Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uutta tietoa Rautavaaran tapauksesta!

Vierailija
29.10.2014 |

Eräs matkustaja on äänittänyt miehen ja naisen riidan. Kyseessä ollut suukopu ja ei mitään raivoamistilannetta.

Nainen on syyttänyt miestä siitä ettei mies osallistu tarpeeksi  lastenhoitoon. Erosta ei ole puhuttu.

Poliisi sitä mieltä että perhesurma ei ollut suunniteltu vaan tehty hetken mielijohteesta. Tuosta äännitteestä tulee selville ettei siellä bussissa ole kiljuttu mutta tilanne on ollut erikoinen ja siksi yksi matkustaja on äänittänyt tilanteen. Video kuvaa ei ole.

Valitettavasti en osaa linkittää!

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:45"]

Nää reissutyöt on joskus todellakin miehille tapa paeta sitä vauvaidylliä. Lähipiirissä on nytkin yksi perhe, jossa äiti halusi hirveästi lapsen ja miehen vastustuksesta huolimatta pakkomielteisesti halusi toisen heti perään kaveriksi. Mies on aina tehnyt reissuhommaa ja tekee edelleen. Kauhea huuto ja poru, kun mies on jatkuvasti 2-4 päivää pois viikolla. Tulee mieleen, että miestä ei reissut edes haittaa, kun on niin puutunut itsekin kotielämään ja reissussa saa nukkua hotellissa ja istua oluella työkavereiden kanssa illat.

Toinen tapaus on lapsuudesta, jossa asui naapurissa viisiilapsinen perhe. Ikäeroa vanhimman ja nuorimman välillä oli joku 11 vuotta. Lapset oli ihan riiviöitä ja niillä oli kakofoninen meteli kotona koko ajan. Perheen äiti oli ihan rento ja naureskeli vaan... Mies oli aina töissä myöhään ja sen jälkeen toimitteli asioita mielellään iltaan asti. Äiti sanoi, että meidän herra tulee kotiin vasta yhdeksältä, kun lapset on sängyssä, kun se ei jaksa kuunnella niitä. Tosin tämä äiti oli sen verran suurpiirteinen tapaus, ettei ottanut siitä stressiä vaan vinoili miehelleen.

[/quote]

Mä en voi millään käsittää lapsia vuoden ikäeroilla. Mulla tuli heti mieleen, että tässäkin tapauksessa toinen on kinuamalla kinunut niitä lapsia putkeen pienellä ikäerolla. Jos se oli se isä, niin ymmärrän hyvin että äiti oli ehkä pettynyt kun jäikin reissuhommien takia aika yksin. Jos taas äiti, niin hän ei kehdannut pyytää ulkopuolista apua kun oli itse moisen perhehelvetin(minun silmissäni kolme alle kouluikäistä on) halunnut.

Minun tuttavapiirissäni on kaksi perhettä, joissa nainen on vinkunut lisää lapsia (toisessa äti uhkasi erolla ja muuttamalla toiselle paikkakunnalle lasten kanssa jos mies ei suostu kolmanteen), mies sitten suostunut ja lopputulos näissä molemmissa, kuten arvata saattaa, ero ja surulliset lapset( onneksi silti elossa)

Vierailija
62/105 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:00"]

Kuvastaa hyvin nyky-yhteiskuntaa. Sensijaan että puututtaisiin asioihin, kuvataan, nauhoitetaan tapahtumia ja jonka jälkeen kauhistellaan SoMessa. Aivan helvetin säälittävää.

[/quote]

Ja se on vielä säälittävämpää miten yksin nykyäidit lastensa kanssa ovat. Ei ole samalaisia tukiverkkoja kuin ennen. Ei asu äidit, siskot, tädit ja suvut lähellä auttamassa ja vaikka asuisivatkin, niin ei apua heru. Heillä kun on ne omat kiireensä.

Tämä koko tapaus on jäävuoren huippu siitä mitä perhe-elämä nykyisin pahimmillaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:45"]

Ehkei se äiti edes tajunnut mielenhäiriössään, että lapsetkin kuolevat.

