Bloggari joutu elvyttään!!
ilmeisesti vanha juttu jo, mut oli kyllä koskettava teksti. http://curiousnoora.refashion.fi/2014/10/21/yhtakkia/
Kommentit (160)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:15"]
ootteko huomannu että blogeissa on nykyään aika paljon tälläsiä avautumispostauksia vakavistakin aiheista?
[/quote]
Koska lukijotia kiinnostaa?!
onks bloggaaja selventäny tätä tapahtumaa mitenkään? se mainitti sen tossa vuosijutussaan ja tää muistu taas mun mieleen.
mä kaivoin kans eilen tätä keskustelua esiin mutta mun mielestä bloggari ei oo asiasta mitään tuon tekstin jälkeen kertonu.
Onnekkaasti omalla alallani kuului opintoihin kaksi pakollista ensiapukurssia, vaikka en sairaanhoitoalalla olekaan.
melko monessa työpaikassa näitö kursseja varmaan järjestetään ja ihmettelen aina miks kaikki ei käytä hyväkseen tätä mahollisuutta oppia.
En ehkä ihan ymmärrä näitä alapeukkuja..
Viitaten kommenttiin nro 19, en mäkään. Kuinka se, että joku kertoo rohkeasti oman kokemuksensa ja herättelee ihmisiä ea-tietotaitouden tärkeydestä, voi olla kenenkään mielestä huono asia?
Koskettava bloggaus joka sai ainakin minut ajattelemaan pienen lapsen äitinä. Pakkohan sinne kurssille on mennä.
hyi kauhee, en voi ees mitään sairaalasarjoja kattoo kun nuo elvytysjutut jotenkin ahistaa.
Luin tuon tekstin tänään ja se jotenki järkytti mua. Ei tuollasia tilanteita tuu ajateltua ennenku ne osuu kohalle.
surunvalittelut täältäkin. Kosketti ja kovaa.
Toivottavasti Noran teksti herättelee ihmisiä asian tärkeydestä. Ea-kurssi ei koskaan mene hukkaan. Koskaan ei tiedä milloin taitoja tarvitsee.
Herätys ihmiset.
Osanottoni ja lämpimiä ajatuksia hänelle.
Postaus sai ajattelemaan omia olemattomia taitojani.
Kauheeta tuli ihan omat muistot mieleen vastaavasta tapauksesta.
Miksi asiasta pitäisi edes kertoa lisää? Pointti tuli varmasti kaikille selväksi?
2