Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paikalliseen Hesburgeriin on tulossa itsepalvelukassat (2 kpl)

Vierailija
14.09.2021 |

Jäin miettimään, poistuuko sen jälkeen myyntitiskin takana oleva kassa? Eikö sen jälkeen voi enää maksaa käteisellä rahalla?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden itsepalveluautomaattien tarkoitus on se, että saadaan näyttämään tilaus-toimitusrytmi nopealta. Eli siivottua jonot kassalta pois. Todellisuudessa asiakkaat hakkaavat näillä automaateilla tilauksia keittiöön sellaista vauhtia, että keittiössä ollaan helisemässä.

Miten niin. Jos on kymmenen kerrosta tilattu, niin heittää ne kymmenen siihen isolle levylle paistumaan, vähän kuin liukuhihnalla. Olisko susta patempi, että ensin jonotat sitä tilausvuoroa ja sitren jonotat vielä itse ateriaakin.

Ja tietenkään ketään ei haittaa,se, että appiksella voi tilata burgerin tai että kilpailijoillakin on sellaisia itsepalveluautomaatteja.

Vattu mitä hurskastelua.

Vierailija
22/82 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tilauksen tekeminen ja maksaminen itsepalvelukassan kautta on mahdollista lähitulevaisuudessa. Itsepalvelukassat otetaan käyttöön pikkuhiljaa. Itsepalvelukassaan tapahtuu tilaus ja maksu, televisionäytöltä asiakas sitten näkee milloin oman annoksen voi hakea."

Näin Pietarsaaressa. Mutta siis pöytiin tarjoilu loppuu, pitää hakea se sapuska itse. Mitä, mitä?

Vierailija
24/82 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo tätä päivää, että yhä useammassa paikassa saat "palvella" itse -itseäsi. - Henkilökohtaisesti yritän yleensä välttää itsepalvelukassoja. - En odota sitä, että minua palvellaan, mitenkään erityisesti. Mutta valitsealla kassan, jolla joku, luonnollinen henkilö palvelee minua tuen ja edesautan edes hieman pienellä valinnallani työllisyyttä. Ja sitä, että jollain on työpaikka mahd vielä huomennakin. Suomi on muutenkin paljossa itsepalvelumaa. Ja täällä on ihan liian paljon työttömiä. En halua Suomesta halpayömaata. En paikkaa, jossa tavanomaisesta yösä ei voi saada riiävää palkkaa elämsieen. Mutta en myöskään maata, jossa työllistyäkseen äyyy olla superkoulutettu ja ai muu huippuosaaja, vaan maa jossa erilaiset ihmiset voivat (halutessaan) työllsityä saada yösään asianmukaisen palkan.  

Yliopisto-opiskelija

Vierailija
25/82 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tilauksen tekeminen ja maksaminen itsepalvelukassan kautta on mahdollista lähitulevaisuudessa. Itsepalvelukassat otetaan käyttöön pikkuhiljaa. Itsepalvelukassaan tapahtuu tilaus ja maksu, televisionäytöltä asiakas sitten näkee milloin oman annoksen voi hakea."

Näin Pietarsaaressa. Mutta siis pöytiin tarjoilu loppuu, pitää hakea se sapuska itse. Mitä, mitä?

Mistä lähtien Burger Kingissä on tarjoiltu pöytiin? Ei koskaan, ne toi Suomeen tän, että noudetaan itse tiskiltä.

Vierailija
26/82 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä syy jättää ko. lafka lopullisesti. Minä haluan oikean asiakaspalvelukokemuksen face-to-face tiskin edessä, en mitään piip-piip-klik-klik jonkun koneen äärellä.

No ei se tilausautomaatin olemassaolo estä sua tilaamasta kassalta.

Mistäs sinä sen niin takuuvarmasti tiedät? Nehän voi vaikka poistaa koko myyntitiskin. Henkilökunta on sen jälkeen pääasiassa vain keittössä ja osa siivoaa pöytiä yms.

