Voinko pettää miestäni,kun pihtaa??
Ollaan oltu avoliitossa pian viitisen vuotta.Olen kaunis ja hoikka 32 v. nainen.Mieheni ei ole halunnut minua vuosiin ja se harmittaa yli kaiken.Ehdotin miehelle,että voimme jatkaa yhdessä jos saan käydä ns.vieraissa,ns tyydyttämässä seksuaaliset tarpeeni. Mies loukkaantui, mutta minkä vuoksi minun pitäisi olla ilman seksiä..n
Kommentit (14)
Ei kuullosta normaalille yhtään. Oletko kysynyt miksi näin kovin pihtaa?
Ikävä juttu 3...Kirjoita lisää sinun tarinasta.
Eroa ensin ja sitten vasta lähde vieraisiin, se on parempi vaihtoehto kaikille, myös kauniille ja hoikille 32 vuotiaille naisille...
Anna mennä vaan. Kerranhan täällä eletään.
Mistä ajattelit löytää miehen joka sekaantuisi pettävään naiseen?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 07:26"]Mistä ajattelit löytää miehen joka sekaantuisi pettävään naiseen?
[/quote]
Öö, kaikki miehet lähtee.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 07:23"]Anna mennä vaan. Kerranhan täällä eletään.
[/quote]
Voisiko joku kertoa, miksi naisten pettämisehdotukset saavat yläpeukkua, mutta miesten samanlaiset kommentit alapeukkua? Miksi pettävä nainen on ok?
Mikä pitää ap:n tuossa suhteessa? Eikö hän saa enää muualta miestä ja siksi roikkuu omassa miehessään? Noloa.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 07:30"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 07:26"]Mistä ajattelit löytää miehen joka sekaantuisi pettävään naiseen? [/quote] Öö, kaikki miehet lähtee.
[/quote]
Öö, ei lähde. Öö.
Kannattaisiko siirtyä sitten ihan keskustelemaan aiheesta. Mutta on vähän trollauksen maku tässä keskustelun aloituksessa.
No miehenä mä olen sitä mieltä, että anna mennä vain. Toki ilmoita eka miehellesi, että aiot hakea seksiä suhteen ulkopuolelta esim. 20.10 alkaen. Tällöin hän voi lopettaa suhteen, jos asia häiritsee häntä, tai jopa tehdä lopulta parannuksen ja lopettaa pihtaamisen (vähän epäilen).