Oletko antanut ilman ehkäisyä yhdenillanjutuille, vakipanoille, jne?
Monesti baarista naisten mukaan lähteneenä olen huomannut, että kumea ei kysellä, ellen itse ole sitä laittanut.
Yhtä monesti kuumottelee mahdollinen siittäminen.
Eli: Oletko antanut paljaalla / ilman mitään ehkäisyä muulle, kuin vakikumppanillesi?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita naisia kertynyt. Vielä ei ole yksikään halunut kumia käyttää. Jos ei ehkäisyä he sanovar ettei päästää sisälle.
AP vastaa:
Tää on kyllä jännä, että minultakaan ei ole kuin yhden ainoan kerran elämässä tivattu kumea. Naisella ei itsellään ollut, joten piti lähteä hakemaan kaupasta. Tuo oli suojauksen vuoksi, ei ehkäisyn vuoksi. Nainen söi pillereitä. Halusi käyttää kumea myös 69:ssä.
Muut ovat antaneet laskea sisään ja moni useaan kertaankin.
Heh, tällä tavalla toimii ne naiset, jotka haluavat lapsia vaikkei ole miestä. No, suurin osa heistä ei vaadi mieheltä jälkeenpäin mitään, mutta osa vaatii. Olen aina ihmetellyt niitä miehiä, jotka uskovat jonkun randomnaisen sanomisiin, että joo joo, syön pillereitä. Sitten kun napsahtaa, niin jälkeenpäin valitetaan miten joutui isäksi vasten tahtoaan. Vaikka valinta on hyvin selkeä, laita kumi jos et tahdo lapsia.
Tietenkin tällä tavalla lapsia yrittäviä naisia on vain vähän (?), mutta kyllä niitä on. Minäkin tunnen pari kappaletta. Toinen tuli raskaaksi ja toinen ei.
Totta kai kumpainenkin ottaa riskin rakastellessaan paljaalla. Voi saada tauteja ja voi tulla raskaaksi. Ehkäisykin voi pettää. Mutta ei voi olla niin, että omilla sanoilla ei ole vastuuta. Jos nainen sanoo, että hänellä on pillerit, sen pitää olla totta. Oikeudessakin joudut vastuuseen, jopa tuomiolle väärästä valasta. Eli jos nainen on vakuuttavat nauttivansa ehkäisyä joko pillerein tai muulla tavalla, miehen pitää voida luottaa siihen. Eli jos näin on sovittu, sen on oltava oikeudellisesti pätevä sopimus. Mikäli todetaan, ettei naisella ehkäisyä ollutkaan, miehelle ei tule olla mitään seuraamuksia tai vastuita mahdollisen lapsen suhteen, ellei hän halua. -Pekka M36
Samanikäisiltä kumppaneilta edellytän kondomin käyttöä, mutta varatuilta ja vähän vanhemmilta miehiltä en. Se on sellaista perjantai-illan logiikkaa. N19
Mieheni tuli minulle oudon miehen kanssa kännissä , no olin kyllä minäkin ottanut viinaksia aikapaljon . Mieheni lämmitti saunan ja sen lämmittyä niin miehet yhteen ääneen sanoivat , stripata meille ja sen jälkeen saunaan , suostuin ja aloin musiikintahtiin stripata ja miehetkin riisuivat , siinä he istuivat sohvalla kullit kädessä katsoen riisumistani . Huomaasin kyllä että tällä miehellä on aikamoinen kulli velttonakin parikytsenttinen . Kun olin alasti eimuuta kuin saunaan . Kun saunasta tultiin miehet halusivat pestä minut ja kyllä pestiinkin joka paikka varsinkin rintani sekä pilluni siellä oli molempien miesten sormet vuorotellen enkä voinut mitään vaan alkoi tekemään kullia mieli ja otin molempien miesten kullit käteeni , runkkailin niitä ja pystyynhän ne nousi , kyllä vieraallamme oli tosi kookas , mietin mahtuiskohan tuo pilluuni ja sanoin miehille nyt kullia ja kunnolla ja sehän kävi heti he lähtivät viemään minua makuuhuoneeseen ja sinne sängylle selälleni, mieheni sanoi pitää kyllä käyttää kortsua mutta eihä Mieheni kortsut menneet vieraan kullinpäälle olivat liian pieniä . Sanoin minulla alkaa kuukautiset parinpäivänpäåstä , valehtelin koska halusin tuon ison kullin pilluuni vaikka kuukautiset alkavat vasta yli viikonpäästä. Sanoin vieraallemme tule ja nai minua ja mies tuli päälleni ja alkoi työntämään kulliaan pilluuni , vaikka se oli tosi liukas niin kyllä kesti ennenkuin se oli sisälläni , mies nai oikein kunnolla minua kun mies sanoi nyt tulee niin kiedoin jalat selän ympäri ja sanoin päästä sisään ja mies päästi siittiönsä pilluuni . Miehenikin sai paljaalla . Naimisen ei jäänyt siihen vaan miehet halusivat naida minua uudelleen nyt takaapäin ja ensimmäiseksi sain vieraan isoa ja mieheni tuli liukkaille . Päätyihin se ilta ja nukkumaan . Päivällä kun heräsin muistin kyllä mitä oli tapahtunut mutta annoin olla . Kun kuukautisten piti alkaa ei kuulunut ja myöhemmin tein raskaustestin joka oli positiivinen jonka kerroin miehelleni mutta hän oli iloinen siitä eikä sanonut tästä vieraastamme mitään , tämä vieras on melkein sata prosenttisesti isä naihqn hän ensin minua ja ensin myös takaapäin . Nyt olen 8 kuulla ja ei ole kauaa synnytykseen saas nähdä minkä näköinen vauva tulee sillä tämä vieraamme ei ollut komeameqmmasta päästä ja musta tukka kun itselläni ihan vaalea ja miehelläni vaalean ruskea .
