Oletko antanut ilman ehkäisyä yhdenillanjutuille, vakipanoille, jne?
Monesti baarista naisten mukaan lähteneenä olen huomannut, että kumea ei kysellä, ellen itse ole sitä laittanut.
Yhtä monesti kuumottelee mahdollinen siittäminen.
Eli: Oletko antanut paljaalla / ilman mitään ehkäisyä muulle, kuin vakikumppanillesi?
Kommentit (69)
Olen antanut vieraanmiehen naida minua ilman kortsua ja näitä kertoja on monia esim . Naapurin vanha ukko tuli käymään viinapullo mukanaan , juotiin hänen viinansa pois ja lisäksi minun omiakin , ukko halusi pilluani ja saikin sitä ja annoin paljaalla naida , sen jälkeen ukko kävi sillointällöin minulla ja tietenkin pillu mielessä joten aina kun hän kävi se johti aina naimisen, ei näköjään saanut omalta vaimoltaan . Lisäksi minulla on noita baari seuraakin ollut monta kertaa , en ole halunnut kodoomia eikä kyllä miehetkään . Olen säästynyt sukupuolitauteja,itaudeilta , enkä ole tullut raskaaksi sillä olen 37 v ja käytän ehkäisypillereitä .
Kotona ilman ja silloin kun oli sivusuhde niin hänen kanssaan ensin kondomin kanssa. Sitten pikkuhiljaa ensin vähän paljaalla ja sitten kondomi ennen minun tulemista. Muista hyvin, kun hän sitten kerran sanoi, että älä turhaan laita kondomia. Sen jälkeen menetiin paljaalla. Aika kultaa muistot.
En todellakaan!, en ilman kumia, enkä edes suuseksiä ilman suojaa. Siitäkin voi saada taudin, jos ette tienneet.
Nainen
Raskauden ehkäisy on aina ollut, mutta ilman kondomia on pantu paljonkin yhden illan jutuissa. Nuorempana vielä enemmän mitä nykyään.. N42
Näin miehen näkökulmasta, ja jo yli 25 vuotta seksielämää eläneenä, kumin käyttö voi olla todella hankalaa ja vastenmielistä. Varsinkin yhden illan jutuissa ja myös suhteen alussa tuppaa aina sen verran jännittämään, että pelkään lerpahtamista kun alan kumia virittämään. Niin on käynytkin lukemattomia kertoja. En ole uutta tuttavuutta koskaan ilman kumia pannut enkä aiokaan, jos tilaisuuksia joskus vielä tulee, mutta lerpahtamispelko vie nautinnosta helposti 70% pois ja kumin tunnottomuus ehkä 29%. Se jäljelle jäävä 1% merkitsee vähemmän nautintoa mitä hätäinen masturbaatio työpaikan vessassa aamupaskantamisen yhteydessä
Vierailija kirjoitti:
Eilen. En ole typerys vaikka niin joku sanoikin - tuntuu hyvälle ilman.
Hiv varmaan tuntuis hyvälle myös, typerys
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana joo. Nyt mulla on oman suhteen ulkopuolella vakituisempi viritys, jonka kanssa kortsu käytössä. Itse kävin testeissä, toivon että toinenkin kävisi, että pääsisimme eroon kumin käytöstä. Miestä se selvästi haittaa
Koko ketju täynnä pettäviä huo.ria
Kyllä olen antanut ilman kumia melkein aina. Kierukka käytössä. Käyn säännöllisesti testeissä niin tiedän ettei ainakaan minulta mitään tartu. Miehiä ollut yli 80 ja yksi Klamydia nuorena tarttunut. N43
Olen joskus, ikinä ei ilman raskauden ehkäisyä (kierukka mulla) mutta paljaalla muuten vaikka ei kauhean kauan olis edes tunnettu. Enää en tällaista tekis ja ajatuskin inhottaa. Muutama pidempi suhde (+ yksi avioliitto, josta lapset) menneisyydestä niin niissä sentään alkuun käytettiin kumia kunnes suhde vakiintui ja hankin pillerit. Testeissä olen pari kertaa elämässä käynyt ja tauteja ei ole tullut vaikka riskejä oon ottanut.
Nykyisen kumppanin kanssa (4v suhdetta takana) mielellään pannaan toisiamme paljaalla elämän loppuun asti!
N47