[/quote]

Ei välttämättä tajunnut omaakaan kuolemaansa. Kun päässä tarpeeksi naksahtaa, niin ei siinä ymmärrä niitä seurauksia ollenkaan. Ei niitä ajattele.

Vierailija
64/105 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:01"]

Mietin, jospa äiti raivostuikin sille bussikuskille, joka hätisti hänet ulos bussista. Että se olikin se viimeinen niitti, joka toimi laukaisevana tekijänä nokkakolarille.

[/quote]

Linja-auto ei ole mikään parisuhteiden selvittely paikka, matkan täytyy jatkua ja kärttyiset pikkuvaimot häädetään bussista pois estämästä matkan kulkua. Toki matka nyt katkesi kun ämmä päätti tehdä sairaan temppunsa

Vierailija
65/105 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu tätä nykypäivää, äänitellään tuntemattomien riitoja? Ei kyllä itseäni kiinnostaisi.

Vierailija
66/105 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:12"]etkä mainitse lähdettä, tosi ala-arvoista käytöstä
[/quote]
Iltapulussa.

Vierailija
67/105 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 17:38"]

Hurraa , isä lähtee kivimiehen töihin huilaamaan, sateeseen ja kylmään. Eikä pakota selkää kun pääsee iltaisin hurvittelemaan. Ja yöt nukutaan mukavasti asuntovaunussa ja parkkipaikalla, lähella työmaata.

Kuinka kehtaakin vaatia viikonloppuisin leporauhaa, kun on vaimo niin väsynyt!

[/quote]

No kerro meille nyt sitten että milloin on äidin vuoro levätä? Kun vain ja ainaoastaan isällä on oikeus lepoon ja ihan tasan silloin kun hän haluaa. Äidin lepovuoro on varmaan haudassa, sehän nähtiin tässä.

[/quote]

VAUVAN JA LAPSENHOITO ON OHJELMOITU NAISTEN BIOLOGIAAN!!!! Miehet tarvitsevat lepoa aivan eri tavoin, heille lapsenhoito ei ole luontainen ja heille valvominen ei ole luontainen. mutta tällä palstalla ei tunnu olevan kuin luonnon oikkuja ämmiä, joilta lapsenhoito ei onnistu!!!

[/quote] Nyt on pakko mainita, että itse olen omat lapseni aikuisiksi asti kasvatellut; ja kun lapsemme olivat pieniä ja konkreettista normaalia hoitoa vaativia pienokaisia, niin kyllä se vaan niin on, että jos ja kun perheessä on se isä, niin hän hoitaa myös oman leiviskänsä lasten hoidon suhteen, ja eikä luistele vapaa-ajallaan baariin hurvittelemaan kuin sinkkuaikoihin.  Huom: lapset on yhdessä hommattu, ja yhdessä heistä huolta pidetään, eikä jätetä lapsia vain äidin kontolle jatkuvasti. Isä saa sitä ns. lepoa töissään ilman lapsia, jos ei nyt satu olemaan tarhasetä. Etenkin reissuhommissa oleva mies saa kuitenkin yönsä nukkua rauhassa siellä jossakin kämpässään tai hotellihuonessaan työrupeamansa jälkeen, jos ei sitten ole sitä matkarakastajatarta "rasittamassa" vuoteessa omine vaatimuksineen, ja se hommahan ei miestä väsytä, päin vastoin virkistää vaan, kuulema.

Vierailija
68/105 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:13"]

Tätä mieltä olen ollut koko ajan että nainen todella väsynyt lastenhoitoon ja mies ei ole auttanut. Onhan se mies joskus kotonakin.

Autossa oleva viesti myös koskee lastenhoitoa.

Mustasukkaisuusteoriat on lähiomaisten mielipiteitä mutta tähän tilanteeseen ne eivät liity. 

Näitä äitejä riittää missä isät ei ole mukana ollenkaan lastenhoidossa.  AP

[/quote]

Saako myös lesket tappaa lapsensa mielestäsi?

[/quote]

Tai merimiesten vaimot kun mies on töissä 6 viikkoa putkeen?

Vierailija
69/105 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:45"]

Nää reissutyöt on joskus todellakin miehille tapa paeta sitä vauvaidylliä. Lähipiirissä on nytkin yksi perhe, jossa äiti halusi hirveästi lapsen ja miehen vastustuksesta huolimatta pakkomielteisesti halusi toisen heti perään kaveriksi. Mies on aina tehnyt reissuhommaa ja tekee edelleen. Kauhea huuto ja poru, kun mies on jatkuvasti 2-4 päivää pois viikolla. Tulee mieleen, että miestä ei reissut edes haittaa, kun on niin puutunut itsekin kotielämään ja reissussa saa nukkua hotellissa ja istua oluella työkavereiden kanssa illat.

Toinen tapaus on lapsuudesta, jossa asui naapurissa viisiilapsinen perhe. Ikäeroa vanhimman ja nuorimman välillä oli joku 11 vuotta. Lapset oli ihan riiviöitä ja niillä oli kakofoninen meteli kotona koko ajan. Perheen äiti oli ihan rento ja naureskeli vaan... Mies oli aina töissä myöhään ja sen jälkeen toimitteli asioita mielellään iltaan asti. Äiti sanoi, että meidän herra tulee kotiin vasta yhdeksältä, kun lapset on sängyssä, kun se ei jaksa kuunnella niitä. Tosin tämä äiti oli sen verran suurpiirteinen tapaus, ettei ottanut siitä stressiä vaan vinoili miehelleen.

[/quote]

Mä en voi millään käsittää lapsia vuoden ikäeroilla. Mulla tuli heti mieleen, että tässäkin tapauksessa toinen on kinuamalla kinunut niitä lapsia putkeen pienellä ikäerolla. Jos se oli se isä, niin ymmärrän hyvin että äiti oli ehkä pettynyt kun jäikin reissuhommien takia aika yksin. Jos taas äiti, niin hän ei kehdannut pyytää ulkopuolista apua kun oli itse moisen perhehelvetin(minun silmissäni kolme alle kouluikäistä on) halunnut.

Minun tuttavapiirissäni on kaksi perhettä, joissa nainen on vinkunut lisää lapsia (toisessa äti uhkasi erolla ja muuttamalla toiselle paikkakunnalle lasten kanssa jos mies ei suostu kolmanteen), mies sitten suostunut ja lopputulos näissä molemmissa, kuten arvata saattaa, ero ja surulliset lapset( onneksi silti elossa)
[/quote]
On niitä onnellisiakin perheitä, joissa lapsia on vuoden ikäerolla useampikin. Se on elämänkatsomuksesta ja kiitollisuudesta elämää kohtaan kiinni. Ei kaikki täällä ole meidän käsissä tai päätettävissä. Kun on yhteiset arvot ja yhteiset päätökset, sitä jaksaa vaikka mitä.

Vierailija
70/105 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 16:00"]

Voi vittu tätä nykypäivää, äänitellään tuntemattomien riitoja? Ei kyllä itseäni kiinnostaisi.

[/quote]

Eikö? Mä äänitän kaiken, mitä ihmiset ympärilläni puhuvat. Äänitän bussissa, metrossa, ratikassa, työpaikan ruokalassa, äänitän sukujuhlissa, taloyhtiön kokouksissa, gynellä, hammaslääkärissä ja yleisövessoissa. Sitten kuuntelen ja litteroin.

Vierailija
71/105 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 16:10"]

On niitä onnellisiakin perheitä, joissa lapsia on vuoden ikäerolla useampikin. Se on elämänkatsomuksesta ja kiitollisuudesta elämää kohtaan kiinni. Ei kaikki täällä ole meidän käsissä tai päätettävissä. Kun on yhteiset arvot ja yhteiset päätökset, sitä jaksaa vaikka mitä.

[/quote]

Onko tuo taas joku lestadiolainen tai joku muu uskovainen? Ei se ainakaan tavallisen ihmisen tekstiltä vaikuta.

Vierailija
72/105 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli siis suht rauhallinen, olin kuvitellut ihan raivopäänä huutavan miehelle ja mies jäi silti bussiin ja jätti hysteerisen naisen yksin. Ehkä mies oli tätä ennen tanssinut naisen pillin mukaan ja teki nyt ensimmäisen kerran oman tahtonsa mukaan ja jäi bussiin ehtiäkseen ajoissa töihin. Nainen sitten yhtäkkiä tajusi, ettei pystykään enää miestään kontroloimaan kuten tähän asti oli pystynyt; mies tekeekin mitä itse päättää (jopa erosta puhui) ja kosti sitten miehelle näin. Uupumis-teoria ei tunnu uskottavalta, vakavasti uupuneena ei varmasti jaksaisi ajella buuseja kiinni, saati riidellä huoltajuudesta vanhimman lapsen isän kanssa.

Vierailija
73/105 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:43"]

Tajuatko typerä tollo, että 1-, 2- ja 6- vuotiaiden hoitaminen on paljon raskaampaa kun sen miehen työ?

Monet äidithän sanovat, että ihanaa kun pääsee töihin lepäämään, koska pienet lapset vievät kaiken energian, väsymys, joka johtuu pienistä lapsista vie kaiken järjen ja valon elämästä. 

Ja sitten vielä äijä, joka vähän "työskentelee" jossain ja tulee viikonlopuksi moikkaamaan nopeasti rättiväsynyttä äitä "joka lojuu sohvalla".

Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:40"]

Tätä mieltä olen ollut koko ajan että nainen todella väsynyt lastenhoitoon ja mies ei ole auttanut. Onhan se mies joskus kotonakin.

Mustasukkaisuusteoriat on lähiomaisten mielipiteitä mutta tähän tilanteeseen ne eivät liity. 

[/quote]

Hei, jos mies tekee matkatyötä ja tuo perheeseen rahat, on hänellä mielestäni oikeus levätä kotona ollessaan. Vai ollaanko täällä sitä mieltä, että miehen olisi pitänyt käyttää lepohetkensä kotitöihin, jotta nainen saisi löhötä sohvalla.

[/quote]

[/quote]

Ahaa. Minä voin ihan naisena ja kahden alle neljävuotiaan äitinä sanoa, että töissä on kyllä rankempaa kuin kotona. Työ kevyttä sisätyötä, mutta henkisesti rankkaa. En itse ole hoitoalalla, mutta esimerkiksi perhepäivähoitajan ryhmään kuuluu 4,5 lasta, ja tarkoitus on tehdä siinä sivussa kotitöitäkin. Päiväkodissa isommat ryhmät, mutta myös avustavaa henkilökuntaa. Toki ymmärrän, että työn ja vapaan vuorottelu tekee elämästä mielekkäämpää kuin pelkkä vastuu lapsista 24/7, mutta väittäisin että useimmilla meistä on töissä enemmän duunia kuin kotona.

Aina on tietysti näitä äitejä, joiden mielestä työskentely on "työskentelyä" eli silkkaa laiskottelua. Jossain työpaikassa näin voi ollakin, mutta yleensä näiden äitien käsitys työelämästä perustuu kuulopuheisiin. Enkä kyllä ihmettele, jos ulosanti on luokkaa "typerä tollo".

Vierailija
74/105 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:16"]

Eikö jossain lööpissä lukenut, että ennen turmaa on puhuttu erostakin? Noh, jokatapauksessa, toivon että tämä nauhoite ei missään nimessä leviä nettiin mässäiltäväksi. Johan tässä on tarpeeksi revitelty..

[/quote]

Ehei. Persereikien revittely alkaa vasta ruumishuoneella.

Vierailija
75/105 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisissa oli otsikko: "Laman virheet tehdään uudestaan"

Ei liittynyt tapaukseen, mutta ajattelin että Kirsi oli 10-vuotias viime laman aikaan.

Vierailija
76/105 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimi?

Vierailija
77/105 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:40"]

[/quote]

Hei, jos mies tekee matkatyötä ja tuo perheeseen rahat, on hänellä mielestäni oikeus levätä kotona ollessaan. Vai ollaanko täällä sitä mieltä, että miehen olisi pitänyt käyttää lepohetkensä kotitöihin, jotta nainen saisi löhötä sohvalla.

[/quote]No ei todellakaan vaan voi. Tällä asenteellahan se kotiäiti ajetaan hulluuden partaalle. Tiedän mistä puhun. olin työelämässä ennen lapsia. Kun lapset syntyivät ja olivat pieniä(4kpl) olin kotiäiti. Mies kävi töissä. Tuli kotiin söi valmiin ruuan, meni sohvalle makailemaan ja meni harrastuksiin, lepäili jne.Minä tein kotona kaiken, siivosin ,tiskasin tein ruuat, pesin pyykit, hoidin lapset, vein niitä neuvoloihin , lääkäriin, valohoitoon jne. Ja ennenkaikkea valvoin lähes kaikki yöt. Aina oli joku joka vielä söi yöllä, nukkui huonosti,  näki painajaista. Tein vuorotta 24/7.Eläessäni en ole ollut niin väsynyt ja poikki . Aamulla ainoa ajatus oli,että kun tulisi ilta ja pääsisi nukkumaan,vaikka jo valmiiksi tiesi ettei saisi kuitenkaan nukkua.Mies ei tikkua ristiin laittanut. Välillä vaan ihmetteli että ompas se äiti äkäisellä päällä. Kun nuorin täytti 3v ja menin takaisin töihin , tajusin miten helpolla töissä pääsee verrattuna kotona olemiseen.Hullu olin kun kaiken yksin tein. Kaikilla olisi ollut parempi jos olisin joskus saanut nukkua. Kyllä toissä vähemmällä pääsee ja työaikakin on yleensä lyhempi kuin se 24h, mitä kotiäiti tekee. Kyllä miehen  kuuluu omia lapsiaan hoitaa,eikä vaan tuoda rahaa kotiin.Ei se äitikään mikään robotti ole. 

Vierailija
78/105 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:45"]no johan se kerrottiin aikaisemmin, ettei bussissa keskusteltu erosta, mutta siitä oli keskusteltu aikaisemmin.

Ja tuon keskustelun perusteella on ihan turha miettiä sitä, kuinka paljon isä hoiti lapsia, koska sehän on aina aika subjektiivinen kokemus. Voihan olla, että isä hoiti lapsia esim. 99 % vapaa-ajastaan, mutta koska oli matkatöissä, esim. viikon kerrallaan kokonaan poissa, niin äiti koki ettei mies hoitanut lapsia yhtään. Vaikka miehen oli aika vaikea hoitaa lapsia samalla kun oli töissä. Se, että äiti oli jo aiemmin estänyt miestä lähteämään töihin (ja mies oli joutunut soittamaan poliisit paikalle, jotta pääsi lähtemään töihin) kertoo, että äiti olisi halunnut miehen hoitavan lapsia myös silloin kun oli töissä.

Se, olisiko isä voinut tehdä vähemmän töitä on myös toinen asia. Joskus voi toki olla, että vaikeaa kotitilannetta paetaan töihin, mutta ei se aina niin ole. Jos mies teki töikseen torien kivityksiä (tms), kuten lehdessä sanottiin, niin aika vaikeaa se on kotiin tulla työpäivän jälkeen, jos tekee kivetyksiä toisella puolella Suomea. Tällaisena aikana ei välttämättä voi valita töitään, joskus ei ole mahdollista tehdä siistiä 8 tuntia päivässä ja heti töistä kotiin. Ymmärrän kyllä, että se on perheelle raskasta, jos toinen vanhemmista tekee tuollaista reissutyötä, mutta joskushan ei vaan ole vaihtehtoja.