Kyllä. Aina pannut paljaalla vaikka nainen ei ole sanonut käyttävänsä ehkäisyä. En toki ole aina itse edes lauennut. Samoin kuin tautien kanssa, jos nainen antaa paljaalla panna, niin oletan, että ei hänelläkään mitään tauteja ole. No eihän nämä mitään takuuasioita ole, mutta tähän asti on ihan hyvin toiminut. Ja ei, en kaikkien halukkaiden matkaan ole lähtenyt, vaikka kuinka huppelissa oonkin ollut. Eli hyvin on mennyt ja näin jatketaan. Jos ei teille käy, niin sori siitä. Elämä on....
Vierailija kirjoitti:
Ilman kortsua olen kyllä toistuvasti sortunut ottamaan suihin.. se vaan on niin.. erilaista. Typerää, kyllä. Sit kuitenkin pannessa kumi
Ihan sama, mutta tosin suihinotettavan puolelta. Jos nainen ottaa kaluni suuhunsa ilman kumia, en kykene laittamaan vastaan.
Viime kesänä tapasin Suomenlinnan lautassa naimisssa olevan naisen. Emme tunteneet aiemmin emmekä ole jutelleet edes sittemmin. Rantakalliolla, ainakin suorilta katseilta piilossa panin pikkurouvaa takaapäin sinä päivänä ilman kortsua
Ei enää ns. yhden illan pano, vaan vakkari joka on samalla työkaveri joka myös tahollaan naimisissa.
Tavattiin aikoina työpaikan illanistujaisissa ja siitä se lähti, paljaalla ollaan koko ajan touhutta.
Mieheni ehkä välillä saattaa jotain aavistaa ja on ilmaissut epäilyksensä kun aika paljon on ns. ylitöitä ja päivät venyvät monesti. Mutta työni kuvaan kuuluu oikeastikin palavereja jotka venyvät, mutta oikeasti niitä on vaan
2-3kertaa/kk, kun nyt niitä on 1-2krt/viikossa jolloin saan nauttia tästä miehestä.
Kyllähän siinä joskus kännissä käy niin, että kumi unohtuu. Aamulla on sit morkkis. 🙄
En huolisi miestä joka on pannut yhden illan jutuissa ilman kumia tai ylipäänsä harrastanut paljon yhden yön juttuja. Next.
Vierailija kirjoitti:
En huolisi miestä joka on pannut yhden illan jutuissa ilman kumia tai ylipäänsä harrastanut paljon yhden yön juttuja. Next.
No mistä sä tulisit tuon tietämään?
Suurin osa tapaamistani naisista on joko tyhmiä tai omaavat kaksinaismoraalisen asenteen ehkäisyyn ja taudeilta suojautumiseen.
Nimittäin suurin osa on ihan alkuun vailla kortsua, selityksenä se, ettei heillä ole ehkäisyä. No, kun kerron, että minulle on tehty vasektomia jo vuosia sitten, niin sitten saisi lähes poikkeuksetta paljaalla.
Ihan vaan tiedoksi, että vasektomia ei suojaa taudeilta. Toisekseen edes minä en ole niin typerä, että itse antaisin paljaalla yhden illan baarituttavuudelle jonka mielestä paljaalla on ok koska vasektomia. Aina uuden (ja vanhankin jos muita välissä) tuttavuuden kanssa kortsu, en halua tauteja.