Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko antanut ilman ehkäisyä yhdenillanjutuille, vakipanoille, jne?

Vierailija
14.09.2021 |

Monesti baarista naisten mukaan lähteneenä olen huomannut, että kumea ei kysellä, ellen itse ole sitä laittanut.
Yhtä monesti kuumottelee mahdollinen siittäminen.
Eli: Oletko antanut paljaalla / ilman mitään ehkäisyä muulle, kuin vakikumppanillesi?

Oletko antanut ilman ehkäisyä yhdenillanjutuille, vakipanoille, jne?

Vaihtoehdot

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tapaamistani naisista on joko tyhmiä tai omaavat kaksinaismoraalisen asenteen ehkäisyyn ja taudeilta suojautumiseen.

Nimittäin suurin osa on ihan alkuun vailla kortsua, selityksenä se, ettei heillä ole ehkäisyä. No, kun kerron, että minulle on tehty vasektomia jo vuosia sitten, niin sitten saisi lähes poikkeuksetta paljaalla.

Ihan vaan tiedoksi, että vasektomia ei suojaa taudeilta. Toisekseen edes minä en ole niin typerä, että itse antaisin paljaalla yhden illan baarituttavuudelle jonka mielestä paljaalla on ok koska vasektomia. Aina uuden (ja vanhankin jos muita välissä) tuttavuuden kanssa kortsu, en halua tauteja.

Vierailija
82/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita naisia kertynyt. Vielä ei ole yksikään halunut kumia käyttää. Jos ei ehkäisyä he sanovar ettei päästää sisälle.

AP vastaa:

Tää on kyllä jännä, että minultakaan ei ole kuin yhden ainoan kerran elämässä tivattu kumea. Naisella ei itsellään ollut, joten piti lähteä hakemaan kaupasta. Tuo oli suojauksen vuoksi, ei ehkäisyn vuoksi. Nainen söi pillereitä. Halusi käyttää kumea myös 69:ssä.

Muut ovat antaneet laskea sisään ja moni useaan kertaankin.

Heh, tällä tavalla toimii ne naiset, jotka haluavat lapsia vaikkei ole miestä. No, suurin osa heistä ei vaadi mieheltä jälkeenpäin mitään, mutta osa vaatii. Olen aina ihmetellyt niitä miehiä, jotka uskovat jonkun randomnaisen sanomisiin, että joo joo, syön pillereitä. Sitten kun napsahtaa, niin jälkeenpäin valitetaan miten joutui isäksi vasten tahtoaan. Vaikka valinta on hyvin selkeä, laita kumi jos et tahdo lapsia.

Tietenkin tällä tavalla lapsia yrittäviä naisia on vain vähän (?), mutta kyllä niitä on. Minäkin tunnen pari kappaletta. Toinen tuli raskaaksi ja toinen ei.

Totta kai kumpainenkin ottaa riskin rakastellessaan paljaalla. Voi saada tauteja ja voi tulla raskaaksi. Ehkäisykin voi pettää. Mutta ei voi olla niin, että omilla sanoilla ei ole vastuuta. Jos nainen sanoo, että hänellä on pillerit, sen pitää olla totta. Oikeudessakin joudut vastuuseen, jopa tuomiolle väärästä valasta. Eli jos nainen on vakuuttavat nauttivansa ehkäisyä joko pillerein tai muulla tavalla, miehen pitää voida luottaa siihen. Eli jos näin on sovittu, sen on oltava oikeudellisesti pätevä sopimus. Mikäli todetaan, ettei naisella ehkäisyä ollutkaan, miehelle ei tule olla mitään seuraamuksia tai vastuita mahdollisen lapsen suhteen, ellei hän halua. -Pekka M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäisiltä kumppaneilta edellytän kondomin käyttöä, mutta varatuilta ja vähän vanhemmilta miehiltä en. Se on sellaista perjantai-illan logiikkaa. N19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän