ardinex kipulääke
Mulla on selkä ollut paskana kohta 10vuotta ja kuntoutuksen kautta olen oppinut sen kanssa olemaan, mutta välillä se vaan on niin kipeä että lääkkeitä on pakko ottaa että pääsee liikkeelle, nyt kun kelit kylmeni on selkä ollut ihan jumissa ja helvetin kipeä, kipu on aina hermosäryn tapaista perskankussa ja jalassa, itse selkäänhän ei koske ikinä, enkä ole ollut edes yli kahteen vuoteen saikulla selän takia.
Kaiken maailman lääkkeistä olen huomannut että ardinex on paras, vie kivun pois eikä aiheuta mitään muita oireita, lisäksi yöksi sirdalud.
Aamulla loppu lääkkeet ja soitin työterveyteen että uusivat reseptin ja vastaus oli että pitää mennä lekuriin koska on niin vahva lääke?? Vuoden on kestänyt edellinen 20kpl rasia.
Onko tuo oikeasti vahva kipulääke?
Lyricoista ja muista kun menee pönttö ihan sekaisin mutta ei tuosta ardinexista?
Lääke siis ardinex 200/30mg
Kommentit (2)
Ei ole tosiaankaan vahvimmasta päästä tuo lääke. Onko maksaongelmia tms, joita lääkäri haluaa tsekata. Hyvähän se on.
Itse olen vuosia uusinut vahvat kipulääkkeet ym ns. kolmiolääkkeet ihan soittamalla tai apteekin kautta. Nyt pyysin itse verikokeisiin, ettei maksa poksahda. Mulla on siis lääkkeitä, joista jää resepti apteekkiin. (ei tosin enää kun on sähköinen resepti käytössä)
mene lääkäriin ja kysy syy miksei uusi. Ardinexissa in ibuprofeenia, joten jospa koettaisit pärjätä Buranalla siihen asti että saat asian hoitoon. Jaksamista!
Ei se nyt niin vahva ole. Mutta kun siinä sitä kodeiinia 30mg niin opiaatti ja jotkut lääkärit ovat tarkkoja. Jos sinulla kulutus tuota luokkaa, ei uusimisessa luulisi olevan mitään ongelmaa. Keskivahvaan kipuun lääke.