Minä ymmärrän äidin väsymyksen, mutta vaikea on ymmärtää sitä, että on halunnut tehdä sen tuolla tavalla, ikään kuin tarkoituksena nimenomaan näyttää miehelle, että tästäs sait, mitäs et lopettanut töitäsi ja ollut kotona hoitamassa lapsia, nyt saat loppuelämäsi surra ja katua, hah hah. En ymmärrä, miten voi tehdä noin kenellekään, vaikka kuinka vihainen, väsynyt jne. olisi. Toki jos on joku pyskoosi ollut, niin eihän sitä voi ymmärtäkään.
[/quote]

Reissutyöläinen on vapaalla myös reissussa. Kun sanot että jos isä hoisi lapsia aina vapaa ajallaan, tarkoitat varmaan kotona ollessaan? Ne kun ovat täysin eri asia. Yhdellekään lapselle ei ole hyvä syntyä perheeseen, jossa toinen vanhempi on matkatyössä. Eikö ihmisillä ole mitään järkeä päässä? Meillä toimi ihan ok, koska molemmilla vapaa-aikaa. Mies sai vapaansa reissunpäällä iltaisin, kun minulla lastenhoito jatkui kellon ympäri. Mies palasi kotiin ja hoisi lapsia puolestaan kellon ympäri ja se oli minun vapaatani. Reilu peli ja kaikki pysyivät järjissään ja perhekin kasassa (ihme). Mutta IKINÄ en enää muksuja vääntäisi reissaajan kanssa.

Vierailija
79/105 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ollaan sitä mieltä, että mies LEPÄÄ matkatöissään joka yön nukkuen jossakin täyshuoltohotellissa, mutta äiti kahden pienen lapsen (ja kolmannen vähän isomman) kanssa tekee töitä usein 24/7, näännyksiin saakka!!! On TÄYSI OIKEUS äidillä levätä, kun isä tulee kotiin! Sitä paitsi tuo äiti saa noiden lasten kotona hoitamisesta myös tuloa, eikä isä ole ainoa, joka rahoittaaa perheen elämää! Moni "sankari" käyttää omat palkkarahansa miten itse lystää, joten ei edes kannata puhua silloin mistään perhe-elämän rahoittajasta! Ja jos äiti nukkuu vaikka sohvalla ja isä hoitaa sillä aikaa lapsia, niin se nyt vähintäänkin on kohtuullista tuollaisessa tilanteessa, YHTÄÄN VÄSYNYTTÄ ÄITIÄ SYYLLISTÄMÄTTÄ!!! Hurvitelkoon isä vähemmän työreissujensa aikana iltaisin ja öisin, niin jaksaa kantaa omat VASTUUNSA! Ei äidilläkään ole mitään mahdollisuutta iltamenoihin tuollaisen katraan kanssa, miksi se olisi erioikeus isälle, tai erioikeus vältellä lastensa hoitoa?

Tämä uusi systeemi jakaa äitiyslomaa isänkin harteille saattaa sittenkin olla erittäin hyvä järjestelmä joillekin, sillä silloin ne perhepinnari-isätkin tajuavat, MITÄ ON VASTUU JA TYÖMÄÄRÄ PIKKU LAPSISTA 24/7!!! Jos tuo "isän pitää saada PALKKAtyönsä jälkeen vapaa-aikansa levätä" - kuvio siirretään vielä niin, että sitten sillä työssäkäyvällä äidillä on samalla tavoin kaikki illat omaa vapaa-aikaa ja voi lähteä vaikka kavereiden kanssa kaljalle, niin VOT! Tasa-arvo alkaa toteutua siinäkin!

Vierailija
80/105 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Tällä asenteella sun vaimos on se seuraava perhesurman tekiä. Eiköhän se yksin vastuunkanto ja mieletön väsymys juuri johda tämän kaltaisiin tapahtumiin. Miehen kuuluu myös olla lastensa kanssa. Isän rooliin kuuluu muutakin kun lapsen alulle pano ja rahan tuominen kotiin. Veikkaan ettet itsekkään pärjäisi ja jaksaisi . Pikkulapsi arki on rankkaa, varsinkin jos lapsia on useampi,pienillä väleillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän