Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävällä kasvoissa oleva kohollaan oleva lähes herneen kokoinen luomi

Vierailija
15.09.2021 |

Muuten niin todella kaunis, mutta jäätävän ruma luomi kasvoilla. En tietenkään voi sanoa, että käypä leikkaamassa se pois, muuteen olisin hänen silmissään kusp** narsisti. Mutta kun todellakin haluaisin sen pois. Heittämällä ulkonäkö paranisi paljon paremmaksi (eikä tarvitsisi peitellä luomen aiheuttamaa ällötystä). Mun on pakko kysyä täältä neuvoja, että miten haluaisit, että asian toisin esille. Vai pitäisikö jotenkin kiertokautta hoitaa asia esim. ostamalla lahjakortti kosmetologille luomen poistoon, jonka antaisi lahjaksi joku hänen kaverinsa tms?

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu ihmisestä onko taipumusta arpikudoksn syntymiseen. Minulla on poistettu kolme isoa luomea selästä, jäi peukalon pään kokoinen koholla oleva punertava ikään kuin palojälki. Kaksi kaulalla olevaa pientä luomea annan olla, koska ne ovat huomaamattomammat kuin arpi. Tuon kokoisen kuin videolla poistattaisin vaikka jäisikin arpi.

Tämä. Minulla myös iho kasvatti luomenpoiston seurauksena arpikudosta, näyttää vähän palovammalta.

Vierailija
62/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin naisella P* on kasvoissa luomi. Kuuluu sen naisen kasvoihin. Heillä on parisuhteessa ongelma, koska eivät kertakaikkiaan sovi yhteen. Kannattaa mieluummin erota. Molemmat löytää sopivamman itselleen. Lyhyt suhde takana, joten suurta tuhoa ei ero aiheuta. He eroavat joka tapauksessa, joten kaikella hyvyydellä voisivat lopettaa näytelmän tähän.

Jos luomi häiritsee, ei suhdetta edes aloiteta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko idiootti? Kosmetologi ei poista luomia. Kasvoissa sijaitsevien luomien poisto on plastiikkakirurgin heiniä, maksaa monta sataa.

Ehkä parempi että tyttöystävä hommaa uuden miehen?

Plastiikkakirurgi tekee pienimmän arven, mutta myös yleislääkärit ja ihotautilääkärit poistavat luomia, ja ihan kaikki osaavat. On myös laserpoistoja joissa luomi höyrytetään pois eikä jää arpea.

Vierailija
64/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistele salaa aurinkolampulla sitä luomea hänen nukkuessaan, niin se muuttuu kasvaimeksi ja on pakko leikata pois.

Vierailija
65/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin naisella P* on kasvoissa luomi. Kuuluu sen naisen kasvoihin. Heillä on parisuhteessa ongelma, koska eivät kertakaikkiaan sovi yhteen. Kannattaa mieluummin erota. Molemmat löytää sopivamman itselleen. Lyhyt suhde takana, joten suurta tuhoa ei ero aiheuta. He eroavat joka tapauksessa, joten kaikella hyvyydellä voisivat lopettaa näytelmän tähän.

Jos luomi häiritsee, ei suhdetta edes aloiteta!

TÄMÄ!

*Jos luomi häiritsee, ei suhdetta edes aloiteta!*

Vierailija
66/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sen luomen jälkeen sitten? Uusi tukka, nenäleikkaus ja silikonit?

Eikun niin... Tämähän oli provo.

Ei mitään muuta parannettavaa. Ajattelin vain niin, että jos itse olisin  kaunis nainen, niin en ikinä jättäisi noin rumaa luomea kasvoihin, jonka voisi helposti napsaista pois. Ulkonäkö luomen kanssa ehkä 7 ja ilman luomea vähintään 9 tasoa. Enkä muuten miehenäkään jättäisi mitään kohollaan olevaa selvästi näkyvää irtoluomea kasvoihin. Jos n. 15 minuutin leikkauksella saa ulkonäön nostettua 7 - > 9, niin miksi ihmeessä ihmiset jättävät ne tekemättä? Sitä vain ihmettelen. Samaan aikaa kuitenkin muuten ulkonäköön panostetaan mm. vaatteisiin.

