Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Boikotoi halpatyövoimaa

Vierailija
08.01.2026 |

Suurtyöttömyyden aikana hallitus rahtaa maahan halpatyövoimaa jotta kokkareiden sijoittaja, kiinteistönomistaja ja yritysjohtaja -kamut pysyy tyytyväisinä.

Äänestä lompakollasi, jos näet liikkeessä, esim. mäkkärissä pelkkää halpatyövoimaa ja arabia kaikuu keittiössä, mene muualle.

Pomojen puolustukseen median avulla valjastetut hyödylliset hölmöt tulevat varmasti paljastamaan itsensä sinulle narsisteiksi kertomalla kuinka sinä olet rasisti ja he jaloja anti-rasisteja, mutta älä välitä - he ovat noidanpolttajien jälkeläisiä, perusteettomat syytökset eivät maailmasta lopu, joten ne kannattaa jättää omaan arvoonsa. Sensuuri, vaientaminen, viha ja "häpeäisit!" huudot ovat läpi historian olleet muka-moraalisten moraalittomien työkaluja. Se ei ole muuttunut eikä tule muuttumaan, vaikka he kuinka haluaisivat väittää olevansa historian oikealla puolella. Historia ei ole samaa mieltä.

Kiitos ku tulit mun ted talkkiin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuitenkin temutan, koska äänestän kukkarolla ja vastustan halpatyövoimaa. Mulla on myös filippiiniläinen tuontivaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin kaikkia karvarannepizzerioita ja kebakioskeja.Tietysti myös niitä mättölöitä missä soi se Intialainen jollotusloulu.

Wolt ja Bolt en tilaa koskaan ja Foodora voi nuolla ikkunoitaan muiden masseilla.

Vierailija
4/12 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PKO, pohjois-karjalan osuuskauppa

https://pko.fi/

Suomalaiset on laitettu pihalle 

Vierailija
5/12 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tilaa valtamerialusta koska telakka ottaa baltian maista hitsareita vuokratyövoimaksi?

Asuu alle 6kk suomessa eikä näin maksa veroja suomeen.

Vierailija
6/12 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan boikotoi minulle halvempia hintoja. En saa ylämääni yhteiskunnan maksamana niin minulla ei ole varaa vaatia korkeampia maksuja

Vierailija
7/12 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen toiminut jo vuodesta 2015.

Vierailija
8/12 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PKO, pohjois-karjalan osuuskauppa

https://pko.fi/

Suomalaiset on laitettu pihalle 

Ylipäätään s-mafiaa saisi enemmänkin boikotoida. Aikamoisia valtamaana kaupunkien keskustat ja tappaa pienyrittäjät altaan.

Vierailija
9/12 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan boikotoi minulle halvempia hintoja. En saa ylämääni yhteiskunnan maksamana niin minulla ei ole varaa vaatia korkeampia maksuja

Juu, ymmärrän jos ei oo rahaa. Mutta jos voi ostaa muualta, tai pitäisi muutenkin jättää esim. mäkkärissä käynnit väliin, nyt olisi hyvä syy.

Ap

Vierailija
10/12 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä boikotoisin? Juuri oli 4 virolaista tekemässä kattoremontin. Tuli laadukas konesaumakatto 1/3 hinnalla suomalaiseen tarjontaa samoista materiaaleista.

Vierailija
11/12 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä boikotoisin? Juuri oli 4 virolaista tekemässä kattoremontin. Tuli laadukas konesaumakatto 1/3 hinnalla suomalaiseen tarjontaa samoista materiaaleista.

Niin, tää virolaisten käyttö meidän rakentajina onkin vähän vanhempi häpeä. Mutta ei tule niin kovasti takkiin siitä touhusta että jaksaisi pitää asiasta kovaa meteliä. He työllistyvät hyvin ja kulttuurit on yhteensopivia. Hitto vie kielikin on melkeen sama. Rikollisuus taitaa olla kans samaa tasoa. Joten ihan sama, nauti katostas.

Vierailija
12/12 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää koko homma on kyllä yks "täydellinen myrsky:"

1. Muuttajia jotka valmiita matkustamaan kauas valmiiseen pöytään

2. Firmoja jotka hyötyy halpatyövoimasta

3. Narsismin kulttuuri, joka on helppo valjastaa haukkumaan muita rasisteiksi ja ylistämään omaa suvaitsevaisuuttaan

Yksikin jos ois jääny puuttumaan, niin koko ilmiötä ei olis tapahtunut. Vuosittain jäis Suomelle 3-5 miljardia (pelottaa että enemmän) rahaa kukkaroon. Hullua miten jotkut jutut syntyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän