Naiset: Miksi julkkikselta pitää saada seksiä? (is: Fani ehdotti seksiä Jarkko Aholalle)
https://www.is.fi/viihde/art-2000008263348.html
----------
– Varsin viehättävä nuori nainen kysyi: ”Jarkko, voisitko sä panna mua?” Puskista tullut kohtuullisen suora ehdotus yllätti sen verran, että en ihan heti saanut sanaa suustani. Niinpä nainen ehti jatkaa: ”Se olisi kunnia-asia myös mun poikaystävälle.”
---------
En miehenä tajua tätä groupie hommaa.
Kommentit (275)
Itsellänikin oli aikoinaan kova noste nuorena rokkitähtenä. Olin kuitenkin jo vakavassa parisuhteessa ja tiesin myöhemmin haluavani perustaa perheen puolisoni kanssa. Jätin siten rokkihommat pitkälti noiden itsensätyrkyttäjien takia. Tiesin että tiettyyn pisteeseen asti tuota ilmiötä pystyisin vastustamaan, mutta jos tarjonta on jatkuvaa ja aggressiivista, niin jossain vaiheessa seuraisi hairahdus joka rikkoisi sen tulevaisuuden jota olin itselleni rakentamassa.
Nuoruudessa eräs silloinen tähti pyysi mua takahuoneeseen kitaristin välityksellä ja En mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Ja nais-artisti keskeyttää keikan kun sille huudetaan "näytä tissit".
Huutista naisten kaksinaismoralismille. Elämme pellemaailmassa. Kiitos naiset, ja kiitos vihervasemmisto, kiitos feminismi
Onko totta että pystyn keskeyttämään joidenkin vastenmielisten Vihervassarien keikan huutamalla sitä? Mahtavaa…
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. Enemminkin kyse on ihastuksesta, jonka kanssa haluaa harrastaa seksiä...
Itse olen ihastunut erääseen räppäriin ja kyllä panisin hänen kanssaan (joo en ole menossa tarjoomaan), mutta en kyllä tuon Aholan kanssa panisi :D
SIlloin kun olin ihastunut työkaveriini halusin häntä silloin, enää en.
Ehkä kyse on tästä?
seksuaalinen ahdistelu on kaukana "ihastuksesta".
olet ihan saatanan törkeä seksisti
Nainen haluaa tuntea itsensä naiseksi. Naisesta pidetään huolta, hän on turvassa ja suojeltu. Jos tämä tunne menee pois, ei halua seksiä enää miehen kanssa. Nainen väsyy miehen seuraan.
Kun ei halua enää seksiä miehen kanssa, mitä on jäljellä?
Ehkä tuo esimerkin bändinainen koki kuitenkin olevansa lauman arvostettu jäsen. Eräänlainen alfa-äiti. Bändin miehet rakastivat häntä kuin yhtä heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nais-artisti keskeyttää keikan kun sille huudetaan "näytä tissit".
Huutista naisten kaksinaismoralismille. Elämme pellemaailmassa. Kiitos naiset, ja kiitos vihervasemmisto, kiitos feminismi
Onko totta että pystyn keskeyttämään joidenkin vastenmielisten Vihervassarien keikan huutamalla sitä? Mahtavaa…
Tää tais olla Eveliina tai Ellinoora. tjsp
Olen ollut BB-Kakin kanssa sillei :)
Naisilla on käsitys, että kun he pääsevät korkeassa sosiaalisessa asemassa (julkkis, rikas, poliitikko jne.) olevan miehen tai miesten panemaksi niin se nostaa myös heidän arvoasemaansa yhteiskunnassa.
Aloittajan esimerkki on vähän huono sikäli, että Jarkko Ahola on varsin hyvännäköinen mies. Olisi varmaan kannattanut valita esimerkiksi joku ulkonäöltään mahdollisimman tavis. Noita Jarkko Aholan tyyppisiä on nykyisin ja varsinkin hänen ikäluokassaan aika vähän, mutta jos vastaavan tyylinen mies olisi ei-julkkis, hänen suosionsa nousisi myös. Toisaalta on sukupuolesta riippumaton ilmiö, että seksiä on tarjolla ihmiselle, joka on hyvännäköinen ja tekee musiikkia tai muuta ihmisiä koskettavaa/ihastuttavaa. Siinä tulee tavallaan kaksinkertaistettua kyseisen henkilön "ihanuus".
Onhan miehissäkin kauniiden julkkisten kuolaajia.
Varmaan monet naiset haluavat geenejä ja hyväksytyksi tuloa.
