Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhden yön jutusta raskaana?!

Vierailija
28.10.2014 |

Apuaapuaapua!! Olin vajaa 2kk sitten laivalla, tyttöporukan kanssa.. Sieltä sain yöksi kaverin, jonka kanssa päädyimme harrastamaan seksiä jossain vaiheessa yötä! En siis tiedä ihmisestä, oikeasti, mitään!! Ehkä etunimen, jos ei valehdellut.. Olen miettinyt tätä pahaaoloa sekä muita tuntemuksia jotka ovat uusia. Söin/syön yhäedelleen pillereitä mutta silti! tein aamulla testin, joka oli positiivinen!! Kaksi viivaa.. Apua kai tämä voi olla virheellinen tulos? Teenkö uuden testin ennenkuin hätiköin?
Tämä sopisi suurimmat morkkikset ketjuun..Hävettää.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vierailija
2/23 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kotona odotti oma mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raskaustesti näytä väärää plussaa ikinä, joten onneksi olkoon

Vierailija
4/23 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus melkein hymyilyttää tämä Murphyn laki.

Terv. Naimisissa vakaassa avioliitossa ja yli kaksi vuotta lapsettomuutta takana.

Vierailija
5/23 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:15"]

Ja kotona odotti oma mies?

[/quote]

Sittehän ap:llä ei ole mitään hätää.

Vierailija
6/23 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme voi valitettavasti auttaa sinua. Ihmettelen kyllä ettei sitä kumia osata käyttää tuntemattomien petikumppaneiden kanssa. Edes sukupuolitauteja ajatellen.

Vierailija
7/23 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä kysyt, että oletko raskaana..

Vierailija
8/23 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai aio tapattaa lasta?

Vierailija
9/23 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sinkku, mietit nyt voisitko kasvattaa lapsen yksin. Onko sinulle tukiverkostoa, läheisiä ystäviä ja perhettä? Oletko jo työelämässä?

Tiedän, että tuossa vaiheessa on vain paniikki. Itse olen kasvattanut koululaisen yksin ja hyvin on pärjätty. Vahinko olikin maailman paras vahinko!

Vierailija
10/23 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:42"]

Jos olet sinkku, mietit nyt voisitko kasvattaa lapsen yksin. Onko sinulle tukiverkostoa, läheisiä ystäviä ja perhettä? Oletko jo työelämässä?

Tiedän, että tuossa vaiheessa on vain paniikki. Itse olen kasvattanut koululaisen yksin ja hyvin on pärjätty. Vahinko olikin maailman paras vahinko!

[/quote]

Koulaisen kasvattaminen yksin onkin helpompaa kuin vauvan pitäminen alusta lähtien yksin hengissä.

Vierailija
11/23 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:15"]Ja kotona odotti oma mies?
[/quote]
Ei, olen sinkku!

Vierailija
12/23 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:17"]Kyllä joskus melkein hymyilyttää tämä Murphyn laki.

Terv. Naimisissa vakaassa avioliitossa ja yli kaksi vuotta lapsettomuutta takana.
[/quote]
Olen pahoillani, toivottavasti tärppää vielä!
Aloittaja

Vierailija
13/23 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:47"]

[/quote]

Koulaisen kasvattaminen yksin onkin helpompaa kuin vauvan pitäminen alusta lähtien yksin hengissä.

[/quote]Hengissä?? Eipä ole ollut sen suhteen ongelmaa.

Vierailija
14/23 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on just näitä tilanteita varten.

Vierailija
15/23 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Oliko lapsellasi jokin hankala sairaus?

Vierailija
16/23 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:42"]Jos olet sinkku, mietit nyt voisitko kasvattaa lapsen yksin. Onko sinulle tukiverkostoa, läheisiä ystäviä ja perhettä? Oletko jo työelämässä?

[/quote]
Olen vakityössä, sekä omistan paljon ystäviä sekä sukulaissuhteet ovat hyvät. Mutta jotenkin kamala shokki päällä!! Ihana että sinulla menee ja meni hyvin:)!

Vierailija
17/23 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:17"]Kyllä joskus melkein hymyilyttää tämä Murphyn laki. Terv. Naimisissa vakaassa avioliitossa ja yli kaksi vuotta lapsettomuutta takana. [/quote] Olen pahoillani, toivottavasti tärppää vielä! Aloittaja

[/quote]

Juu ei mitenkään pahalla siis sinua kohtaan. Näin kierosti ne asiat vaan joskus menee

Vierailija
18/23 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:42"]Jos olet sinkku, mietit nyt voisitko kasvattaa lapsen yksin. Onko sinulle tukiverkostoa, läheisiä ystäviä ja perhettä? Oletko jo työelämässä?

[/quote]
Olen vakityössä, sekä omistan paljon ystäviä sekä sukulaissuhteet ovat hyvät. Mutta jotenkin kamala shokki päällä!! Ihana että sinulla menee ja meni hyvin:)!
[/quote]

Et sä ketään omista

Vierailija
19/23 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Huomasin tyhmän sanamuotoni, kun olin painanut lähetä. Ja arvasin, että joku täällä av:llatietysti siihen puuttuu!

Olin raskaana, synnytin, lapseni vauvasta koululaiseksi ja nyt odottelemme murrosikää. Tarkoitus oli tosiaan kertoa, että en ole kokenut liian raskaaksi, vaan onnelliseksi elämäni lapseni kanssa kaikki nämä vuodet. Niin vauvavuoden, kuin ajan, kun lapsi oli taapero, leikki-ikäinen, eskari ja nykyään koululainen.

Tsemppiä ap:lle.

Vierailija
20/23 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan yrität löytää sen miehen, että saat rahoituksen kuntoon. Kokeile vaikka chattipalstoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi