Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ismo Leikola voitti juuri "Maailman hauskin ihminen"-tittelin.

Vierailija
27.10.2014 |

Stand up-kisa käytiin legendaarisella Laugh Factory-clubilla Hollywoodissa. Samalla lavalla ovat esiintyneet mm. Chris Rock, Roseanne Barr, Jim Carrey, Jay Leno... äänestys tapahtui netissä ja Leikola sai yli 159000 ääntä, kun toiseksi tullut Pakistanin edustaja sai alle 60000 ääntä. Onnea Leikolalle!

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:34"]

Stand up-kisa käytiin legendaarisella Laugh Factory-clubilla Hollywoodissa. Samalla lavalla ovat esiintyneet mm. Chris Rock, Roseanne Barr, Jim Carrey, Jay Leno...[/quote]

Joo ja yks BB-asukas oli viime viikolla samalla lavalla jolla on esiintynyt Dizzy Gillespie, mutta se nyt ei vaan merkkaa mitään jos ei tiedetä ketä ton Leikolan kilpailijoina oli tossa skabassa.

[/quote]

Pääskö Niko lavalle Kanyen keikalla?

[/quote]

Ei ollut Niko eikä Kanye kyseessä.

Vierailija
22/63 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:51"]Siis mä en vaan tajua mitä hauskaa tollasessa änkyttäjässä on? Ja meni muutenkin maku koko äijään sillon kun se löi sitä hevosta. [/quote] Mikä juttu tää on? Musta tuntuu, että kaikko suomalaisesti ovat ihan pimeesti äänestäneet Leikolaa ja siksi voitti. Ilmeisestihän äänestää sai useammin kuin kerran. Mun mielestä Leikolan vitsit ovat ok, mutta en kestä sitä muminaa ja sanojen nieleskelyä.

[/quote]Ei. Kyllä häntä on äänestetty ympäri maailman. Se juntti "mitä mä täällä teen"-habitus yhdistettynä pirun fiksuihin näkökulmiin, loistavaan sketsien kirjoitustaitoon ja lyömättömään rytmitajuun ovat se hänen juttunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:51"]Siis mä en vaan tajua mitä hauskaa tollasessa änkyttäjässä on? Ja meni muutenkin maku koko äijään sillon kun se löi sitä hevosta. [/quote] Mikä juttu tää on? Musta tuntuu, että kaikko suomalaisesti ovat ihan pimeesti äänestäneet Leikolaa ja siksi voitti. Ilmeisestihän äänestää sai useammin kuin kerran. Mun mielestä Leikolan vitsit ovat ok, mutta en kestä sitä muminaa ja sanojen nieleskelyä.

[/quote]

Tuplaäänet karsittiin ja edelleenkin muiden finalistien maissa on enemmän ihmisiä kuin Suomessa, sen kuin olisivat äänestäneet. Muiden esitykset olivat latteita sekä minun että yleisön mielestä, reaktioista päätellen, Ismo sen sijaan kirvoitti paljon naurua.

Kilpailuun osallistui melko ansioituneitakin koomikkoja, mutta he putosivat pois aiemmin. Leikola on varmaan niin uusi ja erilainen että uppoaa yleisöön.

Vierailija
24/63 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hevosjuttu on?

Vierailija
25/63 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 21:34"]

Mikä hevosjuttu on?

[/quote]

Googlaa "Ismo Leikola löi hevosta". Haulla tulee esim. Iltalehden juttu aiheesta.

Löi nyrkillä hevosta päähän Tallitähdet-ohjelmassa.

(Pahoittelen, linkin laittaminen ei onnistunut.)

Vierailija
26/63 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauroin ihan katketakseni sille showlle. Leikolan jutut oli oikeasti hauskoja. Muiden jutut tosi teennäisiä.

Vierailija
27/63 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oli kaikki britit ja amerikkalaiset kisaajat? Jotenkin tuosta skabasta tulee mieleen joku ihan pilipalakilpailu.

Vierailija
28/63 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 22:06"]

Missä oli kaikki britit ja amerikkalaiset kisaajat? Jotenkin tuosta skabasta tulee mieleen joku ihan pilipalakilpailu.

[/quote]Hmmm. Kisan tarkoituksena on edistää maailmanrauhaa keräämällä koomikkoja kaikista maailman kolkista ja saada ihmiset nauramaan. Osallistujia oli myös yhdysvalloista ja briteistä. Eivät päässeet finaaliin.

Vierailija
29/63 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt liikaa tuomitko siitä hevosjutusta, on katunut sitä kyllä.

http://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/ismo-leikola-hevoskohusta-maine-pilalla/2906188

Vierailija
31/63 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua jotenkin, että stand up-koomikko on jonkun mielestä pilalla jos on joskus törttöillyt. Ei se hänen ammatinharjoittamisensa kvaliteettiin vaikuta mitenkään vaikka olisi ihan täyspaska tyyppi. Mitä ihminen ei tokikaan automaattisesti ole mokattuaan. Sitä paitsi hevosilla on iso pää ja paksu kallo. Ja kaiken lisäksi niitä jopa syödäänkin, siinä on joku huitaisu aika pikku juttu.

Vierailija
32/63 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 22:06"]

[/quote]Hmmm. Kisan tarkoituksena on edistää maailmanrauhaa keräämällä koomikkoja kaikista maailman kolkista ja saada ihmiset nauramaan. Osallistujia oli myös yhdysvalloista ja briteistä. Eivät päässeet finaaliin.

[/quote]

Okei, kiitos selvennyksestä, että heitä on siis ollut. Mulla on ollut koko ajan käsitys, että siellä on ollut vain muutamia maita ja just vain näitä pieniä kyliä, kuten Suomi. Brittihuumoriakin kun aina pidetään niin ykkösluokan huumorina, niin ajattelin, että tokihan se finaalissa olisi jos kisassa olisi. Itse en kyllä ole koskaan brittihuumorille lämmennyt, niin sinällään ei yllätä... ;)

Vierailija
33/63 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISMO LEIKOLA ON MAAILMAN KIUSALLISINTA SEURATTAVAA.

MYÖTÄHÄPEÄ

Vierailija
34/63 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 22:29"]

ISMO LEIKOLA ON MAAILMAN KIUSALLISINTA SEURATTAVAA.

MYÖTÄHÄPEÄ

[/quote]Veikkaan, että Leikolaa kiinnostaa suuresti myötähäpeäsi ja mielipiteesi yhdysvaltain kiertueella. ;)

Vierailija
35/63 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 22:26"]

Hassua jotenkin, että stand up-koomikko on jonkun mielestä pilalla jos on joskus törttöillyt. Ei se hänen ammatinharjoittamisensa kvaliteettiin vaikuta mitenkään vaikka olisi ihan täyspaska tyyppi. Mitä ihminen ei tokikaan automaattisesti ole mokattuaan. Sitä paitsi hevosilla on iso pää ja paksu kallo. Ja kaiken lisäksi niitä jopa syödäänkin, siinä on joku huitaisu aika pikku juttu.

[/quote]

Ainakin itse sain tuosta eläinrääkkäysepisodista sellaisen kuvan, että siinä on taas yksi huonoitsetuntoinen  "hauska ja lupsakka" mies, joka purkaa omaa pahaa oloaan nyrkeillään itseään heikompiin. En sano että sellainen on, mutta tyypilliseltä vaimonhakkaajaltahan tuo ulospäin vaikuttaa.

Vierailija
36/63 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 22:26"]

[/quote]

Ei se koomikko ole pilalla, mutta mä en ihan periaatteestakaan tue ihmisiä, jotka ovat väkivaltaisia. Varsinkin eläimiä kohtaan. Jos jonkun ensimmäinen reaktio epäonnistuttuaan on lyödä eläintä päähän niin kertoo kyllä todella paljon ihmisestä. On kaikki muutkin olleet väsyneitä tai stressaantuneita, mutta eivät silti mätki muita.

Vierailija
37/63 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finaalissa: Suomi, Pakistan, Ranska (Mustapha El Atrassi), UAR, Spain.

Yleisona (nauhoituksesta paatellen) kymmenen hekottajaa. Vahan ajan kuluttua alkoi jo tunnistaa ne.

Vierailija
38/63 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän meinaa huumoria repiä tiistaina Nurmeksessa?

Vierailija
39/63 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on maailmassa tympeetä porukkaa, jos Leikola hauskin. :(

Vierailija
40/63 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2