Jää ihan nätti arpi tilalle ja luomet poistetaan kirurgilla, ei kosmetologilla.

Multa on kasvoista poistettu neljä arpea. Kaksi, kun olin alakouluikäinen ja kaksi aikuisena. Edelleen näkyvät arvet, vaikka plastiikkakirurgi ne poisti.

N30

Vierailija
67/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu ihmisestä onko taipumusta arpikudoksn syntymiseen. Minulla on poistettu kolme isoa luomea selästä, jäi peukalon pään kokoinen koholla oleva punertava ikään kuin palojälki. Kaksi kaulalla olevaa pientä luomea annan olla, koska ne ovat huomaamattomammat kuin arpi. Tuon kokoisen kuin videolla poistattaisin vaikka jäisikin arpi.

Tämä. Minulla myös iho kasvatti luomenpoiston seurauksena arpikudosta, näyttää vähän palovammalta.

Riippuu paikasta mistä poistetaan kuinka helposti tulee keloidi. Jos iho joutuu kovalle venytykselle, keloidi tulee helpommin, myös ihotyyppi vaikuttaa.

Vierailija
68/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistele salaa aurinkolampulla sitä luomea hänen nukkuessaan, niin se muuttuu kasvaimeksi ja on pakko leikata pois.

Tässähän se ratkaisu tulikin :D

Vierailija
69/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap välitä kiukkuisista kommenteista. Kyllä iso ulkoneva luomi naamassa on suuresta osasta ihmisiä todella vastenmielisen näköinen ja itsekin poistattaisin moisen oitis.

Olin onnesta soikea kun mieheni poistatti mahastaan kaksi luomea, jotka törröttivät mahassa kuin rusinat konsanaan. Ihana silitellä mahaa nyt.

Itse ottaisin asian puheeksi silläkin uhalla että toinen suuttuu tai dumppaa. Mutta en sanoisi "hyi hemmetti että tuo luomesi on kauhea.

Kysyisin vain, että mitä hän itse ajattelee siitä luomesta. Jos se on hänelle tärkeä osa identiteettiä jostain ihmeen syystä, niin et voi vaatia sen poistamista.

Jos inhoaa sitä itsekin, niin voit tarjoutua auttamaan poistokustannuksissa.

Vierailija
70/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä tunteen, jos läheisellä on joku vastaavanlainen näkyvässä kohdassa (kasvoissa varsinkin) niin sitä tulee tuijotettua vahingossa vaikka kuinka yrittäisi olla katsomatta.

Kyllä se jotenkin häiritsee, ja poistaminen olisi toisaalta paikallaan.

Jos lähtisitte yhdessä johonkin luomitarkastukseen ja poistoon samalla, kait nyt aloittajallakin joku luomi on jossain.

Vierailija
71/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, mutta et voi sanoa tuota ääneen. Itse olen nainen enkä ole mitenkään tarkka miehen ulkonäöstä noin muuten, mutta pahanhajuista hengitystä en voi sietää ja siksi on joskus jäänyt toiset treffit tekemättä. Eihän sille mitään voi jos joku asia vaan on turn off, mutta tietenkään sitä ei voi ääneen sanoa koska onhan se loukkaavaa ja varmasti minussakin on vikoja, joita joku ei voi sietää.

Vierailija
72/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten tuosta voi nätisti sanoa, mutta aina voit koittaa kautta rantain vihjata syöpäriskiin sopivasssa kohdassa kun asia tulee esille. Sitä kautta varmasti saat tietää kumppanisi kannan luomeensa, häiritseekö vai ei. Ja jos häntä se häiritsee, voit kertoa että tuollaisen luomen saa poistettu parhaiten yksityisellä ihotautilääkärillä sellaisella klinikalla, jossa on laserlaitteet (esim. Pihjalalinnassa on muutamassa paikassa Suomessa). Minulta on itseltäni poistettu; on nopea ja kivuton toimenpide, maksaa tosin 200-400 euroa. Rupi tulee tietenkin koska luomi poltetaan pois, mutta se on mielestäni pieni vaiva. Arpimuodostus on täysin yksilöllistä. Minulla on ihan huomaamattomat arvet. Tuhat kertaa parempi, kuin iso ruskea möhkäle, johon kaikkien katse kiinnittyy kaikilla ekana.

Terveyskeskuslääkärit eivät yleensä tee luomenpoistoja kasvojen alueelle eikä heillä ole veitsipoistoille tarkoitettuja ohuita ompelulankoja tavallisesti valikoimassa. Kosmetologit eivät poista luomia. Plastiikkakirurgille ei ole tarvetta, ihotautilääkäri riittää.

Vierailija
73/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään kosmetologi ei poista luomea kasvoista, sen tekee lääkäri/kirurgi. Luomet kasvoissa on hankalia, koska kasvoissa on paljon hermoja ja vaarana on, että leikkaus vahingoittaa tunnon tai ilmeiden kannalta tärkeitä hermojaratoja. Jokainen tekee valinnan lulmenpoistoon itse ja lääkäri arvioi onko se poistettavissa.

Vierailija
74/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostus loppuisi ihmistä kohtaan, joka on aloittanut suhteen ja on noin pinnallinen. Seuraava kiitos. Muitakin ongelmia luvassa!

Vierailija
75/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen ei kyllä hyväksyisi vastaavaa luomea miehessä. Ei tulisi kehoituksia rakastaan miestään sellaisena kuin on, vaan realistisesti kehotettaisiin hankkiutumaan ällötyksestä eroon.

Vierailija
76/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttökaverillani oli todella iso ja ruma luomi nenän pielessä. Ihmettelin, että se ei häntä häirinnyt, vaikka oli ensimmäinen asia, mihin katse hänessä kiinnittyi. En kuitenkaan koskaan kysynyt syytä sen hyysäämiseen. Leikkautti sen sitten heti saatuaan pienen perinnön. Jälkikäteen kertoi luomen aina vaivanneen, mutta sen poiston olleen liian kallis kukkarolle, kun aina tuli joku kiireellisempi asia kuten rikkoutunut kodinkone tms. Sai täysin uutta itsetuntoa ja koki, että ihmiset näkivät hänet eikä noita-akkaa. Toki ihmisillä on myös kauneusmerkkejä eivätkä kaikki ole näitä noita-akkaluomia, mutta aloittajana ottaisin asian puheeksi tyttöystävän kanssa.

Vierailija
77/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilta poistettiin luomi, joka kasvoi takaisin. Joskus voi käydä niinkin, että luomi on vaikea poistaa kokonaan -> turha leikkaus ei kannata.

Vierailija
78/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulla ollut työkaverilla ruma, valtavan kokoinen ja erittäin silmäänpistävä luomi kasvoissa, siinä kasvoi myös karvoja. Hän on muuten iloinen ja viehättävä, mutta jotenkin katse suuntautui vaistomaisesti siihen luomeen. Onneksi hän leikkautti sen sittemmin pois.

Ymmärrän kyllä ap:tä, mielestäni hän ei ole pinnallinen. En pidä itseäni pinnallisena, mutta kyllä minuakin häiritsisi iso ulkoneva luomi kasvoissa.

Vierailija
79/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kasvoissa ruskea koholuomi, jonka leikkautin pois. Samaan paikkaan kasvoi keloidia, arpikudosta, mikä möykky on suurempi kuin itse alkuperäinen luomi. Se olisi ollut kauniimpi kuin tämä patti, joka näyttää isolta mätäpää finniltä.

Vierailija
80/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun kaikki on kannassa, niistä ei pääse millään eroon, aina palataan, mites nämä mt ongelmat, jaa suinulla on ollut mt ongelmia 30v sitten ja alkoholia käyttänyt viikoittain 1xviikossa olutta,valkkaria, lekuri pisti diaknoosin alko-ongelma jatkuva käyttö, huomasin vasta kun luin kannasta mitä oli kirjannut. Eli periaatteessa apua ei voi hakea ilman ongelmia.