Sulhasen rumat kädet
Okei, en nyt halua kertoa liikaa yksityiskohtia ettei meitä tunnisteta, mutta olen menossa naimisiin, ja mieheni on aika lailla täydellinen. Ehkä vähän totinen, nauraa harvoin, mutta sen kanssa voin elää. Koska suoraan sanottuna, hän on komein koskaan näkemäni mies. Kaikki hänessä on täydellistä, minun makuuni.
Kaikki paitsi kädet. Ja viime aikoina minua on alkanut todella vaivata nuo kädet.
En vaan osaa ymmärtää, miten (minun mielestäni) maailman komeimmalla miehellä voi olla maailman rumimmat kädet. Kämmenet ovat omituisen lapiomaiset. Sormet eivät ole mitkään lyhyet nakkisormet, mutta eivät myöskään pitkät ja hoikat, vaan pitkät ja paksut, niinkuin jotkin hemmetin grillimakkarat. Mieheni on pitkä ja hoikka, ja hänen varteensa nyt vaan KUULUISI sellaiset pitkäsormiset ja kauniit, pianistin kädet. Kuten esim:
http://24.media.tumblr.com/840d34f6e31083d7529153428ca390f6/tumblr_mxct6hpGbd1qio7rzo2_r1_250.gif
Siis katsokaa nyt! Tuollaiset käsien kuuluisi olla. Mutta ei, täytyy olla tuollaiset apinamaiset makkaralapiot. Tästä on tullut ihan todellinen ongelma; minua on alkanut inhottaa jopa käsien yletön suonikkuus. Näkyvät suonet käsissä on ihan ok, jopa kauniit, mutta ei niitä kuulu olla NÄIN paljon! Jopa niissä makkarasormissa, ihan yököttävää.
Mitä voin tehdä asialle? Pitäisikö minun mennä psykiatrille vai voiko miehen käsiä mitenkään hoikistaa? Onko olemassa jotain harjoituksia tms?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:48"]
Oih isot kädet ja sormetkin kuin nippu kyrpiä... Sellaisista sormista voi saada paljon iloa.
[/quote]
Aika oksettava mielikuva :D Saksikäsi Edwardin pikkuserkku.
Voisiko syynä olla ihan vaan häästressi! Keksit ongelmia vaikka niitä ei olekaan!
Mulla on paljon naisia tuttavapiirissä, joilla on jalka 41-42.
Mulla tietty on 36 :)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:41"] [quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:09"]On sullakin ongelmat. Yhdellä mun exällä oli kamalat pienet kädet. Ihan kuin lapsella. Ja kenkä oli vain kokoa 41, normaali naisen kengänkoko. Tosin se olikin vain 170cm. HYI. [/quote] Ai normaalin naisen kengänkoko on 41? Hahahaha. Eiköhän se normaali ole enemmänkin 37-38? [/quote] Eiköhän normaaliksi lasketa kaikki koot mitä kaupoissa tavallisesti myydään. 36-41 on ihan normaali naistenkenkien valikoima. Yleensä löytyy myös 42, mutta ei aina. [/quote] Normaalilla tarkoitin siis lähinnä yleisintä. En usko että 41 on kovin yleinen naisilla...tai no ei voi tietää. Nykyään naiset ovat aika isokokoisia.
[/quote]
Eihän "normaali" ole yhtä kuin "yleisin"? Verikokeissakin on viitearvot joiden sisälle mahtuu monta eri normaalia - ne voi olla yläkanttiin tai alakanttiin, mutta silti normaalit.
Sanotaanko niin, että kenkäkoko 41 on naisella yläkanttiin ja miehellä alakanttiin, mutta kummallakin ihan normaali.
[/quote]
Mähän just sanoin että tarkoitin YLEISIN enkä normaali. Väärä sana oli siis siinä. Vittu että on taas vaikeeta.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:41"] [quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:09"]On sullakin ongelmat. Yhdellä mun exällä oli kamalat pienet kädet. Ihan kuin lapsella. Ja kenkä oli vain kokoa 41, normaali naisen kengänkoko. Tosin se olikin vain 170cm. HYI. [/quote] Ai normaalin naisen kengänkoko on 41? Hahahaha. Eiköhän se normaali ole enemmänkin 37-38? [/quote] Eiköhän normaaliksi lasketa kaikki koot mitä kaupoissa tavallisesti myydään. 36-41 on ihan normaali naistenkenkien valikoima. Yleensä löytyy myös 42, mutta ei aina. [/quote] Normaalilla tarkoitin siis lähinnä yleisintä. En usko että 41 on kovin yleinen naisilla...tai no ei voi tietää. Nykyään naiset ovat aika isokokoisia. [/quote] Eihän "normaali" ole yhtä kuin "yleisin"? Verikokeissakin on viitearvot joiden sisälle mahtuu monta eri normaalia - ne voi olla yläkanttiin tai alakanttiin, mutta silti normaalit. Sanotaanko niin, että kenkäkoko 41 on naisella yläkanttiin ja miehellä alakanttiin, mutta kummallakin ihan normaali. [/quote] Mähän just sanoin että tarkoitin YLEISIN enkä normaali. Väärä sana oli siis siinä. Vittu että on taas vaikeeta.
[/quote]
No voi anteeksi. On tosiaan vaikeeta... yritin vain korjata, että kyllä, 41 on ihan normaalin naisen kengänkoko, kun siitä oli alunperin puhe.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:09"]
On sullakin ongelmat.
Yhdellä mun exällä oli kamalat pienet kädet. Ihan kuin lapsella. Ja kenkä oli vain kokoa 41, normaali naisen kengänkoko. Tosin se olikin vain 170cm. HYI.
41, normaali naisen kengät koko`?!?!?! öö not? itse olen 170cm ja kengän kokoni on 36....
[/quote]
Olen itsekin törmännyt tällaiseen käsikammoon. Miehelläni on se. Hän on sanonut käsiäni rumiksi. Ollaan oltu kauan yhdessä ja tämä käsien arvostelu tapahtui, kun olimme vielä nuoria. Mene kognitiiviseen terapiaan. Ei niissä käsissä mitään vikaa ole.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:48"]
Oih isot kädet ja sormetkin kuin nippu kyrpiä... Sellaisista sormista voi saada paljon iloa.
[/quote]
Aika oksettava mielikuva :D Saksikäsi Edwardin pikkuserkku.
[/quote]
Saksikäsi Edward ja kyrpäkäsi Arvid
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 13:03"]Mulla tulee mieleen että et oikeasti rakasta tätä miestä ja alitajunta koittaa keksiä jonkun syyn asialle.
[/quote]
Just samaa mieltä oon!
Tuotaa... :D itse pidän isoja käsiä ja ETENKIN PITKIÄ PAKSUJA SORMIA todella kiihottavina. Olispa minunkin miehelläni sellaiset. Paljon paremmat, kuin esim. pitkät kapeat sormet. Ah, paksut sormet... Tiedätte kyllä mitä meinaan.
No mutta ei lapiomaisista käsistä kyllä elegantteja saa millään. En ymmärrä, mitä erityistä iloa rumista käsistä voisi olla.
Mulla tulee mieleen että et oikeasti rakasta tätä miestä ja alitajunta koittaa keksiä jonkun syyn asialle.