Vierailija
27/82 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kummaa kun tilauksen saaminen kuitenkin kestää entistä kauemmin vaikka henkilökunnalla pitäisi olla entistä enemmän aikaa ruoan valmistamiseen.

se että tilaako marjatta sen burgerinsa tiskiltä vai itsepalveluna ei lisää asiakkaiden määrää millinkään vertaa. voi jeesus. että kun siellä on itsepalvelupääte niin asiakkaat mystisesti lisääntyy? 

Vierailija
28/82 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Porissa on ollut ne jo vuosia. Sen lisäksi normaali palvelua. Boikotti lujittuu.

Vierailija
29/82 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien Burger Kingissä on tarjoiltu pöytiin? Ei koskaan, ne toi Suomeen tän, että noudetaan itse tiskiltä.

Kyse on nyt Hesestä, ja kaikissa niissä Heseissä, joissa minä olen käynyt, tuodaan ateria pöytään, jos ei sitä ole siinä heti valmiina, kun se maksetaan.

Vierailija
30/82 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä syy jättää ko. lafka lopullisesti. Minä haluan oikean asiakaspalvelukokemuksen face-to-face tiskin edessä, en mitään piip-piip-klik-klik jonkun koneen äärellä.

No ei se tilausautomaatin olemassaolo estä sua tilaamasta kassalta.

Mistäs sinä sen niin takuuvarmasti tiedät? Nehän voi vaikka poistaa koko myyntitiskin. Henkilökunta on sen jälkeen pääasiassa vain keittössä ja osa siivoaa pöytiä yms.

Monissa heseissä on ollut automaatti jo pitkään ja silti voi kassaltakin tilata. Ihan samoin kuin mäkissä ja bk:ssakin.

Vierailija
31/82 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska suomessa on tarjoiltu pikaruokapaikoissa pöytiin? ei ikinä.

tiskiltä tilattu, maksettu ja odotettu siinä. 

Vierailija
32/82 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää, mitä vikaa on itsepalvelukassoissa? Minusta on hyvä, ettei kukaan hengitä niskaan kassajonossa. Sana kuin kaupassa, mikavampaa itsepalvelupuolella, kun saa rauhassa pakata ostokset ilman, että joku tuskailee, jos on vähän hidas.

Minä en sellaisia käytä jos hinta ei sillä halpene

Vierailija
33/82 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Porissa on ollut ne jo vuosia. Sen lisäksi normaali palvelua. Boikotti lujittuu.

Aha, eli sen jälkeen on molemmat palvelutavat. Tulihan se vastaus sieltä, kun jaksoi tarpeeksi kauan odottaa. Kiitos, Pori! Illan jatkoja! ap

Vierailija
34/82 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on nyt Hesestä, ja kaikissa niissä Heseissä, joissa minä olen käynyt, tuodaan ateria pöytään, jos ei sitä ole siinä heti valmiina, kun se maksetaan.

no tuo nyt on kaukana pöytiintarjoilun käsitteestä. -eri ja alalla pitkään ollut, monissa eri tyyppisissä paikoissa 

Vierailija
35/82 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit taas itkee, kun maailma ei ole kuin 80 vuotta sitten.

Vierailija
36/82 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmaan näkyy kuluttajille halvempina hintoina, kun kuluttaja tekee kaiken työn.

Vierailija
37/82 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on turhasta hyökkäyksestä Heseä kohtaan.

Vierailija
38/82 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hese ottaa Ikeasta mallia ja kohta pussissa on vain ainekset ja pussin kylkeen on printattu ohje miten annos kootaan.

Hahaa, oletpa hauska. Meidän kotikylän ravintola teki tee se itse -burgerisettejä koronasulkujen aikaan mukaan otettavaksi. Loistava innovaatio.

Miksi et ostanut niitä tarvikkeita kaupasta? Etkö tiedä mitä burgeriin tulee?

Vierailija
39/82 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä varmaan näkyy kuluttajille halvempina hintoina, kun kuluttaja tekee kaiken työn.

kerro vaikkapa ne kaupat, jossa saat alennusta itsepalvelukassalla.

etkä sä mitään työtä siinä tee, vaan oman tilauksesi 

Vierailija
40/82 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Hese irtisanoo kassan ja sinä maksat sen automaatin hinnan nousseiden hintojen muodossa.