J-Lo uhmaa luonnonlakeja
J-Lo uhmaa luonnonlakeja. Hän on jo 45-vuotias ja edelleen laiha. Mitä vaatii, jos haluaa näyttää tuossa iässä tuolta. Nykyisin nuoretkin ovat melko lösähtäneitä.
Kommentit (118)
Miksi taalla vingutaan siita omasta kokista? Samoista aineksista se kokkaa kuin tekin mutta vahan eri resepteilla, ei makaroonilaatikkoa eika mitaan uuni"kiusauksia". Voisihan sita suomalainenkin oppia laittamaan terveellisempaa ruokaa jos haluaisi.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:34"]
Miksi taalla vingutaan siita omasta kokista?
[/quote]
Koska perus av-mamma ei osaa tehdä ruokaa, ainoastaan lämmittää eineksiä/pitsoja/lihapiirakoita.
Kuva on shopattu rankalla kädellä.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 18:31"]Raha ratkaisee, eli kun on niin paljon rahaa että on omat valmentajat jotka tekee kropalle sopivat treeniohjelmat, omat kokit jotka tekee terveellistä ruokaa ja omat kauneusammattilaiset jotka tekee kaikki mahdolliset hoidot ja käsittelyt. Jos mekin olisimme tuollaisia monimiljonäärejä niin onnistuisimme varmasti pitämään itsemme tuollaisessa kuosissa :D
[/quote]
Lisään vielä. Oma kuntosali niin ei mene energiaa matkoihin. Uima-allas mihin pulahtaa heti aamulla. Geenit. Kalifornian aurinko ja ainainen hyvä sää -> energiaa ihan eritavalla. Mahdollisuus urheilla mitä vaan.
Ei J-Lo ole töissä klo 5-14, hae lapsia koulusta, mene kauppaan ja aloita ruuan tekoa, niin kuin perus Pirkko Suomessa
Jennifer on sopivan timmi,ei liiaksi. On terveen,hyvinvoivan näköinen.
Jlo käy salilla, syö terveellisesti.. mut lisäksi keikkailee laulaa ja tanssii paljon. + lapset. Noilla pääsee jo aika pitkälle.
Hitsi kun sais itteä niskasta kiinni ja ottais sellaisen projektin, että vuoden päästä olen yhtä timmissä kunnossa kuin J-Lo. Kuinkahan paljon panostusta vaatisi? :)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 18:35"]
Ennen ja jälkeen
http://www.cirugias-plasticas.com.mx/images/Jennifer_Lopez_Plastic_Surgery_before_after.jpg
2008 JLo näyttää nuoremmalta kuin 1997 - eli hyvin leikattu.
[/quote]
Jenniferin ensimmäinen ammatti oli tanssija, johan siinä ammatissa täytyy pysyä laihana ja kunnossa.
Jenniferin suhteet ei ole toiminut. huhuja on että pitää tytöistä. Ainakin se hänen tanssija? aviomiehensä näytti homolta
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 11:29"] Jenniferissä on ihanaa se, että hän on yhtäaikaa timmi ja lanteikas. Hänellä on selvä lantion kaari ja kauniit pakarat sekä voimakkaat reidet. Ja silti hän on ihana, vaikka ei olekaan "suomalainen fitness-hullu V-mallin kropassaan" eli mieslantiolla ja silikonipalloilla. Jennifer ei muuten oikeasti ole kovin ruskettunut, hän meikkaa ihon ja välttelee aurinkoa. Sekin suojaa rypyiltä. Vinkki, jota mekin voidaan noudattaa. [/quote] Mulla on samanlainen vartalo, treenaan 4 krt/vkossa. Pumpia, kahvakuulaa, aerobista jumppaa, tanssia, corea. Olen puoliksi ulkomaalainen ja mulla on samaa mallia kroppa kuin Jenniferillä. Ei tarvitse siis paljoa tehdä työtä näyttääkseen hyvältä ;). Geenit vaikuttaa kropan malliin ja esim. mulla vatsalihakset saa helposti näkyviin. Ruokavalio on normaali, tosin hiilareita olen vähentänyt (ainoastaan täysjyvätuotteita )mutta herkuuttelen myös välillä. T. 39v ja kolme lasta [/quote] Nää on niin parhaita nää "mulla on siis samanlainen vartalo ku jennifer lopezilla" Sure you do....... :D
[/quote]
En ole yllä oleva kirjoittaja, mutta minulla on myös hyvin samankaltainen vartalo jkuin J-Lo:lla. Ei tuo nyt harvinainen ole. Toki en ole niin timmissä kunnossa mutta jos mun työ olisi näyttää hyvältä niin ihan taatusti voisin sanoa vartaloani todella seksikkääksi. Suomalaisilla geeneillä ei niin kovin usein tuollaista vartaloa saa, mutta latinoilla asia on jo ihan eri.
