyttä entistä pahemmalle koronavirusmuunnokselle. Tätä mahdollisuutta vastaan taistellaan nyt rokotuksilla, hän sanoo.
Fauci on ihan totaalinen pelle, j oka on täysin lääkeyhtiöiden taskussa. Lisäksi hänelle on isot taloudelliset kytkökset siihen laboratorioon, josta tauti lähti liikkeelle. Valehteli kyseisestä asiasta ja on ollut kuulusteltavana monta kertaa.
Rokotekehityksen asiantuntijat sen sijaan ovat varottaneet, että rokotetta ei ikinä tule antaa pandemian ollessa päällä. Se kun saa aikaan varianttien syntymistä rokotetuissa. Vaan eipä heitä kuunneltu.
Voi hyvä jeesus mitä skeidaa😂
Koska sillä piikillä ei edistetä terveyttä eikä edes ehkäistä tartuntoja. Niin monia ristiriitaisuuksia vain paljastuu koko ajan. Ihan järjetöntä esim. se että jo sairastaneille ei riitä passin saamiseksi yksi piikki, kuten thl suositteli. Nohynek sanoi, että toisen piikin ottamiseen liittyy sairastaneilla riskejä ja että suojatehon kannalta ei ole tarpeellista. Mutta lopuksi höpisi jotain, että jos ihminen haluaa baariin tai matkustella niin ottakoon sitten. Eikö olisi helpompaa vain muuttaa se passi niin, että tunnistaisi myös yksi piikki + sairastettu tauti-kombon? Sen sijaan nyt tuikataan täysin turhia piikkejä tällaisille kun henkilöille. Anteeksi jos sekava teksti, vältän tarkoituksella k- ja r-sanoja, kun yksi ilta ei viesti mennyt läpi.
Siis *tällaisillekin henkilöille
Vierailija kirjoitti:
Monta syytä:
-en pidä tautia vakavana
-en pelkää kuolemaa
-rokote on minulle turha
tapu-tapu näin, samaa mieltä etenkin viimeistä
Syy: yhden toimivan rokotteen olisin voinutkin ottaa, mutta niitä pitää ottaa kokoajan lisää ja lisää ja samalla sen varjolla ajetaan natsipisteytys-passia. EI KIITOS!
Piikin haittavaikutuksia peitellään, piikin avulla toteutetaan WEF:n tavoitteita ja teho on surkea. Piikin tavoitteena ei ole lopettaa pandemiaa, vaan pitkittää sitä, jotta buusterit menevät jatkossakin kaupaksi. Tässäpä pari syytä.
Yllättävän moni ”terve” ei koronan mielestä olekaan ollut sitä. Koronaan on kuollut myös nuoria ”terveitä” urheilijoita.