Alkaispa miehet kertomaan näitä enemmänki julkisuuteen, muuttuis vähän tuo nykyinen yksipuolinen kuva asioista.
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa tuntea itsensä naiseksi. Naisesta pidetään huolta, hän on turvassa ja suojeltu. Jos tämä tunne menee pois, ei halua seksiä enää miehen kanssa. Nainen väsyy miehen seuraan.
Kun ei halua enää seksiä miehen kanssa, mitä on jäljellä?
Ehkä tuo esimerkin bändinainen koki kuitenkin olevansa lauman arvostettu jäsen. Eräänlainen alfa-äiti. Bändin miehet rakastivat häntä kuin yhtä heistä.
Miten tuo on mahdollista kun yksikään bändin jäsen ei nostanut tikkuakaan ristiin naisen eteen? :D
Tuota naista kohdeltiin kuin orjaa. Palvelija ja pano, se oli hänen roolinsa.
Minun tulkintani oli että naista kiinnosti vain miehet jotka alistivat häntä, se loi tunteen alfojen vaikutuspiirissä olemisesta. Kaikki kivat feminismiin uskovat miehet saivat aina pakit suorilta, ja usein sillä meiningillä että hyi v*ttu mene heikko mies pois siitä pyörimästä.
Mä katoin sen Mötley Crue-elokuvan ja ihmettelin et naiset on jo 80-luvulla ollu tommosia että ne heti tarjoaa pesää. Ne nylkytti joka paikassa naisia ja en usko että se ees on mitenkään itsekehua siinä leffassa.
Ne Mötley Cruen jätkät oli vielä ihan variksenpelättimen näkösiä :D
Vierailija kirjoitti:
Alkaispa miehet kertomaan näitä enemmänki julkisuuteen, muuttuis vähän tuo nykyinen yksipuolinen kuva asioista.
Harva uskaltaa.
Ensimmäinen joka avautuu, ottaa riskin lynkkaamisesta koska "vähätteli naisten kokemuksia" tai "yritti tehdä uhreista syyllisiä".
Optioina on olla 100% samaa mieltä naisten kanssa tai olla sanomatta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onhan miehissäkin kauniiden julkkisten kuolaajia.
Varmaan monet naiset haluavat geenejä ja hyväksytyksi tuloa.
On toki, mutta kyseiset naiset kelpaisivat näille miehille ihan yhtä hyvin (ellei paremminkin), vaikka he eivät olisi julkkiksia. Se naisen julkkis-status ei tuo miesten silmissä hänelle mitään lisäarvoa. Sen sijaan miehen arvo laskee naisten silmissä, jos hän on "vain" hyvännäköinen, mutta ei julkkis/rikas.
Vierailija kirjoitti:
Tuo naisten kaksinaismoralismi on vastenmielistä.
Eri miehille eri säännöt.
Feminismi vaikuttaa todellisuudessa olevan äärikonservitismia. Samaan aikaan kun miehiä ripitetään, johtavia uroksia ihaillaan enemmän kuin koskaan ja erilaiset monen naisen suhteet yleistyvät.
Todellisuudessa halutaan vain laittaa betat ja omegat ruotuun. Näiden miesten hommana on olla hyödyllisiä ja nöyriä, oikeus sikailla on vain alfoilla. Kivikausi takaisin.
Miten niin kaksinaismoralistista? Totta kai eri miehille on eri säännöt. Seksuaalisesti minun mielestäni haluttava mies saa seksiä kanssani, mutta sellainen mies ei saa, jonka kanssa en halua seksiä ja joka ei ole minusta seksuaalisesti haluttava. Toisaalta se seksikäskin voi torpata mahdollisuutensa typerällä käytöksellä. Näinhän se menee. Ei kaikkien kanssa voi panna, muuten ei ehtisi elämässä muuta tehdäkään kuin jaella seksiä tasapuolisuuden vuoksi jokaiselle vastaantulijalle. Tottakai ne seksikumppanit valitaan ihan oman maun mukaan, ja siitä on todellakin tasapuolisuus kaukana. Niin pitää ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ei kukaan kampanjoi.
Hei laittakaa ihmeessä kampanja pystyyn! Haluaisin nähdä kampanjan seksiehdotuksista Aholalle, tai sitten vastaavasti kampanjan sen puolesta, että seksiehdotuksia pitäisi tulla muillekin kuin hyvännäköisille rokkareille. No, hihat heilumaan ja kansalaisaktivismia kehiin!
Riittäisikö ilman rahaa ja maineta?
Ja enpä tiedä tuosta naisen eteen tekemisstä. Tuntuvat vaihtavan naista vieläkin kuin sukkia.