Mistä voi johtua normaalia niukempi kuukautivuoto?
Olen 29-v. nainen. Yleensä menkat ovat erittäin runsaat eli vuotoa tulee päivässä jopa desilitra. Nyt tässä kierrossa olen lähes koko menkkojen ajan pärjännyt pikkuhousunsuojalla/siteellä. Minulle hyvin epänormaalia. Mistä voisi johtua? Endometrioosia sairastan ja kipuja on paljon, mutta tässä kierrossa niitäkin on ollut vähemmän. Yritän tulla raskaaksi, joten pettymys oli suuri kun menkat alkoivat taas, myöhässä.
Kommentit (18)
Oliko edelliset tavanomaista pidemmät ja runsaammat
Vierailija kirjoitti:
Raskaana?
Samaa ajattelin. Onko ap tehnyt raskaustestiä?
Desi päivässä ei ole normaalia.
Koko määrän pitäisi olla desin luokkaa.
Vastaus: mistä noista aina tiesi, joskus oli runsaammat, joskus niukemmat vuodot.
T Täti 54v
Onko kohdun rakenne ultrattu? Jos sulla on herttakohtu tai kaksi kohtua? Ei estä raskaaksi tulemista, mutta voi vaikuttaa sikiön kasvuun täysi-aikaiseksi.
Ei muuten ole mitenkään tavatonta.
Vierailija kirjoitti:
Oliko edelliset tavanomaista pidemmät ja runsaammat
Itse asiassa olivat..
Ap
Sinuun pumpattu sperma oli laadukasta
Raskauteen on vaikea uskoa, koska rintoja ei arista tai mitään. Lisäksi se vähäinen veri, jota tuli, oli myös osittain ihan kirkasta. Nyt kuukautisten loppupuolella minulla on ollut voimakasta hikoilua ja pahoinvointia. Voivatko esivaihdevuodet tulla jo tässä iässä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Raskauteen on vaikea uskoa, koska rintoja ei arista tai mitään. Lisäksi se vähäinen veri, jota tuli, oli myös osittain ihan kirkasta. Nyt kuukautisten loppupuolella minulla on ollut voimakasta hikoilua ja pahoinvointia. Voivatko esivaihdevuodet tulla jo tässä iässä?
Ap
Ei kaikilla arista rinnat odottaessa. Olen kuullut, että itse asiassa niillä, joilla aristaa PMS:n aikana, raskaana ei tullut samoja oireita.
Vierailija kirjoitti:
Ovuloimaton kierto?
Tein positiivisia ovulaatiotestejä ko. kierrossa. Ja oireet olivat voimakkaat. Eli sekään ei selitä..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pahoinvointi ei ole tyyppillinen vaihdevuosioire, mutta raskausoire se voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaana?
Tämä, mulla oli kolme kk tuollaista ennenkuin menkat loppui kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaana?
Tämä, mulla oli kolme kk tuollaista ennenkuin menkat loppui kokonaan.
Aristiko rinnat?
Kiitos kaikille asiallisista vastauksista. Kai se on mentävä testiostoksille tänään.
Ap
Ovuloimaton kierto?