Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

J-Lo uhmaa luonnonlakeja

Vierailija
29.10.2014 |

J-Lo uhmaa luonnonlakeja. Hän on jo 45-vuotias ja edelleen laiha. Mitä vaatii, jos haluaa näyttää tuossa iässä tuolta. Nykyisin nuoretkin ovat melko lösähtäneitä.

http://www.iltalehti.fi/oho/2014102918791043_oh.shtml

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 11:29"]

Jenniferissä on ihanaa se, että hän on yhtäaikaa timmi ja lanteikas. Hänellä on selvä lantion kaari ja kauniit pakarat sekä voimakkaat reidet. Ja silti hän on ihana, vaikka ei olekaan "suomalainen fitness-hullu V-mallin kropassaan" eli mieslantiolla ja silikonipalloilla.

Jennifer ei muuten oikeasti ole kovin ruskettunut, hän meikkaa ihon ja välttelee aurinkoa. Sekin suojaa rypyiltä. Vinkki, jota mekin voidaan noudattaa.

[/quote]

Mulla on samanlainen vartalo, treenaan 4 krt/vkossa. Pumpia, kahvakuulaa, aerobista jumppaa, tanssia, corea. Olen puoliksi ulkomaalainen ja mulla on samaa mallia kroppa kuin Jenniferillä. Ei tarvitse siis paljoa tehdä työtä näyttääkseen hyvältä ;). Geenit vaikuttaa kropan malliin ja esim. mulla vatsalihakset saa helposti näkyviin. Ruokavalio on normaali, tosin hiilareita olen vähentänyt (ainoastaan täysjyvätuotteita )mutta herkuuttelen myös välillä.  T. 39v ja kolme lasta
[/quote]

Nää on niin parhaita nää "mulla on siis samanlainen vartalo ku jennifer lopezilla" Sure you do....... :D

Vierailija
22/118 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 11:29"] Jenniferissä on ihanaa se, että hän on yhtäaikaa timmi ja lanteikas. Hänellä on selvä lantion kaari ja kauniit pakarat sekä voimakkaat reidet. Ja silti hän on ihana, vaikka ei olekaan "suomalainen fitness-hullu V-mallin kropassaan" eli mieslantiolla ja silikonipalloilla. Jennifer ei muuten oikeasti ole kovin ruskettunut, hän meikkaa ihon ja välttelee aurinkoa. Sekin suojaa rypyiltä. Vinkki, jota mekin voidaan noudattaa. [/quote] Mulla on samanlainen vartalo, treenaan 4 krt/vkossa. Pumpia, kahvakuulaa, aerobista jumppaa, tanssia, corea. Olen puoliksi ulkomaalainen ja mulla on samaa mallia kroppa kuin Jenniferillä. Ei tarvitse siis paljoa tehdä työtä näyttääkseen hyvältä ;). Geenit vaikuttaa kropan malliin ja esim. mulla vatsalihakset saa helposti näkyviin. Ruokavalio on normaali, tosin hiilareita olen vähentänyt (ainoastaan täysjyvätuotteita )mutta herkuuttelen myös välillä.  T. 39v ja kolme lasta [/quote] Nää on niin parhaita nää "mulla on siis samanlainen vartalo ku jennifer lopezilla" Sure you do....... :D

[/quote]

Miksei olisi? Ei se ole mitenkään mahdotonta! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän Shakiralta jos olen timmi. Jos en ole, levahdan pingviinin näköiseksi :D

Vierailija
24/118 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen joutuu käymään töissä, hoitamaan penskat, kahlaaman loskassa 4 kk pimeydessä ja rahaa jää just ja just johonkin "arjen lukukseen"  

Mita valitat, Suomihan on valittu maailman parhaaksi maaksi, muualla on varmasti paljon kamalanmpaa.

Vierailija
25/118 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vooooii.. menikö riipputissillä herne nenuun..?  roikkuuko se lattapersekin...?

No mutta kivahan se sillon on kun voi täällä esittää näitä kaiken maailman säälittäviä tekosyitä!

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:37"]

ota nappi otsaan, viet tilaa älykkäämiltäsi.

Jennifer Lopez näytää hyvältä TYÖKSEEN, tajuatko tätä?

Suomalainen nainen joutuu käymään töissä, hoitamaan penskat, kahlaaman loskassa 4 kk pimeydessä ja rahaa jää just ja just johonkin "arjen lukukseen"

Kun taas tää mimmi käyttää energiansa näyttääkseen hyvältä, on rahaa kuin roskaa...joten tajuatko tämän yhtlön vitun pelle, että on ehkä hieman eri arjen lähtökohdat ihmisellä joka pyörittää perhettä verrattuna supertähteen.

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:16"]

Kyllähän tuohon Jenniferiin työmies tarpeensa tekis! On meinaan ihan toista luokkaa kuin suomalaiset siiderivalas-lortot!

[/quote]

[/quote]

Vierailija
26/118 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luoja, sä "työmies" oot puutteessa! :D Ja tulet aina olemaan! :DD

Vierailija
27/118 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:37"]

ota nappi otsaan, viet tilaa älykkäämiltäsi.

Jennifer Lopez näytää hyvältä TYÖKSEEN, tajuatko tätä?

Kun taas tää mimmi käyttää energiansa näyttääkseen hyvältä, on rahaa kuin roskaa...joten tajuatko tämän yhtlön vitun pelle, että on ehkä hieman eri arjen lähtökohdat ihmisellä joka pyörittää perhettä verrattuna supertähteen.[/quote]

Eli kaikilla Suomalaisilla naisilla olisi yhtä kauniit kasvot, jos mainittuja asiota ei tarvitsisi tehdä? Suomalainen syntyy siis kauniina laitinona, mutta lapset/loska/työ muuttaa naaman petolinnun perseeksi?

Vierailija
28/118 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma huora en panis.

Vierailija
29/118 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 18:26"]

Ketä kiinnostaa pelkkä kroppa? Millaista arvoa voi antaa naiselle, joka ei onnistu yhtäkään parisuhdetta pitämään kasassa. T. M39

[/quote]

Jaa. No mitäs itse sanoisit jos paljastuisi että tyttöystäväsi pitäisikin transuista? tai jos tyttöystäväsi pettäisi sinua lentohenkilökuntaan kuuluvan kanssa? se ei tee ihmisestä mitenkään huonoa, jos tulee petetyksi tai yllättyy toisen mieltymyksistä. Päinvastoin, se tekee ihmisestä vahvan että uskaltaa jättää ja mennä eteenpäin!

Vierailija
30/118 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jennifer on ihana nainen! Katkerat ja läskit, elämäänsä kyllästyneet ämmät täällä vaan valittavat, kun eivät itse saa tehtyä kropallensa mitään!

Vierailija
31/118 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:16"]

Kyllähän tuohon Jenniferiin työmies tarpeensa tekis! On meinaan ihan toista luokkaa kuin suomalaiset siiderivalas-lortot!

[/quote]

Voi kuule, nyt on kyllä pakottaa myöntää että sinä et kelpaisi edes nuolemaan Jenniferin Louboutinikengän pohjia! joten jatka unelmointiasi, täällä ei brad pittejä käy, olet itsekin joku 250kg hansu 60v. Ei tuo jenniferkään mikään absolutisti ole, taitaa olla maistuneet ainakin sangrita-juomat yms. alkoholin pöhötys ei vaan näy jos treenaa ja pysyy kohtuudessa, siinä sinullekin opittavaa! nyt vaan lenkille ja kinkkuruuat pois niin ehkä naapurin pirkko vielä hymyilee sinullekin

Vierailija
32/118 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mani, mani, mani, its sou fanni, in ö rits määns wööörld.

Vierailija
33/118 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, muistan Jennifer Lopezin sanoneen että hänen ulkonäkönsä salaisuus on se, että hän ei koskaan anna mieliteoilleen periksi eikä menetä itsekuriaan. Ei kuulosta elämältä jota haluaisin elää, joten hatunnosto hänelle että tuohon pystyy! Täytyy toki myös muistaa että hänen työtään on näyttää hyvältä, ja siinä missä suurin osa ihmisistä käy tavallisemmissa töissä vaikka sen 8 tuntia päivässä, Jennifer käy työkseen salilla jne. Ja hänellä on ehkä ihan hippasen enemmän rahaa ja mahdollisuus vaikkapa palkata kokki, joka tekee hänelle täydellisesti ravitsevaa ja terveellistä ruokaa...

Vierailija
34/118 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea! Eikä ole laiha, vaan hoikka. Sanoinko jo että upea!

Vierailija
35/118 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea kroppa.

T. Mies

Vierailija
36/118 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 18:13"]

Upea kroppa.

T. Mies

[/quote]

No on! Ja naama myös. t. nainen

Vierailija
37/118 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä upeassa kunnossa. Mutta se mikä tosiaan usein unohtuu, on se, että ulkonäkö on hyvin suuri osa näiden tähtien "arvoa"  ja ammattitaitoa siis tietyllä tavalla, eli urheilu on heille osa työtä. Kyllä minäkin haluaisin näyttää tuolta, mutta en todellakaan haluaisi uhrata siihen niin paljon aikaa mitä se vaatisi.

Vierailija
39/118 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 18:17"]On kyllä upeassa kunnossa. Mutta se mikä tosiaan usein unohtuu, on se, että ulkonäkö on hyvin suuri osa näiden tähtien "arvoa"  ja ammattitaitoa siis tietyllä tavalla, eli urheilu on heille osa työtä. Kyllä minäkin haluaisin näyttää tuolta, mutta en todellakaan haluaisi uhrata siihen niin paljon aikaa mitä se vaatisi.
[/quote]

Kade miellä vonkut ku oma kroppa xxxxll.

Vierailija
40/118 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan moni nelikymppinen laiha, mutta ei läheskään noin timmi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme