Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yläkerran naapuri, ei helv*tti

Vierailija
27.10.2014 |

En kestä enää...... Kuulen ku he käyvät vessassa tekemässä tarpeensa, ilmastointikanavan kautta kuulen keskustelut ja vielä Se, että tuolla asunnossa juostaan nähtävästi ympyrää joka päivä ja Semmonen töminä ja meteli, ja tälläkin hetkellä vauva huutaa (ymmärrettävää, mutta alkaa palamaan käpy!) näistä asioista kun ei oikein voi käydä valittamassa....... Johtuu huonosta ääni-eristyksestä. Mielenterveys järkkyy jo pikkuhiljaa, varsinkin tuosta tömistelystä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keväällä päästään vasta muuttamaan tästä pois. Seinänaapureista ei kuulu mitään vaikka ne pitää juhlia tuolla koko ajan, mutta yläkerrasta kuuluu liiankin paljon.... Ihmetyttää että miten Tää talo on oikein rakennettu :D -ap

Vierailija
22/26 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa maalle, jos ette kestä elämisen ääniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on. Koira leikkii leluillaan pitkin lattioita. Rouva ei pidä mattoja, koska ne karvaantuu niin nopeasti. Ja voin kertoa, että kuuntelisin tavallista keskustelua mielummin kuin tuota koiralle lässytystä. Itse yritän vaimentaa omia vessaääniäni.

Vierailija
24/26 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yläkerran naapurissa asui aikanaan vanha mies, jolla oli huono kuulo. Meidän ei tarvinnut itse avata tv:tä iltauutisten aikaan, sillä kuulimme uutiset yläkerran miehen tv:stä. Ei tämä meitä häirinnyt.
Nykyisen asunnon rappukäytävässä kuulee välillä naapurin lemmenleikit, kun eivät ymmärrä pitää väliovea kiinni. :D

Meille naapuri on valittanut koiran haukkumisesta. Pentukoira, joka tervehtii meitä haukkumalla, kun tullaan kotiin. Ei siis mikään jatkuva räksyttäjä. Ihan samoin ko. naapureiden koirat haukkuvat, tiedä sitten miten kehtaavat valittaa. Samasta asunnosta lähtee aivan järkyttävä meteli JOKA PÄIVÄ klo 21-00. Kerran olemme puuttuneet asiaan sillä heidän uhmaikäisellä lapsellaan oli tapana hakata pattereita jollain lelulla klo 22-23. Meni hermo siihen kolinaan ja kopautimme itse patteriin. Siihen loppui pattereiden kolistelu. Muuhun heidän elämöintiinsä emme ole puuttuneet. Asummehan kerrostalossa, jossa elämisen äänet kuuluvat. Ja meiltäkin kuuluu välillä ääntä, kun olemme lapsiperhe.

Vierailija
25/26 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan varmasti kaikkien unelmanaapureita. 2-vuotiaalla uhmaa ja herää yölläkin esittämään kaikenlaisia vaatimuksia ja huutaa aivan julmetusti mikäli niitä ei toteuteta. Lempileikkejä on kaivaa kattilat kaapista ja kolistella niillä. Lelujen heittely on myös oikein hauska leikki. Kiellän kolistelut mikäli kello on kovin vähän mutta klo 8 meillä on pahimmillaan oltu hereillä ja hyssyttelty taaperoa jo kolme tuntia ja minä annan kyllä sitten jo siinä vaiheessa leikkiä mitä lystää. Lisäksi perheessämme on vauva joka luonnollisesti myös herää yöllä itkemään. Onneksi kuitenkin on ns normaali vauva, ei siis mikään jatkuvasti itkevä koliikkilapsi. Mua oikeasti säälittää alakerran naapuri mutta eipä tälle tilanteelle oikein mitään voi.

Vierailija
26/26 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuzina surkeasti talot Suomessa rakennetaan? Mediän talossa ei kuulu pihaustakaan mistään, ei ylhäältä, sivuilta tai alhaalta. Yläpuolella on lapsiperhe, taapero ja leikki-ikäinen sekä koira eikä mitään ääntä. Tuntuu kuin yksin asuisi koko talossa.

Tai sitten Suomessa asumiseen kuuluu tuollainen kummallinen metelöinti.

t. Keski-Euroopasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi