Poikaystäväni sanoo aina, että ollaan nukuttu tarpeeksi, vaikkei olla
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:38"]Siis sanoo kenelle? Ja miten poikaystäväsi tietää,millainen unimäärä on sinulle tarpeeksi?
[/quote]
Minulle! Ei se tiedäkään! Tai, tietää, mutta ei usko minua!
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:38"]
Sitten se aina jankuttaa että nouse, nouse, vaikka näkee etten halua.
[/quote]
Sit sanot sille että en nouse ja jatkat uniasi. Ei kai poikaystävä sinun yöunistasi päätä.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:38"]
Sitten se aina jankuttaa että nouse, nouse, vaikka näkee etten halua.
[/quote]
Sit sanot sille että en nouse ja jatkat uniasi. Ei kai poikaystävä sinun yöunistasi päätä.
[/quote]
Mutta jos on kiire!
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:38"]Siis sanoo kenelle? Ja miten poikaystäväsi tietää,millainen unimäärä on sinulle tarpeeksi? [/quote] Minulle! Ei se tiedäkään! Tai, tietää, mutta ei usko minua!
[/quote]
Itsepähän olet noin pällin miehen valinnut,mitäs täällä urpotat.Ukko kuriin tai vaihtoon,niin saat nukkua tarpeeksi.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:38"] Sitten se aina jankuttaa että nouse, nouse, vaikka näkee etten halua. [/quote] Sit sanot sille että en nouse ja jatkat uniasi. Ei kai poikaystävä sinun yöunistasi päätä. [/quote] Mutta jos on kiire!
[/quote]
Jos on kiire (töihin/kouluun/mihin kiirehdittikään),silloin on tietysti herättävä.Sitten vain menette aikaisemmin nukkumaan.Meillä mies valittaa "aikaisesta"herätyksestä,kun nousen pyykkituvalle 09:30.Hän itse pelaa nettipokeria aamukolmeen asti,ei siis oikeutta valittaa lyhyistä yöunista. Oma valinta,tämä uniaika.
Ja päivän oudoin aloitus-palkinto menee....... ;)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:51"]
Ja päivän oudoin aloitus-palkinto menee....... ;)
[/quote]
Jep.jos ap kaipaa tukea tai neuvoja,saisi avata ongelmaansa vähän paremmin :D
onko normaalia, että tää nauratti mua XDD
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:56"]
onko normaalia, että tää nauratti mua XDD
[/quote]
On,eipä tällaista "ongelmaa" voi oikein vakavasti ottakaan :D
Siis sanoo kenelle? Ja miten poikaystäväsi tietää,millainen unimäärä on sinulle tarpeeksi?