Sitä paitsi, eihän J-Lo:n vartalo nyt niin ihmeellinen ole. Googlatkaa vaikka nimellä ja selluliitilla niin alkaa löytyä toisen kaltaisia kuvia. On ihan tervettä muistaa, että julkkikset myy mielikuvaa itsestään. Vatsalihaksia voi piirtää/värittää esiin, voi olla syömättä viljatuotteita useita päiviä ennen kuin tietää laittavansa napapaidan ja lisäksi vatsaa voi vetää tarvittaessa sisään.
Siis mä en ymmärrä tätä, miten jotain perus-Pirkkoa edes yritetään verrata Lopeziin. Hän on 45-vuotias ja timmi kuin treenaava parikymppinen. Moisen kropan ylläpito vaatii suunnattomasti työtä ja itsekuria. Siitä hänelle ruusu. Toisaalta perus-Pirkoltakin vaatii itsekuria ja työtä nousta klo 7, rahdata lapset hoitoon, tehdä pienipalkkaista työtä 8 tuntia, palata kotiin, tehdä ruokaa, siivota jne. Se, että Pirkko on normaalimitoissa ja ehtii hiukan edes liikkua, on jo enemmän kuin J-Lo tekee elämässään.
Mutta se on hänen työnsä ja varmaan julkisuudenpaineet on hurjat. Toisaalta hänellä on myös paljon etuoikeuksia, joten en jaksa sääliäkän, että joutuu treenaamaan paljon ja kestämään paparazzeja.
On kyllä aivan mahtava kroppa. Lähelle tuota pyrin. Nuo kasvot ja hiukset ovat tosin sellaiset joihin ihan minun geenit ja rahat ei valitettavasti riitä. N32
Jennifer Lopez on niin kaunis. Kuten joku tuolla jo aiemminkin sanoi, niin ei näytä yhtään siltä, että naamaa olisi kiristelty tai botoxia olisi pistetty ryppyjä vähentämään. Voihan niitä olla laitettukin, mutta pääasia on se ettei se näytä siltä, kuten lähes kaikkien muiden keski-ikäisten julkkisten kohdalla näyttää. -N21
J Lo on tanssija pääammatiltaan. Ei hän edes osaisi vain maata, tanssi kun on hänelle ilmaisukeino.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:03"]
Joan Collins 81v :)
Joan Collins nuorena
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:05"]Minä kysyn nyt miksi.
Miksi AINA jos ketjussa on joku kaunis nainen, niin puolet kommenteista on.. rahalla saa, leikelty on, silikoonia on, photoshopattu on. Eikö siis kukaan nainen AV:lla voi olla kaunis ilman näitä edellä mainittuja?
-mies-
[/quote][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:05"]Minä kysyn nyt miksi.
Miksi AINA jos ketjussa on joku kaunis nainen, niin puolet kommenteista on.. rahalla saa, leikelty on, silikoonia on, photoshopattu on. Eikö siis kukaan nainen AV:lla voi olla kaunis ilman näitä edellä mainittuja?
-mies-
[/quote]
Siksi, koska ainakin minä olen niin heikko mitä tulee tahdonvoimaan, niin olisi helpompi palkata kokki joka tekee minulle maittavaa ja terveellistä ruokaa sensijaan että itse lankeaisin aina siihen kermapastaan jossa on ihan hulluna juustoa ja jälkiruoaksi söisin suklaalevyn. Senlisäksi en osaa meikata, enkä taatusti selviydy salille, ellei joku minua sinne ruoskisi. Ja mitä tulisi muihin harrastuksiin, mitkä ylläpitäisivät sitä hyvää kuntoa, ei minulla ole varaa esim. ratsastukseen.
No eiköhän kaikkia hollywood julkkiksia ole enemmän tai vähemmän korjailtu. Tuskin sieltä löytyy ainuttakaan jolta ei oltaisi edes hampaita valkaistu tai luomea poistettu.