Oletko antanut ilman ehkäisyä yhdenillanjutuille, vakipanoille, jne?
Monesti baarista naisten mukaan lähteneenä olen huomannut, että kumea ei kysellä, ellen itse ole sitä laittanut.
Yhtä monesti kuumottelee mahdollinen siittäminen.
Eli: Oletko antanut paljaalla / ilman mitään ehkäisyä muulle, kuin vakikumppanillesi?
Kommentit (61)
Viimeyönä annoin naiselle montakertaa
M45
Nuoruudessa aina, jotenkin sitä ajatteli oman ihmistuntemuksensa olevan niin hyvä, ettei olisi epäilyttävien tyyppien kanssa. No, klamydian kerran sain yhdeltä vakipanolta, hänellä se oli ollut jonkun aikaa oireettomana, mulla alkoi heti oireilemaan. Kävin myös noihin aikoihin ahkerasti testeissä, koska halusin olla itse puhdas.
Nykyään jos taas panisin kaikkea mikä liikkuu, niin ehdottomasti käyttäisin kondomia. En enää ottaisi mitään riskiä mistään taudista.
Mieheni oli reissutöissä niin silloinkin eli viime kesänä , oli lämmin päivä ja otin paukkuja ja päätin lähteä käymään ravintolassa , olin jo hiukan huppelissa mutta lähdin silti . Ravintolassa join ainakin neljä paukkua lisää kun pöytääni tuli kaksi miestä iältään ehkä kolmekymppisiä itse olin silloin 37 vuotta . Miehet tarjosivat lisää paukkuja ja humalaanhan se meni ja sanoin lähteväni kotiin , miehet halusivat lähteä saattamaan no humalassa kun olin niin myönnyin . Miehet pitivät minua kainaloista kiinni sillä olin sen verran kännissä , kotiini päästyämme sanoin miehille , ottakaa baarikaapista juotavaa ja niin he tekivätkin , minä istuin sohvalla ja Miehet tulivat molemmin puolin istumaan . He alkoivat hyväilemään minua ja kohta oli käsi hameen alla , Miehet suutelivat ja hieroivat klitoristani , kiihotuin siitä valtavasti ja kun olin humalassa niin en ajatellut mitään , Miehet riisuivat minut alasti ja veivät minut makuuhuoneeseen ja laittoivat minut selälleni sänkyyn myös Miehet olivat alasti ja kullit olivat pystyssä , toinen tuli päälleni ja työnsi kalunsa pilluuni ja alkoi naimaan , kyllähän minä tykkäsin ja niin paljon että sain aika nopeasti orgasmin ja näköjään kohta tuli mieskin ja toinen miehistä tuli heti tilalle naimaan minua , hänkin päästi siittiönsä sisääni . Kun Miehet olivat naineet minua niin he hakivat makuuhuoneeseen kaikille paukut , sen juotuani meni muisti ja kun aamulla heräsin niin huomasin kahden miehen makaavan molemminpuolin , kokeilin pilluani ja se oli ihan liukas silloin ajattelin nämä miehet olivat naineet minua paljaalla ja minulla ei ole mitään ehkäisyä . Kohta toinen mies heräili ja laittoi kätensä pillulleni hieroi klitoristani ja minä kiihotuin siitä . Ajattelin että kun kerran ovat jo naineet paljaalla niin antaa mennä vaan ja niin mies tuli päälleni ja työnsi kullinsa sisääni ja nai ensin hiljaa ja kiihytti pikkuhiljaa naimistaan , kyllä minä nautin ventovieraan naimisesta ja olin täysillä mukana , mies päästi spermansa pilluuni . Toinen mies oli herännyt varmaankin meidän naimiseen ja minun ääntelyyn , hänelläkin oli kulli pystyssä ja kun toinen oli lopettanut naimisen niin toinen tuli heti tilalle naimaan ja hänkin päästi siemenet sisään . Kun nousimme ylös niin en laittanut mitään päälleni eikä kyllä miehetkään . Kaadoin itselleni paukut ja join sitä ja niin tekivät miehetkin ja se meni juomiseksi koko päivä välillä jompikumpi miehistä halusi naida minua . Minua naitiin ainakin neljä kertaa sen päivän aikana , joku miehistä halusi takaapäin panna no sai . Kun ilta koitti niin nämä miehet lähtivät jättivät kyllä puhelinnumeronsa . Lähdin siitä heti nukkumaan ja nukuinkin seuraavaan päivään asti . Kun heräsin kunnolla niin muistin tapahtuneet ja että nämä vieraat miehet olivat naineet minua paljaalla ja päästäneet siittiönsä sisääni , aloin laskemaan viimeisten kuukautisten lopusta ja sain 15 päivää eikä voi olla että miehet naivat minut raskaaksi . Nousin ylös ja katsoin lakanoita ne olivat ihan spermaläikkiä täynnä , menin siitä suihkuun ja pesin itseni kunnolla sekä hain lakanat pyykkikoneeseen . Kun miehen tuli kotiin reissustaan niin en kertonut tietenkään mitään tapahtumista . Kun seuraavat kuukautisten piti alkaa niin ei kuulunut , kahden viikon päästä otin raskaustestin niin se oli positiivinen . Olin raskaana jommallekummalle vieraalle miehelle joittenka nimiä en edes tiedä . Nyt täytyy ajatella meitä teen .
