Inhoan mäkkärien ym tahmeita tilaustauluja! Sitten se ei vielä hyväksy korttimaksua ja joudut kuitenkin maksamaan tiskille
Mielummin teen tilauksen suoraan tiskille mutta ne katsoo pahasti jos sinne menee.
Kommentit (10)
Mä näppäilen niihin aina rystysillä.
Ja sitten ihmetellään kun kulkutaudit leviävät kulovalkean lailla kun kaikki lähmivät samaa näyttöä paskaisilla käsillään.
Kädet voi pestä siellä käynnin jälkeen. Monesti jo sinne mennessäkin myös
Eipä ole vielä kertaakaan käynyt niin että olisi joutunut kassalle menemään maksamaan. Jos tahmainen näyttä pelottaa niin käy pesemässä kädet ja/tai käytä käsidesiä, tai sitten tee tilaus ja maksa omalla puhelimellasi. Siinäkin tosin on todennäköisesti paskabakteereja kuin aseman vessassa, mutta ehkä se on silti henkisesti helpompi.
Ensin tilataan siitä,sitten mennään tahmakäsillä hakemaan ketsupit ja servetit ja tyytyväisenä napsimaan ranuja.
Ja sitten ihmetellään kun ollaan flunssassa tai vatsataudissa..
Mä en periaatteestakaan tilaa niistä tilaustauluista vaan menen aina kassalle. Jos myyjä katsoo pahasti niin ihan sama mulle. Ne taulut on tehty siks että jengi tilais enemmän sapuskaa
Autokaistoille mäkkärillä on jo rapakon takana koekäytössä tekoälyyn ja puheentunnistukseen perustuva tilausjärjestelmä, joten tuskin tuossa montaa vuotta menee kun pääsevät vähentämään henkilökuntaa kaistoja passaamasta ja toisaalta nuo sisätilauksetkin hoituvat ruutua hiplailematta.
Vierailija kirjoitti:
Autokaistoille mäkkärillä on jo rapakon takana koekäytössä tekoälyyn ja puheentunnistukseen perustuva tilausjärjestelmä, joten tuskin tuossa montaa vuotta menee kun pääsevät vähentämään henkilökuntaa kaistoja passaamasta ja toisaalta nuo sisätilauksetkin hoituvat ruutua hiplailematta.
Tällä hetkellä ainakin täällä Suomessa yritetään saada ihmiset tilaamaan puhelinsovelluksella ja samalla myös maksamaan sillä. Sovelluksessa parhaat edut ovat sellaisia, että niitä ei saa edes sieltä pömpeleistä tilaamalla, vaan kelpaavat vain mobiilitilaamiseen, osan saa myös pömpelistä.
Jossain oli juttua mitä kaikkia kuvottavia bakteereja niissä näytöissä on🤢