Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävällä kasvoissa oleva kohollaan oleva lähes herneen kokoinen luomi

Vierailija
15.09.2021 |

Muuten niin todella kaunis, mutta jäätävän ruma luomi kasvoilla. En tietenkään voi sanoa, että käypä leikkaamassa se pois, muuteen olisin hänen silmissään kusp** narsisti. Mutta kun todellakin haluaisin sen pois. Heittämällä ulkonäkö paranisi paljon paremmaksi (eikä tarvitsisi peitellä luomen aiheuttamaa ällötystä). Mun on pakko kysyä täältä neuvoja, että miten haluaisit, että asian toisin esille. Vai pitäisikö jotenkin kiertokautta hoitaa asia esim. ostamalla lahjakortti kosmetologille luomen poistoon, jonka antaisi lahjaksi joku hänen kaverinsa tms?

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta saa kasvoissa olevan suuren siististi ja ilman pahoja leikatuksi, se tulee teettää yksityisellä puolella.

Terveyskeskuslääkärit eivät ole kirurgeja.

Toki he voivat pieniä luomia poistaa, muttä "syvällä" oleva ja erittäin iso luomi kasvoissa on aivan eri juttu, kuin jonkin pienenhkön luomen napsaisu.

Jos on merkitystä sillä miltä jälki kasvoissa näyttää, luomi kannattaa ehdottomasti poistattattaa erikoilääkärillä, joka osaa hommansa ja jättää siistin jäljen.

Vierailija
42/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö tuollaisten luomien poistoja julkisen sairaanhoidon puolella? Kysehän on kuitenkin pääasiassa kosmeettisesta hoidosta.

Tehdään, jos sanoo että se todella häiritsee jo mielenterveyttä ja luomikin on kasvanut viime aikoina.

Ihan vaan tiedoksi, en suosittele valittamaan mistään mielenterveydestä julkisella puolella, voi myöhemmin jonkun muun asian yhteydessä kääntyä itseä vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nenänvarressa 0,5cm kokoinen kokoluomi, ei ole tosin värikäs. Kysyin joskus lääkäriltä, kannattaisiko poistaa, mutta ei suositellut sillä siitä voisi jäädä arpi. Lopulta se arpi voi olla näkyvämpi mitä itse luomi aiemmin.

Olisi kyllä aika murskaavaa saada kuulla olevani vastenmielinen tämän luomen takia oman kumppanini mielestä.

Tollasen miniluomen poistosta ei jää mitään arpea. Lääkäri vain pelotteli sua arvella, koska ei varmaan tiedä asiasta sen tarkemmin.

Vierailija
44/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika siististi leikattiin luomi tässä ja tikattiin hyvin. Korkeintaan minimaallinen haalea viiva jää "arveksi".

Tosin en tiedä löytyykö Suomesta vastaavanlaista ammattitaitoa.

Minä teille haalean viivan näytän.

Riitta

Vierailija
45/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko ap horoooskoopiltaa neitsyt? yhtä epärealistiset ja lapselliset ideaalit, joita kukaan ei voi saavuttaa joka siis tekee sinusta neitsyeen.

Uskomattoman typerä kommentti. Että näitä ihmisiä onkin olemassa.

kihi kihi... taisi osua arkaan paikkaan. :D

Ok, olet siis oikeasti todella typerä.

no sitten olen "typerä". oli miten oli itseäni en muuta toisten ihmisten vuoksi! XD enkä varsinkaan henkilön vuoksi jolla joka toinen negatiivinen adjektiivi on "typerä" ja joka ei osaa luultavasti argumentoida kunnolla. :)

kihi kihi... aioitko sanoa seuraavaksi:"menikö tunteisiin?". ei olisi ihme tai kumma!

Vierailija
46/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikki Luojan luomia.

Vierailija
47/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko ap horoooskoopiltaa neitsyt? yhtä epärealistiset ja lapselliset ideaalit, joita kukaan ei voi saavuttaa joka siis tekee sinusta neitsyeen.

Kukaan ei voi saavuuttaa, siis täh?? Kuka tahansa tämän voi saavuttaa, joka nyt haluaa käyttää 15 minuuttia aikaa leikattavana kosmetologilla ja käyttää n. 200 euroa. AP

huoh... tämän vuoksi olet tätä menoa ikineitsyt.

jos et koko ajan kiinnittäisi huomiota pieniin ja yleensä myös todella turhiin yksityiskohtiin, soisi elämä valoa sinulle myöskin ja voisit edes kerrankin rentoutua.

kihi kihi... tämä ei ole todellakaan uskonnollista vaan se oli vinkki. 

Vierailija
48/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus noita luomia ei voi siististi leikata pois.

Luomen kohdalle voi jäädä pysyvä jälki, arpi ja erityisesti kuoppa.

Toisekseen terveyskeskuslääkärit eivät noita suuria luomia leikkaa ollenkaan.

Ne täytyy leikkauttaa yksitysillä kirurgeilla.   Ja se on tosi kallista.

Useista sadoista euroista perushinta ja siihen muut kulut vaan päälle.

Aloitus on trolli.

Vaan jos olis totta, miksei ap ota puheeksi asiaa aivan kevyesti, vaikka sanomalla tyttöyställe, että oletko koskaan ajatellut leikkauttaa tuota luomea pois.  Ettei se jossain vaiheessa vaikka käänny esim. pahanlaatuiseksi tai muuta vastaavaa.

Joskus vaan on niin, ettei tule itse ollenkaan ajatelleeksi, miten omaa ulkonäköään voisi parantaa.

Mulla oli häpykummussa tuollainen iso ruma luomi ja ihan julkisella lääkäri leikkasi sen pois vastaanottomaksun hinnalla.

Todella ruma ja iso koholla oleva arpihan siitä jäi (poistosta n 15v) , mutta ottaisin sen arvenkin mieluummin naamaan kuin sen luomen.

Nuohan repeytyvätkin helposti kun vahingossa vaikka kaulakoru tai kynsi sohaisee.

Vierailija
49/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihmisestä onko taipumusta arpikudoksn syntymiseen. Minulla on poistettu kolme isoa luomea selästä, jäi peukalon pään kokoinen koholla oleva punertava ikään kuin palojälki. Kaksi kaulalla olevaa pientä luomea annan olla, koska ne ovat huomaamattomammat kuin arpi. Tuon kokoisen kuin videolla poistattaisin vaikka jäisikin arpi.

Vierailija
50/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, ettet suututtamatta saa asiaa esille... Mutta luulen, että ite kuitenkin kysyisin suoraan, että ootko koskaan miettinyt ton luomen poistamista.

joko hän kertoo että on ja... Tai sitten että ei tod. Vaan pitää siitä... Jokatapauksessa saattaa loukkaantua, mutta saat tiedon, onko hänellä aikomus se poistattaa vai ei.. Jos ei.. Niin, kun asia kerran häiritsee sinua, niin mieti rakaisuasi..

Vierailija
51/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos vaikka pusutellessa alatkin imuttelemaan sitä luomea ja sitten "vahingossa" puraset sen luomen siitä pois :) 

Vierailija
52/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei voi saavuuttaa, siis täh?? Kuka tahansa tämän voi saavuttaa, joka nyt haluaa käyttää 15 minuuttia aikaa leikattavana kosmetologilla ja käyttää n. 200 euroa. AP

Ihan vaan ilmaiseen terveyskeskukseen ja poisto sitä kautta. Saa lisänä ilmaisen patologisen testin että onko täysin hyvälaatuinen luomi.

Vierailija
53/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nenänvarressa 0,5cm kokoinen kokoluomi, ei ole tosin värikäs. Kysyin joskus lääkäriltä, kannattaisiko poistaa, mutta ei suositellut sillä siitä voisi jäädä arpi. Lopulta se arpi voi olla näkyvämpi mitä itse luomi aiemmin.

Olisi kyllä aika murskaavaa saada kuulla olevani vastenmielinen tämän luomen takia oman kumppanini mielestä.

Tollasen miniluomen poistosta ei jää mitään arpea. Lääkäri vain pelotteli sua arvella, koska ei varmaan tiedä asiasta sen tarkemmin.

Jopa laaserilla poistosta voi jäädä arpi tai luomi voi kasvaa uudelleen samaan paikkaan. Laserilla poistaessa menee myös jonkin aikaa että se rupi lähtee ja liekö sitäkään näkyä tämä vellihousu-ap kestäisi. :D Googlatkaa kuvat miltä se kohta näyttää laseroinnin jälkeen.

t. aihetta aika paljonkin tutkinut

Vierailija
54/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä palstalla on haukuttu Loirin naamassa olevia luomia, mutta näköjään on ihan ok jos jollain random naisilla on luomia.

PASKAA SUOLLAT!

Täällä oli kerran aloitus loirin luomista, ap ihmetteli silloin miksi ei poista. Kaikki muut puolustuvat loiria ja loirin luomia kauhealla raivolla. Loirilla on palstalaisten mielestä oikeus luomiinsa, ja pelkkä ehdotus luomien poistosta sai kaikki raivon partaalle.

Nyt kun luomien kantaja onkin nainen, on suhtautuminen täysin eri. Luomet pitäisikin poistaa. Naisia ei pidetä elävinä ihmisinä. Naisten ajatellaan olevan sieluttomia ja elottomia nukkeja.

Vierailija
55/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen Lahdesta naisen, joka on todella kaunis, mutta hänellä on iso luomi kasvoissa. Ettei vain olisi entinen työkaverini? Taidanpa vihjata asiasta hänelle jos sattuisi löytymään neula heinäsuovasta ja tietäisi mitä miehensä ajattelee. Itse pidän kyseistä luomea persoonallisena osana häntä, se ei ikinä häirinnyt yhteisten työvuosien aikana tai sen jälkeenkään.

Vierailija
56/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman typerä kommentti. Että näitä ihmisiä onkin olemassa.

kihi kihi... taisi osua arkaan paikkaan. :D

Ok, olet siis oikeasti todella typerä.

no sitten olen "typerä". oli miten oli itseäni en muuta toisten ihmisten vuoksi! XD enkä varsinkaan henkilön vuoksi jolla joka toinen negatiivinen adjektiivi on "typerä" ja joka ei osaa luultavasti argumentoida kunnolla. :)

kihi kihi... aioitko sanoa seuraavaksi:"menikö tunteisiin?". ei olisi ihme tai kumma!

Kuvittelet oikeasti että osaat argumentoida kunnolla kun höpötät järjettömiä horoskooppisatuja!  :)

Katsoin kahvinporosta että olet todella jälkeenjäänyt.

Vierailija
57/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa laaserilla poistosta voi jäädä arpi tai luomi voi kasvaa uudelleen samaan paikkaan. Laserilla poistaessa menee myös jonkin aikaa että se rupi lähtee ja liekö sitäkään näkyä tämä vellihousu-ap kestäisi. :D Googlatkaa kuvat miltä se kohta näyttää laseroinnin jälkeen.

t. aihetta aika paljonkin tutkinut

Riippuu luomesta. Jos on vain koholla oleva pintaluomi, joka ei jatku ihon alle, niin se voidaan yksinkertaisesti viiltää ihon pintaa myöten pois. Pintahaavaan tulee normaali rupi ja siihen muodostuu uusi iho ilman arpea.

Vierailija
58/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli monta vuotta ruma luomi nenänjuuressa ja toinen niskassa juuri kauluksen reunan kohdalla, joten se ärtyi vähän väliä.

Joku antoi vihjeen, että ne voi poistaa itse helposti, eikä tarvitse mennä mihinkään leikkaukseen. Ostaa vain lenkkejä, jotka kuivattavat luomet muutamassa päivässä. Sitten se putoaa pois. Minun "arpeni" ainakin ovat niin pikkuruisia, ettei niitä voi mitenkään edes huomata.

Niiden poistettujen kohdalle ei ainakaan ole kasvanut uusia.

Lenkkipaketin nimi on Tag Band - Skin Tag Removal Kit, ja pienempiä lenkkejä on paketissa Micro Tag Band. En muista hintaa, ei ollut kallis. Ostin yhden paketin ja se tuli äkkiä, sitten huomasin, että tarvitsisin pienempikokoisia myös ja lähetin firmalle sähköpostia.

Sieltä lähetettiin heti tuo Micro Tag Band -paketti ILMAISEKSI!

http://www.tagband.co.uk

Vierailija
59/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuollainen kasvoluomi ole seksikäs? Ainakin ennenvanhaan kaikki miehet kuolasi Marily Monroyn perään, vaikka oli luomi pärstässä.

Vierailija
60/97 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luomet on kyllä ällöttäviä.

:DD

t. nainen jolla about 300 (litteää) luomea ympäri kehoa

Samoin minulla eli n. 300 luomea ympäri kehoa. Luomien suuri määrä on muuten esim. yhteydessä telomeerien suurempaan pituuteen ja mahdollisesti pidempään elinikään.

Yksi lääkäri sanoi minulle kerran ihan muussa yhteydessä, että "ihosi on kuin tähtitaivas", luomiin viitaten. Hauskasti monet niistä muodostaa myös kuvioita iholla. Että en tosiaankaan pidä luomia kenelläkään rumina, päinvastoin ne ovat persoonallisia ja kauniitakin.