Pimeillä töillä perheensä elättävä vastailee hetken kysymyksiinne !
Kommentit (116)
Miten työsi voi olla sitä sun tätä? Miten mainostat itseäsi? Ehdotatko/ehdotitko itse pimeää työtä?
Äänestätkö? Jos niin mitä arvoja? suosikkiehdokasta tai puoluetta ei tarvitse sanoa
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 09:38"]
Äänestätkö? Jos niin mitä arvoja? suosikkiehdokasta tai puoluetta ei tarvitse sanoa
[/quote]
Persuja tietenkin.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:16"]
Tai sitten meni paniikkiin tosta ip- osoitteen ilmoituksesta.
[/quote]
Eikai nyt kukaan usko että palstan tavikset jotain selville saisi, edsap:n operaattoria saati IP-osoitetta.?? Ja ylempänähän on jo haaste heitetty "tietäjille".
Olisiko opiskelu auttanut? Tietäisit, ettei välilyöntiä tule ennen huutomerkkiä.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:06"]
eikö huono eläke pelota?
[/quote]Jos on nuori ihminen pääsekö sitä enään eläkkeelle hengissä? Itsekin olen harkinnut pimeän työn tekemistä. Laittaa palkasta osan säästöön ja sitten 60v hullunpaperit ja sairaseläke+omat "eläkesäästöt"
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:03"]
Miksi et tee rehellistä työtä?
[/quote]
Ihan yhtä rehellistä työtä se pimeä työkin on.
19 jatkaa, oletko yhden vai useamman firman "listoilla"?
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:15"]
Mistä minäkin saisin pimeän työn jos ei ole pahemmin semmoisia suhteita? Pimeä kakkosduuni olis tervetullut että jäis jotain säästöönkin..
[/quote]
En oikein osaa neuvoa sinua alkuun, olen tehnyt näitä hommia yli 15 vuotta elääkseni (olen 30v.) Muistaakseni hoidin ensin muitten lapsia, sitten aloin tehdä siivouksia, tavaran järjestelyä, vanhan tavaran kauppaa, välillä olen ollut tehtaassa, välillä muuttomiehenä, välillä kassalla ja joskus ravintolassa. Tällä hetkellä teen vain kahdelle yritykselle töitä enkä juurikaan enää yksityisille ihmisille. Pidät vaan silmät ja korvat auki ja aloitat "paska"duuneilla. Sieltä ylenee ylöspäin. Ap
Olen oikeasti tylsistynyt trollaava kotiäiti, tervetuloa verottaja kylään :) En ole koskaan tehnyt pimeitä töitä. :) Ap
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:08"]
Mitä puoluetta äänestät/ olet äänestänyt?!
Helppo kysymys, helppo vastata.
[/quote]
Piraattipuoluetta muistaakseni, on ehkä 5v aikaa.... En ole kovin aktiivinen. Ihan sama kunhan ei Kokoomus. Niitten vika tää lama. Ja joku kysyi olinko teiniäiti, kyllä. Vanhin lapsi murkku, kaks alle koululaista. Ap
[/quote]
Miten perheenisa voi olla ollut teiniaiti? Sp-vaihtoleikkaus pimealla klinikalla? ;)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 07:32"]Olen oikeasti tylsistynyt trollaava kotiäiti, tervetuloa verottaja kylään :) En ole koskaan tehnyt pimeitä töitä. :) Ap
[/quote]
No voi huoh. Alappa vaikka harrastamaan jotain niin pysyt pois tekemästä idioottimaisia aloituksia
Tai sitten meni paniikkiin tosta ip- osoitteen ilmoituksesta.
Pimeän työn tekeminen nostaa ostovoimaa.
Jos ap saisi valoisista töistä saman kuin nyt, kaikki menisi peruselämiseen. Mutta kun hän saa extraa, ne voi tuhlata esim. ravintoaan tai hierojalle, toivottavasti moni työllistyy sitä kautta.
Ap on tyhmä. Luulee vielä, että joku on kateellinen.