Miespuolinen työkaveri ahdistelee
Ja hermostuu kun en mene hänen juttuihin mukaan. Uhkailee ja ei enää halua perehdyttää kun en ole hänestä seksuaalisesti kiinnostunut.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Kerro esihenkilöllesi.
Jos nyt totta.
No on valitettavasti.
Ap
Ilmoitus heti poliisille ja maanantaina esihenkilöllesi.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi ei tietääkseni puutu ahdisteluun jos siihen ei ole liittynyt koskettelua.
Ap
Rikosilmoitus ja tieto hr sekä esihenkilölle ilmoituksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi ei tietääkseni puutu ahdisteluun jos siihen ei ole liittynyt koskettelua.
Ap
Uhkailu on riittävä syy ilmoittaa poliisille.
Minusta tuo kuulostaa todella pelottavalta. Itse olen kokenut erään miehen lähestymisen töissä ahdistavana. Mitään koskettelua tai uhkailua ei asiaa liittynyt, mutta erittäin epämiellyttävää lähestymistä. Jouduin lähtemään työstä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minusta tuo kuulostaa todella pelottavalta. Itse olen kokenut erään miehen lähestymisen töissä ahdistavana. Mitään koskettelua tai uhkailua ei asiaa liittynyt, mutta erittäin epämiellyttävää lähestymistä. Jouduin lähtemään työstä pois.
Joo itsekin mietin ilmoittaako poliisille mutta toisaalta koen sen jotenkin ylireagointina. Tilanne on hyvin ahdistava.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo itsekin mietin ilmoittaako poliisille mutta toisaalta koen sen jotenkin ylireagointina. Tilanne on hyvin ahdistava.
Ap
Esihenkilölle sinun on ilmoitettava. Onko teillä työterveys, johon voit mennä jutteleen?
Työsuojelu, esihenkilö, se henkilö ja kerrot että koet uhkaavana sen että hän kiristää asioilla!
Voittihan se Ahde sen ahdistelijan, mun työkaveri kanssa voitti, kukaan ei edes epäillyt!
Aika on toinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Esihenkilölle sinun on ilmoitettava. Onko
Kyllä on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellakaan mikään poliisi asia jos ei ole käynyt fyysisesti käsiksi.NYT VALOJA PÄÄLLE.
Mun ystävääni miekkonen EI Käynyt käsiksi, oli vain silkkaa vittuilua.
poliisi hoiti aivan asiallisesti homman vaikka tyyppi yritti kääntää kaverini syyksi!
Kyllä tuosta jo pitäisi kertoa jollekin. Jos sinä et tee sitä, se tyyppi jatkaa toimintaansa seuraavienkin kohdalla.
Ei ole jo ylireagointia, kun koet sen ahdistavaksi.
Juuri sinun kaltaistesi turvaksi on laadittu työsuojelulait. Kukaan ei vaan pysty puuttumaan, jos sinä vaan hihittelet ja valitat nettipalstoilla. On riittävän jyrkästi sanottava ei ja keskusteltava ensimmäiseksi esimiehen kanssa. Millä tavalla hän suhtautuu? Jos ei ota vakavasti seuraava vaihe on AVI:n työsuojelu, ja sitä seuraava poliisi.
Vierailija kirjoitti:
Juuri sinun kaltaistesi turvaksi on laadittu työsuojelulait. Kukaan ei vaan pysty puuttumaan, jos sinä vaan hihittelet ja valitat nettipalstoilla. On riittävän jyrkästi sanottava ei ja keskusteltava ensimmäiseksi esimiehen kanssa. Millä tavalla hän suhtautuu? Jos ei ota vakavasti seuraava vaihe on AVI:n työsuojelu, ja sitä seuraava poliisi.
Ihan sama mitä tälle miehelle sanoo ni hän hermostuu. Hän puuttuu kaikkiin sanomisiin ja jopa ruokailuihin.
Ap
Lumihiutaleet työelämässä niin koetaan normaali jutustelukin seksuaaliseksi ahdisteluksi LOL.T:Ravintolapäällikkö Marko.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellakaan mikään poliisi asia jos ei ole käynyt fyysisesti käsiksi.NYT VALOJA PÄÄLLE.
Esihenkilölle ensimmäiseksi. Jos kyseinen ahdistelija on samalla esimies, työsuojeluun https://avi.fi/asioi/henkiloasiakas/valvonta-ja-kantelut/tyosuojelu
Vasta sen jälkeen poliisille.
Ammattiliittoon ap ei tietenkään kuulu eikä ole koskaan kuullutkaan työsuojeluvaltuutetusta, joka on luultavasti hänenkin työpaikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä uhkailu on poliisiasia. Asiaton käytös kuuluu esihenkilölle. Uhkailu kuuluu poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä tälle miehelle sanoo ni hän hermostuu. Hän puuttuu kaikkiin sanomisiin ja jopa ruokailuihin.
Ap
Sitä suuremmalla syyllä asioista pitää puhua! heti yhteyttä liittoon ja työsuojeluun ja esihenkiloon, työterveyteen!
MIKÄÄN ei koskaan muutu jos asioihin EI PUUTUTAA! Se vaan jatkaa ja jatkaa!
Pyydä että vaihtavat perehdyttäjän ja tietenkin syyn. Työnantajan on pakko reagoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sitä suuremmalla syyllä asioista pitää puhua! heti yhteyttä liittoon ja työsuojeluun ja esihenkiloon, työterveyteen!
MIKÄÄN ei koskaan muutu jos asioihin EI PUUTUTAA! Se vaan jatkaa ja jatkaa!
En voi nyt viikonlopun aikana juurikaan edistää tätä asiaa mutta ensi viikolla eri juttu.
Ap
Kerro esihenkilöllesi.
Jos nyt totta.