Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko koskaan vastanneet miehellenne tulleisiin viesteihin?

Vierailija
27.10.2014 |

Siis tekstiviesteihin, whatsup-viesteihin jne. Olen hieman hämmentynyt, sillä exäni uusi nainen vastasi juuri viestiini, jonka olin suunnannut exälleni. Kysymykseni ei ollut mielestäni mikään kummoinen. En havittele exääni takaisin, vaan kuvittelin meidän olevan edelleen väleissä keskenämme. Elän itse parisuhteessa uuden mieheni kanssa ihan toisessa kaupungissa, eikä kyse ole siis siitä, että vainoaisin exääni. Olen nyt hieman huvittunut saamastani viestistä. Toisaalta henkilön iän huomioonottaen en yhtään ihmettele tätä käytöstä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up Haluaisin tietää onko tää ihan normaalia, että parisuhteessa annetaan kopeloida toisen kännykkä ja vielä vastata toiselle tulleisiin viesteihin?

Vierailija
2/19 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:10"]

Tuntui vaan kummalta saada viesti, jossa kerrottiin suunnilleen näin "Pena (nimi muutettu), jää huomenna lomille...dipadapadaa jne." Eipä kauheasti huvita enää uskoutua omista asioistaan, kun ei tiedä kuka ne viestit lukee saati kuka niihin vastaa.

[/quote]

Kerro vielä miksi haluat uskoutua asioistasi eksälle? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vastaan jos esim mies ajaa autoa tms ja ei pysty vastailla. Avaan kyllä myös kaikki miehen kirjeetkin. On sovittu näin koska ovat yleensä laskuja ja minä hoidan maksamisen

Vierailija
4/19 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:10"]

Tuntui vaan kummalta saada viesti, jossa kerrottiin suunnilleen näin "Pena (nimi muutettu), jää huomenna lomille...dipadapadaa jne." Eipä kauheasti huvita enää uskoutua omista asioistaan, kun ei tiedä kuka ne viestit lukee saati kuka niihin vastaa.

[/quote]

Kerro vielä miksi haluat uskoutua asioistasi eksälle? 

[/quote]

Jos pidän häntä vaikka ystävänäni? Tuntuu jotenkin niin tyhmältä ja lapselliselta koko tilanne, eihän kenenkään muunkaan kaverin viestejä tarvitse antaa tyttöystävälle luettavaksi oli henkilö sitten mies tai nainen.

Vierailija
5/19 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:07"]No joskus se huutelee että " kato kuka laitto viestiä " ja kun katon niin "vastaa sille että.." mut en omin luvin mene ronkkimaan :D
[/quote]

Näin. Ja yleensä odottaa jotain viestiä eli tietää keneltä viesti todennäköisesti on ja ajaa esim. autoa eli ei pysty itse vastaamaan. Mihinkään yllättäen tulleisiin viesteihin ei kosketa.

Vierailija
6/19 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa minäkin vastaillut useasti ja kun olin vauvan kanssa kotona, niin miea unohteli joitakin kertoja puhelimen kotiin ja soitteli töistä ja pyysi lukemaan mahdolliset viestit ja vastaamaan, jos tarvis. Niin ja jos on saunassa ja puh piippaa, niin sitten yms.

Ilman lupia en miehen puhelimeen koske, mutta hän on niin avoin, ettei puhelimensa ole mitenkään piilotettu. MUTTA mun puhelimeen hän ei saa koskea :) minulla ja ystävilläni on paljon pitkiä henkeviä juttua keskusteluissa eikä olisi reilua ystäviäni kohtaan, että mieheni ne näkee. Miehen viestit on lähinnä "mennääks treenaa" -tyyppisiä.

Eli vastaus, joo, joskus.

Vierailija
7/19 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:38"]

up Haluaisin tietää onko tää ihan normaalia, että parisuhteessa annetaan kopeloida toisen kännykkä ja vielä vastata toiselle tulleisiin viesteihin?

[/quote]

Av:lla se on normaalia ja jopa suotavaa, oikeassa elämässä ei.

Vierailija
8/19 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:38"]

[/quote] Meillä ainakin ihan normaalia, kummallekn ei tule sellaisia viestiä ettei niitä voisi katsoa, 

Vierailija
9/19 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette siis yllättyisi, jos joku kaverinne puoliso vastaisikin viestiinne, jossa kysytään esimerkiksi kaverinne kuulumisia esim. "Hei, *kaverin nimi* kuuluu hyvää. On välillä ollut vähän rankkaa, mutta onneksi *kaverin nimi* jää huomenna lomille".

Itselleni tuli ainakin vähän kumma olo tästä, sillä en tiennyt, että viestejäni lukee joku muu. Tai oikeastaan eniten yllätti se, etten enää tiedä, kuka viesteihini on aiemmin vastannut: exäni vai tämän nainen.

Vierailija
10/19 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän tossun alla

Vierailija
11/19 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on nyt heidän suhteen säännöt ja tavat, ne voivat poiketa niistä mitä sinulla oli eksäsi kanssa. Et voi asialle mitään. Mieti jatkossa mitä kirjoitat heille.

Vierailija
12/19 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kännykkään ei kosketa!

Vierailija
13/19 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus se huutelee että " kato kuka laitto viestiä " ja kun katon niin "vastaa sille että.." mut en omin luvin mene ronkkimaan :D

Vierailija
14/19 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/19 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia käytöstä mustasukkaiselta naisihmiseltä.

Vierailija
16/19 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:07"]

No joskus se huutelee että " kato kuka laitto viestiä " ja kun katon niin "vastaa sille että.." mut en omin luvin mene ronkkimaan :D

[/quote]

Sama homma meillä.

Viime laitoin miehen äidille viestiä miehen puolesta. 

Vierailija
17/19 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan joo ja kerran sammutin sen herätyskellon kun en halunnu et lähtee aamulla:(

Vierailija
18/19 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä anna kenenkään koskea viesteihini paitsi puheluun voin antaa vastata jos kyseessä on esim. joku yhteinen kaveri ja olen esim. Paskalla.

Vierailija
19/19 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa terveen aikuisen suhteen "säännöiltä ja tavoilta". En voi muuta kuin nauraa. Auta armias, jos minä olisin ollut tuollainen urkkija exäni aikoihin. Ap