Sulhasen rumat kädet
Okei, en nyt halua kertoa liikaa yksityiskohtia ettei meitä tunnisteta, mutta olen menossa naimisiin, ja mieheni on aika lailla täydellinen. Ehkä vähän totinen, nauraa harvoin, mutta sen kanssa voin elää. Koska suoraan sanottuna, hän on komein koskaan näkemäni mies. Kaikki hänessä on täydellistä, minun makuuni.
Kaikki paitsi kädet. Ja viime aikoina minua on alkanut todella vaivata nuo kädet.
En vaan osaa ymmärtää, miten (minun mielestäni) maailman komeimmalla miehellä voi olla maailman rumimmat kädet. Kämmenet ovat omituisen lapiomaiset. Sormet eivät ole mitkään lyhyet nakkisormet, mutta eivät myöskään pitkät ja hoikat, vaan pitkät ja paksut, niinkuin jotkin hemmetin grillimakkarat. Mieheni on pitkä ja hoikka, ja hänen varteensa nyt vaan KUULUISI sellaiset pitkäsormiset ja kauniit, pianistin kädet. Kuten esim:
http://24.media.tumblr.com/840d34f6e31083d7529153428ca390f6/tumblr_mxct6hpGbd1qio7rzo2_r1_250.gif
Siis katsokaa nyt! Tuollaiset käsien kuuluisi olla. Mutta ei, täytyy olla tuollaiset apinamaiset makkaralapiot. Tästä on tullut ihan todellinen ongelma; minua on alkanut inhottaa jopa käsien yletön suonikkuus. Näkyvät suonet käsissä on ihan ok, jopa kauniit, mutta ei niitä kuulu olla NÄIN paljon! Jopa niissä makkarasormissa, ihan yököttävää.
Mitä voin tehdä asialle? Pitäisikö minun mennä psykiatrille vai voiko miehen käsiä mitenkään hoikistaa? Onko olemassa jotain harjoituksia tms?
Kommentit (32)
Mutta kai jollain on vastaavia kokemuksia? Jos ei käsistä niin jostain muusta häiritsevästä piirteestä, esim. ruma nenä tai rumat jalat muuten komealla miehellä.
Tehdäänkö käsille muuten mitään kauneusleikkauksia? Demi Moorelta on kai ainakin leikattu polvet nätimmäksi? Muistan lukeneeni näin jostain.
On sullakin ongelmat.
Yhdellä mun exällä oli kamalat pienet kädet. Ihan kuin lapsella. Ja kenkä oli vain kokoa 41, normaali naisen kengänkoko. Tosin se olikin vain 170cm. HYI.
Mutta ei minua haittaisi yhtään, jos mies olisi 170 cm ja pienikätinen ja -jalkainen. Yksi suurimmista ihastuksistanikin oli tällainen.
Mutta sulhasessani haittaa se, että hän on MELKEIN täydellinen, mutta tuollainen yksi typerä yksityiskohta pilaa kokonaisuuden. On vaikea keskittyä niihin upeisiin puoliin kun näkee vain nuo karmeat lapiokädet.
No huh huh. Toivottavasti olet provo. Kyllä minunkin miehessä on piirteitä joita en pidä viehättävänä. Minussakin on. Meissä kaikissa on. Olen lähtenyt siitä että hyväksyn rakkaat ihmiset juuri sellaisina kuin he ovat. Ainutlaatuisina yksilöinä.
Omat rintani ovat sanalla sanoen rumat. Pienet ja ruman muotoiset. Mutta oma mieheni antaa minun ymmärtää jumaloivansa niitä. Hän koskee rintojani, huomioi niitä seksin aikana ja kehuu niitä kauniiksi. En usko hetkeäkään että hän on ensimmäisen kerran rintani nähtyään pitänyt niistä. Tämmöinen kuitenkin olen ja onneksi kelpaan muillekin juuri omana itsenäni. Koita ap muuttaa suhtautumistasi.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:15"]
Mutta ei minua haittaisi yhtään, jos mies olisi 170 cm ja pienikätinen ja -jalkainen. Yksi suurimmista ihastuksistanikin oli tällainen.
Mutta sulhasessani haittaa se, että hän on MELKEIN täydellinen, mutta tuollainen yksi typerä yksityiskohta pilaa kokonaisuuden. On vaikea keskittyä niihin upeisiin puoliin kun näkee vain nuo karmeat lapiokädet.
[/quote]Mutta syy on nyt sussa, mee sinne hoitoon. (kuten itse ehdotit)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:09"]
On sullakin ongelmat.
Yhdellä mun exällä oli kamalat pienet kädet. Ihan kuin lapsella. Ja kenkä oli vain kokoa 41, normaali naisen kengänkoko. Tosin se olikin vain 170cm. HYI.
[/quote]
41 on kyllä aika lapio naiselle. Ja jos on 170cm niin aika outoa olis hirveen iso jalka.
Oh. Koko miehen kuuluisi olla linkin kaltainen täydellinen ilmestys <3__<3 oh Tom...
Mutta kun ei minua epätäydellisyys sinänsä häiritse. Minusta epätäydellisyydet ja kauneusvirheet ovat viehättäviä, tekevät ihmisestä persoonallisen ja ihanan.
Minua häiritsee vain nuo kädet. En voi ymmärtää, miten tuollaisella lähes jumalolennon kaltaisella ihmisellä voi olla tuollaiset kädet. Ja kädethän näkyvät koko ajan. Olisi vaikka jalat, niin niitä voisi rakastaakin. Tai isot pattipolvet ja rimpulat länkisääret, ei haittaisi yhtään. Mutta kädet!
Huomautuksena sanottakoon, että mieheni hiukset ovat mielestäni rumasti leikatut, mutta hän pitää siitä, joten en valita asiasta. Annan hänen pitää nuo hiukset ja rumat pyöreät aurinkolasinsa, joita vihaan. Joten en minä nyt niin pinnallinen ole.
Ne on ihanat työtä tekevän miehen kädet! :)
Elämä opettaa sinuakin. Pikku prinsessa.
Ehkä miehesi sairastaa psoriasista? Siskollani on psori, ja hänen kaikki somensa ovat muuttuneet makkaran näköisiksi. Suosittelen lääkärikäyntiä. Ehkä häät voidaan pelastaa?
No älä mene hänen kanssaan naimisiin, jos kerran häiritsee noin paljon. Saapahan mies arvoisensa naisen, eikä sinunkaltaistasi pinnallista akkaa.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:09"]On sullakin ongelmat.
[/quote]
Ai normaalin naisen kengänkoko on 41? Hahahaha. Eiköhän se normaali ole enemmänkin 37-38?
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:09"]On sullakin ongelmat. Yhdellä mun exällä oli kamalat pienet kädet. Ihan kuin lapsella. Ja kenkä oli vain kokoa 41, normaali naisen kengänkoko. Tosin se olikin vain 170cm. HYI. [/quote] Ai normaalin naisen kengänkoko on 41? Hahahaha. Eiköhän se normaali ole enemmänkin 37-38?
[/quote]
Eiköhän normaaliksi lasketa kaikki koot mitä kaupoissa tavallisesti myydään. 36-41 on ihan normaali naistenkenkien valikoima. Yleensä löytyy myös 42, mutta ei aina.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:09"]On sullakin ongelmat. Yhdellä mun exällä oli kamalat pienet kädet. Ihan kuin lapsella. Ja kenkä oli vain kokoa 41, normaali naisen kengänkoko. Tosin se olikin vain 170cm. HYI. [/quote] Ai normaalin naisen kengänkoko on 41? Hahahaha. Eiköhän se normaali ole enemmänkin 37-38?
[/quote]
Eiköhän normaaliksi lasketa kaikki koot mitä kaupoissa tavallisesti myydään. 36-41 on ihan normaali naistenkenkien valikoima. Yleensä löytyy myös 42, mutta ei aina.
[/quote]
Normaalilla tarkoitin siis lähinnä yleisintä. En usko että 41 on kovin yleinen naisilla...tai no ei voi tietää. Nykyään naiset ovat aika isokokoisia.
Oih isot kädet ja sormetkin kuin nippu kyrpiä...
Sellaisista sormista voi saada paljon iloa.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:41"] [quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:09"]On sullakin ongelmat. Yhdellä mun exällä oli kamalat pienet kädet. Ihan kuin lapsella. Ja kenkä oli vain kokoa 41, normaali naisen kengänkoko. Tosin se olikin vain 170cm. HYI. [/quote] Ai normaalin naisen kengänkoko on 41? Hahahaha. Eiköhän se normaali ole enemmänkin 37-38? [/quote] Eiköhän normaaliksi lasketa kaikki koot mitä kaupoissa tavallisesti myydään. 36-41 on ihan normaali naistenkenkien valikoima. Yleensä löytyy myös 42, mutta ei aina. [/quote] Normaalilla tarkoitin siis lähinnä yleisintä. En usko että 41 on kovin yleinen naisilla...tai no ei voi tietää. Nykyään naiset ovat aika isokokoisia.
[/quote]
Eihän "normaali" ole yhtä kuin "yleisin"? Verikokeissakin on viitearvot joiden sisälle mahtuu monta eri normaalia - ne voi olla yläkanttiin tai alakanttiin, mutta silti normaalit.
Sanotaanko niin, että kenkäkoko 41 on naisella yläkanttiin ja miehellä alakanttiin, mutta kummallakin ihan normaali.
Outoa kuvailla sulhastaan sanoin "Ehkä vähän totinen, nauraa harvoin, mutta sen kanssa voin elää." Ainoa hyvä puoli oli komeus ja siinäkin on miinuksena kädet. Menetkö miehen kanssa naimisiin vain komean naaman takia ja "ihan ok" luonteen?
Ei kannata mennä naimisiin lainkaan.
Psykiatri kutsuu...