Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alipainoinen omasta tahdosta. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
27.10.2014 |

Ja haluan laihduttaa lisää.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:46"]

Noilla instagram-tytöillä kuvissasi on silikonirinnat. Onko sinulla varaa tai halua henkkia sellaiset? Ilman niitä näytät luurangolta. Pojan luurangolta. Rintoja ei 42-kiloisella voi olla.

[/quote]

ensinäkin en paina 42kg. Ja ihan oikeasti omistan rinnat. 

Omistaahan FFP-Jennikin hyvin kauniitkin rinnat, mitoillaan 172/47. (Jolla on pienempi painoindeksi kun minulla) 

ja kyllä tulevaisuudessa haluan hankkia silikonit.

ap

Vierailija
42/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:49"]

Mitä mieltä olet ihmisistä, jotka käskevät sinua syömään enemmän/saamaan painoa?

[/quote]

ei ole kukaan käskenyt. Minusta ei edes huomaa että olen alipainoinen.

Vierailija
44/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:55"]

Noh jos sä tykkäät näyttää sellaselta ketä muut kattoo sillei "hyi helvetti" ni onneks olkoo, nostan hattua kun et välitä muiden mielipiteestä.

[/quote]

Noh, enemmän saan kehuja kun haukkuja.

ap

Vierailija
45/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:59"]

Liian laihat ovat rumia kasvoiltaan, eivät hehku, terveen sijaan näyttävät sairailta. Nimim. Kokemuksella ex-ylilaiha

[/quote]

olen samaa mieltä. Itse en ole liian laiha, eikä mielestäni nuo linkittämät tytötkään ole. Vai näyttääkö niiden kasvot sairailta?

ap

Vierailija
46/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha on kaunis vain, jos on vähintään c-kuppi (kuten linkin venakolla). Onko sulla varaa laitattaa rinnat?

Mikä sulla on painoindeksi? Mulla oli vuosikausia bmi 15,5-16, ja kuvittelin olevani kaunis... Tapasin ihanan kundin, joka ei pitänyt laudoista, lihotin itseni niin että bmi on nyt 21. Tissit kasvoivat ja poikakaveri tykkää :)

Vierailija
47/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:50"]

Etkö tykkää syömisestä tai ruuasta? Mä haluaisin olla laiha, mutta ruoka voittaa aina.

[/quote]

tykkään! Paljonkin :) ! "Lihottavaa" ruokaa syön vaan harvemmin.

ap

Vierailija
48/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko silikoneihin menee? Missä aiot laitattaa? Itsellä vasta mietinnässä...

Vierailija
49/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sä ap uppaat tätä koko ajan? Sitten toinen kysymys: onko lapsettomuus ollut sulle aina tietoinen valinta? Toisaalta on parempi jättääkin lasten teko sellaisille jotka pystyvät imettämään lastaan.

Vierailija
50/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 15:36"]

Onko laiha vartalo mielestäsi siis kaunis? Mitä mieltä olet fitnesstrendistä ja terveestä treenatusta vartaloihanteesta?

[/quote]

Kyllä on kaunis, tarkoitan tämmöistä : http://instagram.com/nikakamasheva

http://instagram.com/missalena92

Myöskin fitneskroppa on kaunis, mutta omaan makuun fitnesnaisilla on liian isot jalat/kädet.  

[/quote]No noi ihmiset kenestä linkkasit kuvia, on kaukana terveestä treenatusta vastalosta.

Mun kysymykset on: Miltä tuntuu tietää että olet pilannut aineenvaihduntasi? ja tieto siitä ettet saa tarpeeksi ravintoaineita, ja että elämäntapasi on epäterveellinen ja kaltoin kohtelet ainutta kehoasi, minkä kanssa sun pitäisi elää loppuelämäsi?

Pelkäätkö että sairastut osteoporoosiin tai muuhun sairauteen minkä syömättömyytsei aiheuttaa?

Joko hiuksesi ja ihosi on mennyt huonoon kuntoon?

[/quote]

kysyttiin onko laiha vartalo kaunis, ja laitoin esimerkkejä laihasta vartalosta ENKÄ TREENATUSTA! 

Syön paljon vitamiineja ja voin tosi hyvin. Oloni on parempi nyt, kun silloin turvonneena. Syön muutenkin todella terveellisesti ;D 

ap

[/quote] Purkista saadut vitamiinit ei ole sama asia kuin ravinnosta saadut. Jos olet alipainoinen niin tuskin syöt terveellisesti, salaatti päivässä ei ole terveellistä syömistä, nyt valoja päälle! Vai halautko kertoa mitä syöt?

[/quote]

kirjotin yhteen viestiin mitä syön normi arkipäivänä. Syön aina salaatin kanssa lihaa/kanaa/kalaa. 

Ap

Vierailija
52/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses, mä oon 165cm ja painan 52 ja kaikki sanoo laihaksi, vaikka ihan normaali omasta mielestä oon. Ap on joko täysin lihakseton tai tosi pieniluinen.

Vierailija
53/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:38"]

Kerro, mitä syöt! Haluan itsekun laihtua...

[/quote]

tässä on normi arkipäivä;

Aamulla kello 8 kun menen kouluun juon energiajuoman. Pääsen koulusta klo 14 ja syön ison kulhon rahkaa hedelmillä/marjoilla. Menen töihin kello 16 ja juon kahvia. Kello 18 syön isin salaatin lohella/kanalla. Kello 20 kun menen kotiin syön taas ison kulhon rahkaa hedelmillä/marjoilla. Kävelen aina kouluun/töihin.

ap

Vierailija
54/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:58"]

Laiha on kaunis vain, jos on vähintään c-kuppi (kuten linkin venakolla). Onko sulla varaa laitattaa rinnat?

Mikä sulla on painoindeksi? Mulla oli vuosikausia bmi 15,5-16, ja kuvittelin olevani kaunis... Tapasin ihanan kundin, joka ei pitänyt laudoista, lihotin itseni niin että bmi on nyt 21. Tissit kasvoivat ja poikakaveri tykkää :)

[/quote]

Painoindeksi on 17,6 olen 160cm ja painoa 45kg.

Vierailija
55/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:03"]

miksi sä ap uppaat tätä koko ajan? Sitten toinen kysymys: onko lapsettomuus ollut sulle aina tietoinen valinta? Toisaalta on parempi jättääkin lasten teko sellaisille jotka pystyvät imettämään lastaan.

[/quote]

Jos osaisit lukea, tietäisit, että ap:llä on lapsi.

Vierailija
56/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:03"]

[/quote]

mitä tarkoittaa uppaat? Vastaan näihin kysymyksiin nytten kun kerkeän, jos sitä tarkoitit?

en ole lapseton, ja olen imettänyt lastani. Miksen olisi?

ap

Vierailija
57/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä työkaveri, lähes nelikymppinen nainen, joka painaa 48 kg ja on 163-senttinen. Hänellä on rinnat, mutta on kyllä pieniluinen. Näyttää tosi hyvältä, paitsi peppu on luinen minun makuuni. Eikä ole todellakaan anorektinen, syö kuin hevonen. Liikkuu kyllä sitten paljon.

Vierailija
58/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:01"]

Paljonko silikoneihin menee? Missä aiot laitattaa? Itsellä vasta mietinnässä...

[/quote]

ei ole toimenpide vielä niin ajankohtainen että osaisin sanoa missä laitan. Hintakin riippuu paikasta.ap

Vierailija
59/65 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, joka haluaisi samanlaisen kropan! Painoin ennen 44kg (olen 163cm pitkä), mutta voi helvetti että korpes kun mitkään vaatteet ei istunu :( En osaa kaventaa housuja tai muokata vaatteita. Nyt painan 50kg ja vaatteet istuvat, mutta en koe olevani enää niin kaunis kuin ennen olin. Ja kauhukseni oon huomannu, että mulla on päärynävartalo! Pidän nyt painon tiukasti tässä ettei takamus tai reidet vaan levene entisestään.

Vierailija
60/65 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 15:42"]

Ootko anoreksikko/pro ana, vai muutenvain haluat laihduttaa vielä lisää? :) Minulla ei ole anoreksiaa, enkä pro anaile, mutta yritän pudottaa painoa 42-kiloon. Nyt vajaa 48-49kg ja oon 165cm. Tein eilen jtn 2500 kyykkyä ja saman verran vatsoja :D Siihen päälle juoksulenkki.

[/quote]

en ole anorektikko, enkä ikinä haluaisi näyttää siltä. Itsekin yritän pudottaa kuuri tuohon 42kg! Mutta olen 160cm. Oho jaksoitpa tehä paljon kyykkyjä! Ite jaksan max. 200

ap
[/quote]

Minä olen tehnyt kyykkyjä, vatsoja yms jo pari vuotta, että kroppa on jo tottunut tekemään niitä :) Tein eilen vähän päälle tuhat kyykkyä, vaikka jalat hädintuskin pysyi pystyssä viikonlopun treenien takia :D Verenmaku suussa tuli vedettyä treeni, mutta tulipahan tehtyä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan