Paukamat alapäässä naisella
Tänä on vain naisille, onko teiltä koskaan puhkaistu ilman puudutusta harmittomia paukamia häp...huulista? Minulle gynekologi teki niin ja voi hitsi että sattui ja verta tuli. Heti toimenpiteen jälkeen kipu lakkasi. Yksi paukamista eli isoin, oli aterioima. Gynekologi näytti sitä minulle ja se oli kuin muikun pää tai vielä isompi...
Kommentit (67)
Yleislääkäri puristi eikä varoittanut ensin. Huusin kivusta.
No hyi hlvetti oisit pitäny omana tietonas
Minä paukauttelen alapään paiseet itse! Hihi🤭
Naiset eivät tunnetusti kestä lainkaan kipua. Mies ei olisi edes kulmiaan kohottanut.
Vierailija kirjoitti:
No hyi hlvetti oisit pitäny omana tietonas
Miksi luet tätä?
Siis millaisia toosia teillä oikein on???Hyi helv..🤢🤮 onneks en oo tollasta paisetoosaa koskaan joutunut itse näkemään.😫
Peskää se pimpsa ja vaihtakaa alkkareita niin ei tule paukamia.
Vierailija kirjoitti:
Siis millaisia toosia teillä oikein on???Hyi helv..🤢🤮 onneks en oo tollasta paisetoosaa koskaan joutunut itse näkemään.😫
Tuli kieltämättä vähän oksua suuhun tuota lukiessa.
Se oli sen viime viikon jännämiehen irronnut mulkunpää joka oli juuttunut kiinni häppäreihisi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät tunnetusti kestä lainkaan kipua. Mies ei olisi edes kulmiaan kohottanut.
Niin kun mies synnyttääkin silmää räpäyttämättä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin! Ja kärsii stoalaisesti kaikki kuukautisiin liittyvät kivut. Miten usein olet kuullut miehen valittavan menkkakivuista? Aivan.
On paise tai ajos miksi nyt haluaa nimittää. Uloimmasta huulesta. Kylmäpakkausta hetki ja skapelli käteen. Kiroilin ! Rankasti . Pyysin anteeksi kielen käyttöäni siinä välissä . Antibiootit päälle. Laittoi haavataitoksen siihen muuten ok , mutta piti pyytää mies leikkaamaan se myöhemmin irti häpykarvoista koska en ole käärmenainen.
Vierailija kirjoitti:
Peskää se pimpsa ja vaihtakaa alkkareita niin ei tule paukamia.
Googlaa HS-tauti.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi kohottanut kulmiaan, koska olisi maannut pyörtyneenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet synnyttäisi niin se olisi vartin aika aamuseiskalta ja kahdeksaksi töihin. Naiset tekevät siitäkin hirveän numeron.
Onko kellään sellasia näppylöitä alapäässä, mulle tuli jossain vaiheessa enkä tajuu mistä helvetistä ne on tullu. Ei siis sukupuolitauti vaan vähän niinku nivusissa pyllyyn päin.
Siis aterooma