Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka kehtaa mennä riehumaan bussiin ensinnäkin -

Vierailija
28.10.2014 |

siis kuka voi alentua niin että menee bussiin riehumaan miehelle - en vaan tajua kuinka joku viitsisi nolata itsensä sen verran, herrajumala....Idiootin kuva ihmiset saisi sinusta. Sitten tämä teko joka seurasi...olen sanaton. Olen vihainen ja harmi että tämä ns äiti kuoli, olisin halunnut hänet samaan selliin kun se Oulun ns äiti. Tuommoisten ei kuuluisi saada lapsia ikinä.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 10:18"]

Miksi suku ei auttanut? Missä kotiapu ja muu? MISSÄ?

[/quote]

Eivät olleet kuulema hakeneet apua, vaikka muijalla selkeä mielisairaus tmv.

Vierailija
62/67 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 10:14"]

Ette kai ole niin tyhmiä että luulette koko homman liittyvän vaan siihen että äiti olisi vinkunut " joudun hoitaa lapsia enempi kun sinä, en suostu, nyt on sun vuoro, varmasti et mee töihin kun hoidat noi lapset, se on nyt sun vuoro". Vaikka riitä ja viesti koski tota niin syyt on syvemmällä ja niitä me ei tiedetä.

[/quote]

No aika kummalta tuntuu, ettei viimeisessä viestissä kirjoittaisi siitä, mikä eniten mieltä on riivannut. Koska kirjoitti poliisin mukaan lastenhoidosta, suurimmat ongelmat lienevät olleet siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmehän me tiedä onko perhe käynyt perheneuvolassa, pariterapiassa!

Emme tiedä onko mies yrittänyt parhaansa!

Emme tiedä mitä suhteessa on tapahtunut, kumpi on "syyllinen"!

Totuus on se, ettei kukaan teistä varaudu siihen, että oma puoliso tekisi näin. Et sinä enkä minä sen enempää kuin perheen isä. Oli oma puoliso kuinka väsynyt ja vihainen tahansa. Normaalijärkiselle ei tule edes mieleen tällainen skenaario. Jos suhteessa kaikki mättää ja ollaan väsyneitä, syystä tai toisesta, yleensä erotaan viimeisenä keinona, ei tehdä laajennettua itsemurhaa. Puoliso on voinut yrittää kaikkensa ja silti kävi näin. Tämä teko on täysin normaalien "pelisääntöjen" ulkopuolella. Tekoon on turha etsiä syyllistä. Ainoa vähäänkään syyllinen voi olla mielensairaus.

Vierailija
64/67 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä av-mammojen pettämättömällä logiikalla (= isä osasyyllinen lasten murhaan, jonka äiti suoritti) myös nainen on osasyyllinen, kun mies raivostuu ja hakkaa hänet ja lapset sairaala-/hautakuntoon. Mitäs akka ärsytti jatkuvalla nalkutuksellaan, oma vika. Eikö niin?

Vierailija
65/67 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 10:25"]

Tällä av-mammojen pettämättömällä logiikalla (= isä osasyyllinen lasten murhaan, jonka äiti suoritti) myös nainen on osasyyllinen, kun mies raivostuu ja hakkaa hänet ja lapset sairaala-/hautakuntoon. Mitäs akka ärsytti jatkuvalla nalkutuksellaan, oma vika. Eikö niin?

[/quote]

Jos olet 18 niin nyt jankutat.

Olen itse kaikissa kommenteissani sanonut, että suhteessa on kaksi ihmistä. Molemmilla on vastuu suhteessa, ei vain toisella.

Vierailija
66/67 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tappaa lapsensa syy on miehen, jos mies tappaa lapsensa syy on miehen!

Voi luoja tätä miesvihaista yhteiskuntaa. Munkin lapsuus kului siihen että isäni joka oli kunnon kansalainen ja hyvä isä sai vuosikausia taistella meistä lapsista, jotta sai meidät alkoholistiäidiltä pois. Loppujen lopuksi saikin, mutta vahinkoa meille lapsille oli ehtinyt jo tapahtua pitkään. Ikinä en tule unohtamaa aikoja kun olin 9-12v, valitettavasti. 

Vierailija
67/67 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 09:50"]

Syyllistäkää vaan mies tästäkin. Hienoa.

[/quote]

En syyllistä miestä mutta tilanne voisi olla toinen jos olisi ottanut yhteyttä vaikka neuvolaan ja auttanut vaimoa saamaan apua. Avioliitto on toisen tukemista ja auttamista jos toinen on heikoilla.
[/quote]

Eivät olleet avioliitossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan