Yhden yön jutusta raskaana?!
Apuaapuaapua!! Olin vajaa 2kk sitten laivalla, tyttöporukan kanssa.. Sieltä sain yöksi kaverin, jonka kanssa päädyimme harrastamaan seksiä jossain vaiheessa yötä! En siis tiedä ihmisestä, oikeasti, mitään!! Ehkä etunimen, jos ei valehdellut.. Olen miettinyt tätä pahaaoloa sekä muita tuntemuksia jotka ovat uusia. Söin/syön yhäedelleen pillereitä mutta silti! tein aamulla testin, joka oli positiivinen!! Kaksi viivaa.. Apua kai tämä voi olla virheellinen tulos? Teenkö uuden testin ennenkuin hätiköin?
Tämä sopisi suurimmat morkkikset ketjuun..Hävettää.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:42"]Jos olet sinkku, mietit nyt voisitko kasvattaa lapsen yksin. Onko sinulle tukiverkostoa, läheisiä ystäviä ja perhettä? Oletko jo työelämässä? Tiedän, että tuossa vaiheessa on vain paniikki. Itse olen kasvattanut koululaisen yksin ja hyvin on pärjätty. Vahinko olikin maailman paras vahinko! [/quote] Olen vakityössä, sekä omistan paljon ystäviä sekä sukulaissuhteet ovat hyvät. Mutta jotenkin kamala shokki päällä!! Ihana että sinulla menee ja meni hyvin:)!
[/quote]
Shokki ja täysi paniikki minullakin oli plussasta. Ja vielä kauan sen jälkeen. Helpotti kun kertoi läheisille ja sai tukea. Lopulta päätös oli varma ja helppo vasta synnytyksen jälkeen. Rakas oma vauva.
Älä siis ap ihmettele shokkia, ei se kellekään, joka ei ole raskautta suunnitellut, ole heti ihana ja iloinen uutinen. Vaan elämän pilaava moka. Normaalia siis tuossa vaiheessa ja slti sinusta voi tulla onnellinen äiti.
Hae kirjastosta Eve Mantu: Musta tulee perhe.
t. aiemmat kommentit #10 ja #20
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:13"]Apuaapuaapua!! Olin vajaa 2kk sitten laivalla, tyttöporukan kanssa.. Sieltä sain yöksi kaverin, jonka kanssa päädyimme harrastamaan seksiä jossain vaiheessa yötä! En siis tiedä ihmisestä, oikeasti, mitään!! Ehkä etunimen, jos ei valehdellut.. Olen miettinyt tätä pahaaoloa sekä muita tuntemuksia jotka ovat uusia. Söin/syön yhäedelleen pillereitä mutta silti! tein aamulla testin, joka oli positiivinen!! Kaksi viivaa.. Apua kai tämä voi olla virheellinen tulos? Teenkö uuden testin ennenkuin hätiköin?
Tämä sopisi suurimmat morkkikset ketjuun..Hävettää.
[/quote]
Olet raskaana, pos.on positiivinen tulos. Muistahan testauttaa sitten ajallaan KAIKKI sp~tauditkin.
Missä kondomi? Mikään ehk.keino ei ole sataprosenttinen, sen varmasti tiesitkin.