Ismo Leikola voitti juuri "Maailman hauskin ihminen"-tittelin.
Stand up-kisa käytiin legendaarisella Laugh Factory-clubilla Hollywoodissa. Samalla lavalla ovat esiintyneet mm. Chris Rock, Roseanne Barr, Jim Carrey, Jay Leno... äänestys tapahtui netissä ja Leikola sai yli 159000 ääntä, kun toiseksi tullut Pakistanin edustaja sai alle 60000 ääntä. Onnea Leikolalle!
Kommentit (63)
Miksi pitää näin negatiivisesti suhtautua ja pilkata, että eipä tainnu olla kummonen kilpailu, kun voitti. Tosi perseestä tommonen. Vähän vois pitää omiensa puolta ja kannustaa. Hyvä Ismo!! :)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 22:06"]
Missä oli kaikki britit ja amerikkalaiset kisaajat? Jotenkin tuosta skabasta tulee mieleen joku ihan pilipalakilpailu.
[/quote]
Tottakai tuo on ihan pilipali-kilpailu. Missään ulkomailla isot mediat ei ole maininneet tai edes kuulleet koko kilpailusta. Suomessa tuosta on taas jauhanut kaikki iltalehdet viikkotolkulla, niinku tuo ois joku Oscar tai Grammy gaaloihin verrattava... ja kuinkahan moni noista Ismon äänistä on suomalaisten antamia, varmaan 90%, sen verran kovasti tota hommaa on täällä mainostettu ja "kerjätty" äänestämään suomipoikaa.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:38"]No onnea vaan... Vaikka itse suhtaudunkin tällaisen skaban voittoon hieman skeptisesti. Ilmeisesti äänestys oli mahdollista tehdä sokkona, näkemättä edes mitä äänestää?
[/quote]Oot vaan kade!
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 23:25"]
Miksi pitää näin negatiivisesti suhtautua ja pilkata, että eipä tainnu olla kummonen kilpailu, kun voitti. Tosi perseestä tommonen. Vähän vois pitää omiensa puolta ja kannustaa. Hyvä Ismo!! :)
[/quote] No kun se oli aika kamala. Mikki tarisi kadessa ja ummm, aarrr, ehhh ennenkuin sai seuraavan lauseen ulos ja aksenttia oli senverran etta joitakin sanoja ei ymmartanyt muut kuin toiset suomalaiset. Vitsit paranivat loppua kohti mutta ulosanti ei.
Pitää olla helvetin heikko hevonen, jos on ihmistä heikompi. Tosiasiassa kaakki ei todennäköisesti edes huomannut Leikolan hipaisua :D
Oletteko nähneet hevosta läheltä?
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 23:39"]
[/quote] No kun se oli aika kamala. Mikki tarisi kadessa ja ummm, aarrr, ehhh ennenkuin sai seuraavan lauseen ulos ja aksenttia oli senverran etta joitakin sanoja ei ymmartanyt muut kuin toiset suomalaiset. Vitsit paranivat loppua kohti mutta ulosanti ei.
[/quote]
Tuohan kuuluu vaan siihen sen tyyliin! :D Ihan samanlainenhan se on suomeksi.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 23:45"]
Pitää olla helvetin heikko hevonen, jos on ihmistä heikompi. Tosiasiassa kaakki ei todennäköisesti edes huomannut Leikolan hipaisua :D
Oletteko nähneet hevosta läheltä?
[/quote]
Siis mitä vittua? Ei tässä nyt kyse oo siitä Ismon lyönnin tuottaman kivun määrästä vaan siitä, että äijä oikeesti löi eläintä. Mun mielestäni aika helvetin naurettava ja keskenkasvuinen tapa reagoida siihen kun itse mokaa kilpailussa, vai mitä mieltä? Luulisi maailman hauskimman ihmisen osaavan suhtautua tollaiseen viihdekilpailuun huumorilla.
Kyllä Ismo oli noista hauskin mutta silti vähän epäilen sitä että muiden maiden medioissa ois ollu yhtä paljon kisasta juttua jos vertaa Suomen medioihin (kaikkialle jatkuvasti uutisia ja äänestääänestääänestä-kehotuksia)
Leikolan huumori on väkisin väännettyä puujalkahuumoria. Uppoo hyvin tyhmään suomalaiseen. Kaikki on jo kuultu ja toistaa vain vanhoja vitsejä.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 00:45"]
Kyllä Ismo oli noista hauskin mutta silti vähän epäilen sitä että muiden maiden medioissa ois ollu yhtä paljon kisasta juttua jos vertaa Suomen medioihin (kaikkialle jatkuvasti uutisia ja äänestääänestääänestä-kehotuksia)
[/quote] Jos Ismo ei olisi ollut siella kisailemassa niin olisiko Suomen mediassa ollut mitaan mainintaa tasta kisasta? Kuinka moni suomalainen olisi tietanyt aanestaa?
Täysi hömppäkilpailu, Suomessa innostutaan aina jos jossain on suomalainen. Oikeastihan tuosta kilpailusta ei ole kuullut juuri kukaan, samamlaisia on koko ajan jossakin. Ja Ismon äänestäjät olivat lähinnä suomalaisia. Ja kuinkakohan moni edes katsoi noita esityksiä, ainakaan kaikkia ennen äänestämistä?
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:51"]Siis mä en vaan tajua mitä hauskaa tollasessa änkyttäjässä on? Ja meni muutenkin maku koko äijään sillon kun se löi sitä hevosta. [/quote] Mikä juttu tää on? Musta tuntuu, että kaikko suomalaisesti ovat ihan pimeesti äänestäneet Leikolaa ja siksi voitti. Ilmeisestihän äänestää sai useammin kuin kerran. Mun mielestä Leikolan vitsit ovat ok, mutta en kestä sitä muminaa ja sanojen nieleskelyä.
[/quote]
Tuplaäänet karsittiin ja edelleenkin muiden finalistien maissa on enemmän ihmisiä kuin Suomessa, sen kuin olisivat äänestäneet. Muiden esitykset olivat latteita sekä minun että yleisön mielestä, reaktioista päätellen, Ismo sen sijaan kirvoitti paljon naurua.
Kilpailuun osallistui melko ansioituneitakin koomikkoja, mutta he putosivat pois aiemmin. Leikola on varmaan niin uusi ja erilainen että uppoaa yleisöön.
[/quote]
Suomi oli varmaan ainoa maa, jossa kilpailu oli esillä jatkuvasti lehtien nettisivuilla yms. ja jossa ihmisiä painostettiin äänestämään Ismoa.
palstamamma ei mitään unohda, eikä anteeksi anna, vaikka kerjäisi. Ihmisellä ei ole mahdollisuutta mokata. Palstamamma on täydellinen ja vaatii kaikilta täydellisyyttä.
Hienoa Ismo!
Olisi veistänyt vitsin siitä hevosesta ja metvurstista sekä suomalaisten kateudesta.
Minun paappanikin löi nyrkillä hevosta turpaan. Se oli vanha tapa kouluttaa hevosia. Myös lapsia lyötiin.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:51"]Siis mä en vaan tajua mitä hauskaa tollasessa änkyttäjässä on? Ja meni muutenkin maku koko äijään sillon kun se löi sitä hevosta. [/quote] Mikä juttu tää on? Musta tuntuu, että kaikko suomalaisesti ovat ihan pimeesti äänestäneet Leikolaa ja siksi voitti. Ilmeisestihän äänestää sai useammin kuin kerran. Mun mielestä Leikolan vitsit ovat ok, mutta en kestä sitä muminaa ja sanojen nieleskelyä.
[/quote]
No höps, sehän sai ehdottomasti kovimmat aploditkin kun vertaa muihin.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 03:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 21:21"]
[/quote]
Tuplaäänet karsittiin ja edelleenkin muiden finalistien maissa on enemmän ihmisiä kuin Suomessa, sen kuin olisivat äänestäneet. Muiden esitykset olivat latteita sekä minun että yleisön mielestä, reaktioista päätellen, Ismo sen sijaan kirvoitti paljon naurua.
Kilpailuun osallistui melko ansioituneitakin koomikkoja, mutta he putosivat pois aiemmin. Leikola on varmaan niin uusi ja erilainen että uppoaa yleisöön.
[/quote]
Suomi oli varmaan ainoa maa, jossa kilpailu oli esillä jatkuvasti lehtien nettisivuilla yms. ja jossa ihmisiä painostettiin äänestämään Ismoa.
[/quote]
Niin, eli veikkailet kyllä kaikenlaista negatiivista, mutta et vaivaudu todistamaan mitään.
Ei ihmiset "painostuksesta" äänestä. Itse katsoin kaikki esitykset ja äänestin parasta.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 22:25"]Ei se katuminen riitä...
http://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/koomikko-suuttui-hevoselle-loi-nyrkilla-paahan/2904580
[/quote]
Sori alapeukusta, piti olla ylöspäin!
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:34"]
Stand up-kisa käytiin legendaarisella Laugh Factory-clubilla Hollywoodissa. Samalla lavalla ovat esiintyneet mm. Chris Rock, Roseanne Barr, Jim Carrey, Jay Leno... äänestys tapahtui netissä ja Leikola sai yli 159000 ääntä, kun toiseksi tullut Pakistanin edustaja sai alle 60000 ääntä. Onnea Leikolalle!
[/quote] Ei kayty Hollywoodissa vaan Las Vegasissa. Noita 'legendaarisia' Laugh Factoreita on ympari USAa. Taisi Pakistanin nettiaanestajat huokaista EVVK.