Ihastunut tyttäreni opettajaan
Olen siis eronnut kaksi vuotta sitten ja minulla on tyttären yksinhuoltajuus. Tyttö on nyt kolmannella. En oikein tiedä, miten sen sanoisin, mutta olen ihastunut tytön luokan opettajaan. Opettaja on siis ymmärtääkseni sinkku myös, sellainen kolmekymppinen ja hyvin empaattinen ja lempeä. En halua tehdä hänen oloaan epämukavaksi, mutta hän tulee hyvin juttuun kanssani ja niin no... Voiko oman lapsen opettajaa pyytää vaikka kahville vai onko se täysi mahdottomuus?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Oliko tullut mieleen että ope tulee "hyvin juttuun" kanssasi, koska se on hänen työ tulla hyvin juttuun oppilaiden vanhempien kanssa?
Ollaan nähty kaupassakin pari kertaa ja hän on silloin aina hymyillyt ja tullut juttelemaan. Eli ei pelkästään töissä. ap
Vierailija kirjoitti:
Se että tulee hyvin juttuun, on sinkku ja samanikäinen ei tarkoita vielä mitään. Ja millaiseen tilanteeseen asetat tyttäresi, kun koko luokka alkaa saada jotain tietoa jotain ja rupeaisi väittämään, että seurustelet lapsesi open kanssa?
Eihän niille tunteille mitään voi, ja on ok ihastua kehen vaan, mutta mieti nyt vähän ettet oo heti silleen, "joo, katos oon ihastunut suhun, niin mentäisiinkö tänään heti iltapäivällä kahville ihan vain kahdestaan?".
Jos mun äiti alkais seurustella mun entisen open kanssa, niin menis välit todennäköisesti poikki, koska mä en vaan pystyis ensinnäkään olee silleen enää normaali ja vielä vähemmän kertomaan siitä esimerkiksi kavereille.
Tytärkin pitää tästä opettajasta. Aina kertoo, mitä opettaja on sanonut tai tehnyt. Eli ei se olisi noloa hänelle. ap
Vierailija kirjoitti:
oleeko isä vai äiti? jos olet äiti, niin unohta koko juttu. jos olet isä ja opettaja on hyvän näköinen opettajar, niin rohkeasti alat iskemään.
Olen mies ja ihan ok näköinen. Ollaan opettajan kanssa ulkonäöllisesti mielestäni aika samaa tasoa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tullut mieleen että ope tulee "hyvin juttuun" kanssasi, koska se on hänen työ tulla hyvin juttuun oppilaiden vanhempien kanssa?
Ollaan nähty kaupassakin pari kertaa ja hän on silloin aina hymyillyt ja tullut juttelemaan. Eli ei pelkästään töissä. ap
Kaupassakin hymyili? No nyt vaan aloitat suoran toiminnan!
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli väsynyt provo.
Kyllä