Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (82)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun automaatit tuli burgerkingiin. Piti kääntyä ovelta pois kun tuntui niin ylivoimaiselta se ruuan tilaaminen ja aterian hakeminen, kun ei tiennyt miten toimia. En sitten käynyt enää siellä.

Ennen hesestä sai PIKARUOKARAVINTOLAN mukaisesti burgerin heti kouraan, kun marssi tiskille, kortti koneeseen ja eikun moro.

Nyt jonotat tilauspäätteelle ja kyttäät sitten vuoroasi, että sitä sun möttöstä EDES ALETAAN valmistaa.

VMP.

MISSÄÄN EI VARMAAN OLE KASSATONTA HESBURGERIA? VAI ONKO? 

Vierailija

Ei kiitos hesburger. En vie siihen paikkaan rahojani. On ollut esillä viime päivinä negatiivisella tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä varmaan näkyy kuluttajille halvempina hintoina, kun kuluttaja tekee kaiken työn.

kerro vaikkapa ne kaupat, jossa saat alennusta itsepalvelukassalla.

etkä sä mitään työtä siinä tee, vaan oman tilauksesi 

Sanoinko minä, että joku muu kauppaketju toimisi yhtään sen vastuullisemmin? Sama toiminta kaikilla muillakin. Kuluttaja tekee kaiken työn ja maksaa automaattien hinnat tuotteissa. Ja me tyhmät suomalaiset suostumme tähän.

No oletko kirjoittanut S-ketjulle, K-ketjulle, Ikeaan? Tai niistä tällä palstalla?

S ja K ketjulle olen asiasta kirjoittanut. Ikeaa en ole koskaan käyttänyt, joten heidän toimintatavoista en tiedä mitään.

Jatkan vielä sen verran, että vastaukseksi olen saanut.

1) Hyvän asiakaspalvelun nimissä haluamme tarjota asiakkaille eri maksutapoja

2) Emme voi laittaa asiakkaita eriarvoiseen asemaan, heidän maksutapojensa mukaan.

Naurettavinta on kohta 2, koska kyseiset kauppaketjut laittavat juuri etukorttiensa kanssa asiakkaat eriarvoiseen asemaan. Tekopyhää jeesustelua molemmilta ketjuilta. Mitäpä muutakaan.

HSL vei tämän pidemmälle.

Äppiasiakkaille kuukauden matkakortti -50% ja perusmatkakorttilaisille (juuri köyhimmille mummoille) keskisormea ja täysi hinta.

Äärettömän syrjivää ja eriarvoistavaa kohtelua joillekin omille asiakkaille.

Ja tietysti vielä monopoliasemassa stadin liikennöitsijänä. Vaihtoehtoja ei ole.

Hyvin kirjoitettu! Minä soitin sinne HSL:ään juuri tämän asian tiimoilta ja annoin tulla vähän muutakin palautetta samalla. En saanut yhteenkään kysymykseeni vastausta, sen sijaan minulle lyötiin luuri korvaan.

Missähän piilossa se Kuluttajasuojavaltuutettu taas lymyää, kun ois päivänselvä juttu nenän edessä?

Syrjintää isolla S:llä.

Vierailija

Nykyisin se on kaukana pikaruokalasta. Ateriaa saa odottaa sen 20 min. Monesta kahvilasta saa samantien annoksen kun tilaa tai se kasataan heti. Ei huvita mennä sinne istumaan melkein puoleksi tunniksi.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun automaatit tuli burgerkingiin. Piti kääntyä ovelta pois kun tuntui niin ylivoimaiselta se ruuan tilaaminen ja aterian hakeminen, kun ei tiennyt miten toimia. En sitten käynyt enää siellä.

Ennen hesestä sai PIKARUOKARAVINTOLAN mukaisesti burgerin heti kouraan, kun marssi tiskille, kortti koneeseen ja eikun moro.

Nyt jonotat tilauspäätteelle ja kyttäät sitten vuoroasi, että sitä sun möttöstä EDES ALETAAN valmistaa.

VMP.

"Tunteisiin..... sisimpääni matkustan. Joooo ja niiiiiin...." : D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Seuraavaksi pitää itse paistaa se purilainenkin. Juuri kuulin että näin hese pääsee turhaan marisevista työntekijöistä.

Olen tehnyt näin jo 20 vuotta. Pussi kurkku ja paprikamajoneesia hesestä ja 40snt burgereita alepasta. Suolakurkkua tuplamäärä väliin, samoin kuin sipulia. Vähän ketsuppia.

Sämpylät hetkeksi uuniin ja pihvit pannuun.

Lopputulos ja ennenkaikkea maku on sata kertaa parempi kuin hesen tossuissa.

Ja hinta on puolet hesen kuppauksesta ilman jotain tarjouskampanja hintaa.

Samalla pääsee eroon koko hesestä. Ottaa vain sen ainoan osan sieltä mukaan, mikä tekee hesen burgereista hyvän. Ne majoneesit.

Itse tehty majoneesi paljon paljon parempaa. Säilyy jääkaapissa voit käyttää muihinkin ruokiin ja salaatteihin. Lisäksi helppo ja nopea tehdä. Ei kannata valmiita majoneesia käyttää ne kaikki saman makuisia.

Vierailija

Miksi pitää tahallaan monimutkaistaa toimiva juttu = vain yksi tilaus- ja maksukanava?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

VMP.

EI.

MENEPPÄ SIIHEN, NIIN ODOTAT, ETTÄ JOKU EHTISI TULLA SIHEN KASSALLE, JOTTA PÄÄSET TILAAMAAN JA ODOTTAMAAN MÖTTÖSEN VALMISTUSPROSESSIA VIELÄ PIDEMMÄKSI AIKAA.

ENNEN OLI pikaruokaravintolassa BURGERIT VALMIINA. SIITÄ VAAN MUKAAN JA nam!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Seuraavaksi pitää itse paistaa se purilainenkin. Juuri kuulin että näin hese pääsee turhaan marisevista työntekijöistä.

Olen tehnyt näin jo 20 vuotta. Pussi kurkku ja paprikamajoneesia hesestä ja 40snt burgereita alepasta. Suolakurkkua tuplamäärä väliin, samoin kuin sipulia. Vähän ketsuppia.

Sämpylät hetkeksi uuniin ja pihvit pannuun.

Lopputulos ja ennenkaikkea maku on sata kertaa parempi kuin hesen tossuissa.

Ja hinta on puolet hesen kuppauksesta ilman jotain tarjouskampanja hintaa.

Samalla pääsee eroon koko hesestä. Ottaa vain sen ainoan osan sieltä mukaan, mikä tekee hesen burgereista hyvän. Ne majoneesit.

Itse tehty majoneesi paljon paljon parempaa. Säilyy jääkaapissa voit käyttää muihinkin ruokiin ja salaatteihin. Lisäksi helppo ja nopea tehdä. Ei kannata valmiita majoneesia käyttää ne kaikki saman makuisia.

Bullshit.

Hesen majoneesit on ainoa asia, joka tekee juuri heidän burgereistaan hyviä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

VMP.

No nythän räjähti origami!

Laita hyvä ihminen se sati kakkonen vähäksi aikaa syrjään...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Tilauksen tekeminen ja maksaminen itsepalvelukassan kautta on mahdollista lähitulevaisuudessa. Itsepalvelukassat otetaan käyttöön pikkuhiljaa. Itsepalvelukassaan tapahtuu tilaus ja maksu, televisionäytöltä asiakas sitten näkee milloin oman annoksen voi hakea."

Näin Pietarsaaressa. Mutta siis pöytiin tarjoilu loppuu, pitää hakea se sapuska itse. Mitä, mitä?

Mene Kokkolan mäkkäriin niin näet miten se toimii.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nykyisin se on kaukana pikaruokalasta. Ateriaa saa odottaa sen 20 min. Monesta kahvilasta saa samantien annoksen kun tilaa tai se kasataan heti. Ei huvita mennä sinne istumaan melkein puoleksi tunniksi.

Tämä!

Mitä tapahtu mäkille, heselle ja burger kingille!!?

Itse tuhosivat toimivimman osansa, eli PIKARUOKA palvelun.

Rahanahneuksissaan tietenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos hesburger. En vie siihen paikkaan rahojani. On ollut esillä viime päivinä negatiivisella tavalla.

vältä sitten samalla kaikkia pieniä myymälöitä ja joka ikistä ravintolaa.

samaa paskaa joka paikassa työntekijöille 

Vierailija

Hesen majoneesit ovat kyllä todella onnistuneita. Lähes kaikki kaupan tuotteet tosi teollisen makuisia ja oloisia, samoin kilpailijoiden kastikkeet kuten mäkkäri.

Vierailija

Onhan tässä ristiriita, kun juuri tänään Hese ilmoitti, että ongelmien syynä on ollut ravintoloiden liian suuri tilauksien teko mahdollisuus. Eli ravintolaan on voinut tehdä tilauksen seitsemällä eri tavalla. Jos kerta tästä Hesen ongelmat ovat johtuneet, niin palkkaavat varmaan lisää porukkaa tai karsivat tilaustapoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää, mitä vikaa on itsepalvelukassoissa? Minusta on hyvä, ettei kukaan hengitä niskaan kassajonossa. Sana kuin kaupassa, mikavampaa itsepalvelupuolella, kun saa rauhassa pakata ostokset ilman, että joku tuskailee, jos on vähän hidas.

Mun mielestä juuri itsepalvelukassalla tulee sellainen fiilis, että toinen hoputtaa takana.

Vierailija

Mihin hese hukkasi pikaruokakonseptinsa, eli valmiit burret hyllyssä ja henkilökunta niitä rahaa vastaan ojentamassa?

Kyttää  nyt siellä ruuhka-aikaan puoli tuntia, että joku (ei vielä robotti) alkaa edes tehdä sitä sun burgeria.

Surkeaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää, mitä vikaa on itsepalvelukassoissa? Minusta on hyvä, ettei kukaan hengitä niskaan kassajonossa. Sana kuin kaupassa, mikavampaa itsepalvelupuolella, kun saa rauhassa pakata ostokset ilman, että joku tuskailee, jos on vähän hidas.

Mun mielestä juuri itsepalvelukassalla tulee sellainen fiilis, että toinen hoputtaa takana.

Tämä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä ristiriita, kun juuri tänään Hese ilmoitti, että ongelmien syynä on ollut ravintoloiden liian suuri tilauksien teko mahdollisuus. Eli ravintolaan on voinut tehdä tilauksen seitsemällä eri tavalla. Jos kerta tästä Hesen ongelmat ovat johtuneet, niin palkkaavat varmaan lisää porukkaa tai karsivat tilaustapoja.

Eivät varmasti palkkaa, vaan miettivät miten henkilökunnan voisi robotisoida, jotta osakkaat saisi mahdollisimman ison tuoton mahdollisimman vähin kuluin.

Tätä sikailun maailmanaikaa, jossa ihmisellä ei ole mitn väliä.

Vain rahalla ja teholla on.

Sivut