Lähden miesporukassa jouluksi Thaimaaseen - vaimo ei tiedä!
Eli teen paljon työmatkoja, ja sellaisia on osunut ennenkin joulun-uuden vuoden välille. Kaksi kaveriani oli tilannut matkan sinne jouluksi ja kysyivät minuakin mukaan. Ja niinpäs päätin lähteä. Vaimo siis luulee, että olen ulkomailla työmatkalla jouluna mutta meikä onkin Thaimaassa. Ja suoraan sanoen: tarkoitus on ryypiskelyn lisäksi paneskella koko loma. Niin nuorta kuin laillisesti uskaltaa ostaa!
Kommentit (42)
Munkin vaimo luulee että olen tällä hetkellä työmatkalla! Siellä se kotona itkeskelee kun on niin ikävä.
Tosin minun tilanteeni on sikäli eri että olen oikeasti työmatkalla. :-)
Kun ei me vaimotkaan olla kovin uskollisia.
t. työmatkailevan miehen vaimo joka hankki fuckbuddyn
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:56"]
Onko tämä joku homoseurue?
[/quote]
Tämä on pidetty vaimoilta piilossa, mutta kerran vuodessa homostellaan työporukan kanssa.. Nyt thaikkulassa.
ap
Voit vaikka lepyttelymielessä istuttaa vaimolle porkkanoita ja herneitä kasvimaaseen. Viet sen vielä ensi kesänä Puuhamaaseen, niin kyllä se siitä.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:18"]Eli teen paljon työmatkoja, ja sellaisia on osunut ennenkin joulun-uuden vuoden välille. Kaksi kaveriani oli tilannut matkan sinne jouluksi ja kysyivät minuakin mukaan. Ja niinpäs päätin lähteä. Vaimo siis luulee, että olen ulkomailla työmatkalla jouluna mutta meikä onkin Thaimaassa. Ja suoraan sanoen: tarkoitus on ryypiskelyn lisäksi paneskella koko loma. Niin nuorta kuin laillisesti uskaltaa ostaa!
[/quote]
Ja taas löytyi mies, joka ei omasta vaimosta välitä. Yllätys. No saat vielä maksaa tuosta.
Säälittävä mies! Tikullakaan en koskisi.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:00"]
Säälittävä mies! Tikullakaan en koskisi.
[/quote]
Sinäkö luulet tietäväsi, mitä oma ukkosi puuhaa :D?
Kun tuut sieltä Thaimaasesta tänne Suomaaseen, niin arki odottaa ja yllättää.
Jos sinulla on lapsia tai saat joskus, toivottavasti niitä panee joku keski-ikäinen :)
Tiedätkös kenen kanssa vaimosi syö joulukinkkua?
Hahhah. Jotkut mukanokkelat täällä taas tulevat viisastelemaan Thaimaasesta.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:18"]
Eli teen paljon työmatkoja, ja sellaisia on osunut ennenkin joulun-uuden vuoden välille. Kaksi kaveriani oli tilannut matkan sinne jouluksi ja kysyivät minuakin mukaan. Ja niinpäs päätin lähteä. Vaimo siis luulee, että olen ulkomailla työmatkalla jouluna mutta meikä onkin Thaimaassa. Ja suoraan sanoen: tarkoitus on ryypiskelyn lisäksi paneskella koko loma. Niin nuorta kuin laillisesti uskaltaa ostaa!
[/quote]
voe tokkiinsa.
On the first day of Christmas my true love gave to me aaaaa-aaa STD, lala-la-lalala-lalalalalalaaaaaaa aaaaa and aaaaa peee-niis iiiiin a little skirt-tieee!!!
Upeaa matkaa ap!
Oletko ihan varma ettei vaimosi ole jo hankkinut itselleen joululahjaksi tuhmaa pukkia...?
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:18"]Eli teen paljon työmatkoja, ja sellaisia on osunut ennenkin joulun-uuden vuoden välille. Kaksi kaveriani oli tilannut matkan sinne jouluksi ja kysyivät minuakin mukaan. Ja niinpäs päätin lähteä. Vaimo siis luulee, että olen ulkomailla työmatkalla jouluna mutta meikä onkin Thaimaassa. Ja suoraan sanoen: tarkoitus on ryypiskelyn lisäksi paneskella koko loma. Niin nuorta kuin laillisesti uskaltaa ostaa!
[/quote] Elikkä tosissaan sää olet gay
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:55"]
Munkin vaimo luulee että olen tällä hetkellä työmatkalla! Siellä se kotona itkeskelee kun on niin ikävä.
Tosin minun tilanteeni on sikäli eri että olen oikeasti työmatkalla. :-)
[/quote]
Varmaan pettää sua just ny kotona.
Ja sitten Ap heräsi ja päästi kissan ulos......
Ketä luulet kiinnostavan? Miksi ylipäätään matkoilla pettävät miehet ovat jotenkin ylpeitä itsestään ja automaattisesti kuvittelevat, että vaimot pysyvät uskollisina koska eivät ole matkalla? Matkallako vaan voi pettää? Jos kerran olet tuollainen ällöttävä paska, on vaimosikin sen huomannut jo ja hän tuskin malttaa odottaa että saa hänkin rauhassa tosimiestä, kun olet pois. Oikein hyvää joulua ja matkaa! Harkitse toki myös mahdollisuutta jäädä sinne lopullisesti.