Vierailija kirjoitti:
Mieheni oli reissutöissä niin silloinkin eli viime kesänä , oli lämmin päivä ja otin paukkuja ja päätin lähteä käymään ravintolassa , olin jo hiukan huppelissa mutta lähdin silti . Ravintolassa join ainakin neljä paukkua lisää kun pöytääni tuli kaksi miestä iältään ehkä kolmekymppisiä itse olin silloin 37 vuotta . Miehet tarjosivat lisää paukkuja ja humalaanhan se meni ja sanoin lähteväni kotiin , miehet halusivat lähteä saattamaan no humalassa kun olin niin myönnyin . Miehet pitivät minua kainaloista kiinni sillä olin sen verran kännissä , kotiini päästyämme sanoin miehille , ottakaa baarikaapista juotavaa ja niin he tekivätkin , minä istuin sohvalla ja Miehet tulivat molemmin puolin istumaan . He alkoivat hyväilemään minua ja kohta oli käsi hameen alla , Miehet suutelivat ja hieroivat klitoristani , kiihotuin siitä valtavasti ja kun olin humalassa niin en ajatellut mitään , Miehet riisuivat minut alasti ja veivät minut makuuhuonee
No, mitä jos juoppo joisit vähän lisää!
yllä oli typerä provo. ehkä joku sitten saa tuollaisesta tarinan kirjoittamisesta jotkut kiksit??
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään ole ollut ilman kumia. En ole tyhmä. En myöskään pane niiden ilman kumia-kinuajien kanssa, vaan fiksujen miesten. Ihan kakaroita osa miehistä, kannattaa katsoa kenen mukaan lähtee.
Ihan fiksua. Tuttujen kesken on päästelty paineita ilman kumia enkä sitä vastusta. Illan panot kumin kanssa ja se on ok.
Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja paljaalla me pannaan. Mulla on minipillerit käytössä.
Vakituisten kanssa voidaan hommailla ilman, yhdenyön juttujen kanssa ei missään helvetin nimessä. Ja jos se on jollekin kynnyskysymys niin heippa, ei me sit panna.
Nuorena lähes aina paljaalla kaikki panot. Joitakin pikaisia vessa panoja otin kortsun kanssa kun oli siistimpi homma jatkaa iltaa.
Nykyään ainoastaan vakkarit ilman, muiden kanssa ehdoton kumi pakko.
Tuntemattomien kanssa aina kondomi.
Tuttujen rakastajien kanssa olen usein ollut ilman mitään ehkäisyä, vaikka kotona on mies. Seikkailuista on pari lasta jotka ei ole mieheni.
Mä uskon että aika moni nainen on ollut siinä tilanteessa jossa ekalla kerralla uudella miehellä ei jännityksen vuoksi seiso, ja siinä kun alat vielä kumista puhumaan niin homma on siinä. Näissä tilanteissa olen itse antanut paljaalla jos homma on jotenkin saatu pelaamaan. Samaistuuko kukaan?
Ei ilman kondomia edes monivuotiselle vakipanolleni. Raskaudenehkäisy on kyllä kunnossa, mutta tautejahan ne ei estä. ILman kodonmia olisin myös ollut tilivelvollinen tälle vakipanolleni omista panoistani, ja sitä en halunnut, koska kyseessä ei ollut seurustelusuhde. Eli sain olla vapaampi kortsun kanssa, vaikka nyt ollessani seurustelusuhteessa en yhtään kaipaa kortsujen kanssa räpeltämistä.
Minkä ikäisiä te olette, joiden mielestä taudit on jees?
Itse oon syntynyt -84 ja kesäkumiopit meni hyvin perille.
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että aika moni nainen on ollut siinä tilanteessa jossa ekalla kerralla uudella miehellä ei jännityksen vuoksi seiso, ja siinä kun alat vielä kumista puhumaan niin homma on siinä. Näissä tilanteissa olen itse antanut paljaalla jos homma on jotenkin saatu pelaamaan. Samaistuuko kukaan?
No ei. Jos ei seiso, niin ei seiso. Ajatuskin puolilötkön sisääntunkeminen kuulostaa niin kamalalta, että ei kiitos todellakaan. Siihen vielä pelko taudeista, niin huh huh. Halvalla lähtee joillain.
Mulla on kondylooma, niin pakko käyttää kumia.
Tykkään harrastaa seksiä ilman ehkäisyä. Miesystävääni se ei ole haitannut ja aviomiehelle en ole edes kertonut.
Onhan sitä tapahtunu, selvinpäin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei tunnu parmmalle kuin huomata olevansa jollekin typerykselle raskaana. Ei mikään.. paitsi oma typeryys,,
Mtäs huorraat kylillä ja annat kaikille typeryksille?
Eilen. En ole typerys vaikka niin joku sanoikin - tuntuu hyvälle ilman.