Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävällä kasvoissa oleva kohollaan oleva lähes herneen kokoinen luomi

Vierailija
15.09.2021 |

Muuten niin todella kaunis, mutta jäätävän ruma luomi kasvoilla. En tietenkään voi sanoa, että käypä leikkaamassa se pois, muuteen olisin hänen silmissään kusp** narsisti. Mutta kun todellakin haluaisin sen pois. Heittämällä ulkonäkö paranisi paljon paremmaksi (eikä tarvitsisi peitellä luomen aiheuttamaa ällötystä). Mun on pakko kysyä täältä neuvoja, että miten haluaisit, että asian toisin esille. Vai pitäisikö jotenkin kiertokautta hoitaa asia esim. ostamalla lahjakortti kosmetologille luomen poistoon, jonka antaisi lahjaksi joku hänen kaverinsa tms?

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkuutin kasvoista kaksi isoa rumaa koholuomea yksityisellä plastiikkakirurgilla, maksoi n. 300 €. Ei jäänyt minkäänlaista jälkeä kummastakaan, vaikka tikkejä oli useita molemmissa. Mulla on muualla ihossa taipumusta saada isoja arpia, mutta kasvoihin niitä ei ole tullut. Itseäni luomet häiritsivät ja inhottavat ja olisin arvetkin sietänyt, mutta en luomia.

Vierailija
82/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelet poiston terveydellisillä syillä. Syöpäriski yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tag Band nimisillä lenksuilla lähtee, vieläpä helposti. Englantilainen firma, ei tarvi mitään kallista lääkäriä + leikkausta. Koettu on.

Vierailija
84/97 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkärit suostu aina poistamaan luomia. Olisin halunnut poistattaa (yllättäen miehenikin ällöämän...) luomen selästä, niin yksityinen ihotautilääkäri ei poistanut, koska "on hyvälaatuinen". Siellä se hankautuu olkaimiin tälläkin hetkellä. Ehkä plastiikkakirurgi suostuisi, mutta ei ole varaa.

Vierailija
85/97 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne, koska itse vihaan kasvoissa olevia isoja luomia. Jos omalla kumppanilla olisi, varmaan keräisin rohkeutta ja yrittäisin nätisti pyytää poistamaan. Vaikka onhan se törkeää.

Vierailija
86/97 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kymmeniä luomia ympäri kehoa, lisääntyy vaan kun ikää tulee ja nykyään suurin osa  isoja sekä koholla. Omalle miehelle ei ole ongelma, mutta kerran  terassilla tuntematon mies  kommetoi kaverilleen että "hyi hel vetti " ja koputti sitten minua selkään, että tiesinkö selässäni olevan "saa tanan ruman vi tu luomen". Minulla oli olkaintoppi ja kys.  tummanruskea, sekä kuten ap  kuvasi herneen kokoinen,luomi on keskellä  yläselkää.

Olen poistattanut noin 20 luomea, arpia on jäänyt. En mielelläni poistata vain siksi että on jonkun mielestä ruma!

Vierailija
87/97 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli toisessa tississä iso ulkoneva luomi jota rintaliivit hankasi, menin poistattamaan sen 19vuotiaana. Tk.n lääkäri laittoi 11 tikkiä vaikka vähempikin olisi riittänyt  ja lopputulos oli todella kipeä, jomottava  tissi sekä järkyttävä kirkkovene :(

Vierailija
88/97 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano noitanäppyläksi niin kyllä lähtee leikkauttamaan pois.

Vierailija
89/97 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kyllä poistetaan.Rumentaviahan ne,käy psyykkeelle.

Vierailija
90/97 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin tätä viestiketjua ja yhtäkkiä tuli mieleen, että niin tosiaan… Miesystävällä on muuten iso tumma luomi leuassa. Ei ole koskaan millään tavalla häirinnyt.

Hän on aivan upea ihminen ja hänessä on kivoja piirteitä kuten kivat ruskeat silmät, mutta komea hän ei varmaan ole perinteisillä mittareilla.

Kalju, mahakin vähän roikkuu painonpudotuksen myötä. Kropassa on paljon ulkonevia luomia.

Mutta millään tuollaisilla asioilla ei ole merkitystä, vaan sillä miten hän kohtelee minua ja millaista hänen kanssaan on olla.

Minulle hän on tämän telluksen komein mies. Rakastan sitä miten hän pitää minua tiukasti kädestä kiinni ja huomioi monin tavoin. On aina kunnioittava ja arvostava. Makuuhuoneen puolellakin tekee kaikkensa minun nautinnon eteen.

Siinä ei tuollaiset luomet paina vaakakupissa niin yhtään mitenkään.

Mutta tsemppiä aloittajalle!

Vierailija
91/97 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on nenä. vähän niinkuin viikarilla mutta pienempi.

Vierailija
92/97 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua täysin! Mä yrittäisin jotenkin varovasti ottaa asian puheeksi. Joillakin kommentoijilla on ollut ihan hyviä vinkkejä.

Tapailin joskus lyhyen tovin henkilöä jonka koko kroppa oli isoja tummia kohollaan olevia luomia täynnä. Isoimmat oli pari senttiä leveitä. Häntä ne eivät haitanneet, mutta itse en oikein innostunut sivelemään hänen ihoaan.

Vierailija
93/97 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan. Miesystävälläni samanlainen silmien välissä. Se oli eka asia, johon kiinnitin huomiota kun ekaa kertaa tavattiin. Nyt 1,5 vuotta myöhemmin olen siihen tottunut.

En silti ymmärrä, miksi ei sitä poista. Tiedän, ettei poistaminen hänelle olisi ongelma, sillä on itsekin sanonut, että olisi pitänyt poistaa se samalla kun poisti 3 muuta luomea kehostaan. Ei vaan poistanut, kun se ei ole vaarallinen ja luomenpoistopakettiin kuului vain 3 luomea. Hyvä tietysti, että poisti ne vaaralliset luomet.

En ole jaksanut ehdottaa poistoa, kun olen jo tottunut. Mutta olishan mies paremman näköinen ilman sitä. Toisaalta, mitä vähemmän muiden naisten makuun, sen parempi mulle.

Vierailija
94/97 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko ap horoooskoopiltaa neitsyt? yhtä epärealistiset ja lapselliset ideaalit, joita kukaan ei voi saavuttaa joka siis tekee sinusta neitsyeen.

Uskomattoman typerä kommentti. Että näitä ihmisiä onkin olemassa.

kihi kihi... taisi osua arkaan paikkaan. :D

Ok, olet siis oikeasti todella typerä.

no sitten olen "typerä". oli miten oli itseäni en muuta toisten ihmisten vuoksi! XD enkä varsinkaan henkilön vuoksi jolla joka toinen negatiivinen adjektiivi on "typerä" ja joka ei osaa luultavasti argumentoida kunnolla. :)

kihi kihi... aioitko sanoa seuraavaksi:"menikö tunteisiin?". ei olisi ihme tai kumma!

Kuvittelet oikeasti että osaat argumentoida kunnolla kun höpötät järjettömiä horoskooppisatuja!  :)

Katsoin kahvinporosta että olet todella jälkeenjäänyt.

toi oli kyllä hyvä veto!

en kiellä sanomaasi, kihi kihi... :D

pitäisköhän itsekin alkaa käyttämään horoskooppien sijaan kahvinporoja?

Vierailija
95/97 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättääpä paljon keskustelua luomet. Itselläni on niitä todella paljon ympäri kehoa (isoja ja pieniä, kohollaan ja litteitä) mutten ole ikinä ajatellut niistä oikein mitään. Yksi vatsassa oleva koholuomi hieman häiritsee koska pelkään että se joskus vielä repeytyy mutta olen olettanut ettei julkisella sille tehtäisi mitään niin olen antanut olla. Kasvoissa on pari luomea joista kasvaa muutama karva ja ne kyllä nyppäisen aina pois. Mutta olen tuohonkin suhtautunut kuin kulmakarvojen nyppimiseen enkä sen enempää ajatellut asiaa.

Mikäs täs sepustuksen pointti olikaan? En ole ikinä tullut ajatelleeksi että joku pitäisi luomiani rumina. Kukaan ei ole niitä ikinä kommentoinut ja olen jotenkin pitänyt itsestään selvänä että ne ovat ihan neutraali asia muillekin kuin minulle. Jännä huomata että monissa luomet herättävätkin paljon tunteita.

En loukkaantuisi jos joku kysyisi olenko ikinä harkinnut luomien poistoa (koska olettaisin kysyjän miettivän esim. ihosyöpäriskiä tai koholuomen repeytymisvaaraa tms) mutta se kyllä kirpaisisi jos joku sanoisi vain että minun pitäisi poistaa luomeni koska ne ovat rumat. Olisi todella ikävää kuulla kumppanilta että hän onkin salaa vuosia inhonnut luomiani.

Vierailija
96/97 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin suoraan, että luomi on ruma ja se pitää poistaa. Maksaisin toimenpiteen.

Vierailija
97/97 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin suoraan, että luomi on ruma ja se pitää poistaa. Maksaisin toimenpiteen.

No mitä jos kieltätyy poistamasta, kun noin ihan jopa käsketään. Tuosta voi tulla vastareaktio.