Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alipainoinen omasta tahdosta. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
27.10.2014 |

Ja haluan laihduttaa lisää.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri 42 kg? Onko se paino, jossa olet ollut mielestäsi kauneimmillasi ja voinut parhaiten vai joku muu syy?

Mitä vikaa olisi vaikka 44:ssä kilossa? Olisiko 40 liian vähän? Vai onko sinulle liian pientä painoa olemassakaan, voisitko painaa vaikka 30 kg ja ajatella olevasi onnellinen tai kaunis?

Onko joku sanonut sinulle, että olet liian laiha? Tai lihava? Oletko mielestäsi terve, fyysisesti ja psyykkisesti? Paleletko? Aiheuttaako syöminen sinulle huonon omantunnon? Mitä syöt?

Kysymyksiä kerrakseen, mutta kiinnostaa, koska lähipiirissä on kaltaisesi eikä hän halua puhua asiasta.

Vierailija
22/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla instagram-tytöillä kuvissasi on silikonirinnat. Onko sinulla varaa tai halua henkkia sellaiset? Ilman niitä näytät luurangolta. Pojan luurangolta. Rintoja ei 42-kiloisella voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet ihmisistä, jotka käskevät sinua syömään enemmän/saamaan painoa?

Vierailija
24/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh jos sä tykkäät näyttää sellaselta ketä muut kattoo sillei "hyi helvetti" ni onneks olkoo, nostan hattua kun et välitä muiden mielipiteestä.

Vierailija
25/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laihat ovat rumia kasvoiltaan, eivät hehku, terveen sijaan näyttävät sairailta. Nimim. Kokemuksella ex-ylilaiha

Vierailija
26/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 15:36"]

Onko laiha vartalo mielestäsi siis kaunis? Mitä mieltä olet fitnesstrendistä ja terveestä treenatusta vartaloihanteesta?

[/quote]

Kyllä on kaunis, tarkoitan tämmöistä : http://instagram.com/nikakamasheva

http://instagram.com/missalena92

Myöskin fitneskroppa on kaunis, mutta omaan makuun fitnesnaisilla on liian isot jalat/kädet.  

[/quote]No noi ihmiset kenestä linkkasit kuvia, on kaukana terveestä treenatusta vastalosta.

Mun kysymykset on: Miltä tuntuu tietää että olet pilannut aineenvaihduntasi? ja tieto siitä ettet saa tarpeeksi ravintoaineita, ja että elämäntapasi on epäterveellinen ja kaltoin kohtelet ainutta kehoasi, minkä kanssa sun pitäisi elää loppuelämäsi?

Pelkäätkö että sairastut osteoporoosiin tai muuhun sairauteen minkä syömättömyytsei aiheuttaa?

Joko hiuksesi ja ihosi on mennyt huonoon kuntoon?

[/quote]

kysyttiin onko laiha vartalo kaunis, ja laitoin esimerkkejä laihasta vartalosta ENKÄ TREENATUSTA! 

Syön paljon vitamiineja ja voin tosi hyvin. Oloni on parempi nyt, kun silloin turvonneena. Syön muutenkin todella terveellisesti ;D 

ap

Vierailija
27/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:29"]

Halautko joskus lapsia? Eikö pelota riskeerata lastensaantimahdollisuuksiasi? Miten lähipiirisi suhtautuu, ovatko he huomanneet?

[/quote]

minulla on yksi lapsi ja en ole suunitellut enempää. 

Lähipiiri on huomannut, ne kannustikin minua laihduttamaan. Nyt sanovat ettei enempää.

ap

Vierailija
28/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tykkää syömisestä tai ruuasta? Mä haluaisin olla laiha, mutta ruoka voittaa aina.

Vierailija
29/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 15:36"]

Onko laiha vartalo mielestäsi siis kaunis? Mitä mieltä olet fitnesstrendistä ja terveestä treenatusta vartaloihanteesta?

[/quote]

Kyllä on kaunis, tarkoitan tämmöistä : http://instagram.com/nikakamasheva

http://instagram.com/missalena92

Myöskin fitneskroppa on kaunis, mutta omaan makuun fitnesnaisilla on liian isot jalat/kädet.  

[/quote]No noi ihmiset kenestä linkkasit kuvia, on kaukana terveestä treenatusta vastalosta.

Mun kysymykset on: Miltä tuntuu tietää että olet pilannut aineenvaihduntasi? ja tieto siitä ettet saa tarpeeksi ravintoaineita, ja että elämäntapasi on epäterveellinen ja kaltoin kohtelet ainutta kehoasi, minkä kanssa sun pitäisi elää loppuelämäsi?

Pelkäätkö että sairastut osteoporoosiin tai muuhun sairauteen minkä syömättömyytsei aiheuttaa?

Joko hiuksesi ja ihosi on mennyt huonoon kuntoon?

[/quote]

kysyttiin onko laiha vartalo kaunis, ja laitoin esimerkkejä laihasta vartalosta ENKÄ TREENATUSTA! 

Syön paljon vitamiineja ja voin tosi hyvin. Oloni on parempi nyt, kun silloin turvonneena. Syön muutenkin todella terveellisesti ;D 

ap

[/quote] Purkista saadut vitamiinit ei ole sama asia kuin ravinnosta saadut. Jos olet alipainoinen niin tuskin syöt terveellisesti, salaatti päivässä ei ole terveellistä syömistä, nyt valoja päälle! Vai halautko kertoa mitä syöt?

Vierailija
30/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lähipiirissä tällainen teini. Kamalan näköinen muttei itse tajua sitä. Huono itsetunto taustalla. Ei ymmärrä että pojat tykkää kivoista ja iloisista tytöistä joiden kanssa on helppo olla, ei nälkiintyneistä kireistä ylisuorittajista... :-/ Ja ennen kuin joku esittää että olen kateellinen siiderivalas niin ei, olen normaalipainoinen (BMI 20, rasvapros 20) 3-6 krt viikossa urheilua harrastava aikuinen nainen ja äiti...

Vierailija
31/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jotain bikini- ja alusvaatemalleja ihmiset katsovat että hyi helvetti? Eiköhän nuo linkitetyt kuvan tytöt ole aika monen miehen märkä päiväuni.

Vierailija
32/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Oletko Höyhenessä?

Vierailija
33/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet auttaaksesi heikkoja maailmassa? Lahjoitatko hyväntekeväisyyteen, teetkö työksesi jotain eriarvoisuutta vähentääksesi?

Vai keskittyykö kaikki mielenkiintosi maailmassa omaan ulkonäköösi?

T. Normaalipainoinen maailmanparantaja, joka säälii arvoiltaan köyhiä

Vierailija
34/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, mitä syöt! Haluan itsekun laihtua...

Vierailija
36/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:30"]

Voitko kertoa, minkä verran syöt ja treenaat?

[/quote]

normaalina arkipäivänä en ehdi paljon treenata. Aamulla kello 8 kun menen kouluun juon energiajuoman. Pääsen koulusta klo 14 ja syön ison kulhon rahkaa hedelmillä/marjoilla. Menen töihin kello 16 ja juon kahvia. Kello 18 syön isin salaatin lohella/kanalla. Kello 20 kun menen kotiin syön taas ison kulhon rahkaa hedelmillä/marjoilla. Kävelen aina kouluun/töihin.

ap

Vierailija
37/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.

Vierailija
39/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:42"]

Miksi juuri 42 kg? Onko se paino, jossa olet ollut mielestäsi kauneimmillasi ja voinut parhaiten vai joku muu syy?

Mitä vikaa olisi vaikka 44:ssä kilossa? Olisiko 40 liian vähän? Vai onko sinulle liian pientä painoa olemassakaan, voisitko painaa vaikka 30 kg ja ajatella olevasi onnellinen tai kaunis?

Onko joku sanonut sinulle, että olet liian laiha? Tai lihava? Oletko mielestäsi terve, fyysisesti ja psyykkisesti? Paleletko? Aiheuttaako syöminen sinulle huonon omantunnon? Mitä syöt?

Kysymyksiä kerrakseen, mutta kiinnostaa, koska lähipiirissä on kaltaisesi eikä hän halua puhua asiasta.

[/quote]

en ole koskaan painanut vähempää kuin 45kg (joka on nykyinen paino). Toi 42kg, on vaan heitto ja luulen että näytän silloin paremmalta. Omasta mielestä jalkani ovat vielä aika paksut ja tavoitteena olisi samanlaiset jalat kuin heillä: http://instagram.com/nikakamasheva / http://instagram.com/missalena92. Jos näytän siis 44kiloisena samalta kun nuo tytöt niin tossa painossa ei olisi mitään vikaa! 

En kuitenkaan halua painaa alle 40kg. (Niinkuin painoi bloggaaja Opri, jolla oli mielestäni jo lapsen kroppa.)

on monesti sukulaiset sanonut minua tantta-jalaksi ja vihjaillut "kauniisti" olevan pullea. 

Koen olevani terve kaikin puolin, ja syöminen ei aiheuta huonoa omatuntoa. Jos haluan niin herkuttelen. 

Ap

Vierailija
40/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen linkittämiesi kuvien kaltainen. En anorektikko, mutta vahdin painoa tarkkaan. Juuri kuin sinä. Jossain vaiheessa sitten kait vain kyllästyin, en enää viitsinyt stressata enkä välittänyt, vaikka paino nousikin muutaman kilon. Nyt on bmi kymmenen kilon lisäyksen jälkeen sitten huikeat 18.9 (168/n.53) eli hoikka olen vieläkin, mutta voin paljon paljon PALJON paremmin! En silloin laihempana olisi uskonut, miten hyvältä tuntuu, kun kroppa on normaalin puitteissa. Energiaa riittää yli oman tarpeen, askel on kevyt ja samoin mieli. Tunnen itseni sporttiseksi ja mulla onkin lihaksia ja hyvä kunto, vaikka mun harrastukseni vaihteleekin tanssitunneista sohvanpohjalla löhöilyyn :) En ikinä, ikinä haluaisi takaisin siihen samaan henkiseen prässiin ja fyysiseen näivettymiseen.

Joo tiedän, et sä mua usko, en minäkään olisi uskonut vastaavaa neivoa nuorempana. Mutta tää on totta, yritän näin ainakin viestin sulle välittää. Toivon, että joskus sullakin lamppu syttyy pään päälle! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme